piątek, 10 listopada 2017

Wczorajsza niespodzianka od Delii Cosmetics czyli kolejny ciekawy box / Nowa seria kosmetyków do demakijażu twarzy / Dermo System


Nasz dziadek wpada wczoraj rano i krzyczy: Natalia paczka do Ciebie! Myślę sobie - jaka paczka? Przecież niczego się nie spodziewam. Co się okazało po rozpakowaniu? Delia znów nas zaskoczyła! Ach, jak ja uwielbiam ich te przesyłki z zaskoczenia. Zazwyczaj są one pięknie zapakowane z najmniejszymi detalami, a produkty zawsze ciekawe i warte przetestowania. widać, że firma wkłada dużo serca w oraz to lepszej jakości produkty i dba nawet o nas blogerki.

Jak się okazało wypuścili na rynek kolejną nową serię kosmetyków DERMO SYSTEM. Tym razem do demakijażu twarzy, a nie kolorówkę. Tak się prezentuje poniżej cała gromada wspaniałości.


Chabrowa wstążka, kwiaty i biel, to co lubię...


Tak się prezentowała przesyłka tuż po otwarciu.


Kolejne ujęcie...


I zaczynamy prezentację boxu, a w nim:

1. Hipoalergiczny dwufazowy płyn do demakijażu

  • Usuwa makijaż
  • Oczyszcza i nawilża
  • Nie szczypie w oczy
  • Nie podrażnia!
  • Jest odpowiedni dla cery wrażliwej ze skłonnością do alergii
  • Zawiera: pielęgnacyjny kompleks lipidowy, olej marula, ekstrakt ze świetlika
  • Nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej


2. Żel do mycia twarzy i okolic oczu

  • Zmywa makijaż
  • Usuwa nadmiar sebum
  • Nawilża i odświeża
  • Nie szczypie w oczy
  • Nie ściąga skóry
  • Nie podrażnia!
  • Jest odpowiedni dla każdego typu cery
  • Zawiera: D-panthenol, naturalną betainę
  • Nie zwiera: mydła, silikonów, alkoholu


3. Dwufazowy płyn do demakijażu okolic ust i oczu

  • Nie szczypie w oczy
  • Błyskawicznie oczyszcza
  • Nawilża i wygładza
  • Nie podrażnia!
  • Jest odpowiedni dla każdego typu cery
  • Zawiera: pielęgnujący kompleks lipidowy
  • Nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej


4. Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu

  • Oczyszcza i pielęgnuje
  • Intensywnie nawilża
  • Nie ściąga skóry
  • Nie podrażnia!
  • Nie szczypie w oczy
  • Jest odpowiedni dla każdego typu cery, nawet tłustej
  • Nadaje się do życia z wodą (do wytworzenia piany) lub bez (na wacik)
  • Zawiera: olej migdałowy, olej arganowy, olej słonecznikowy, witaminy A i E, kompozycję zapachową bez alergenów
  • Nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników


5. Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu

  • Błyskawicznie oczyszcza
  • Nie szczypie w oczy
  • Nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • Nie ściąga skóry
  • Nie wymaga użycia wody
  • Jest odpowiednie dla każdego typu cery
  • Zawiera: ekstrakt z ryżu, alantoinę, naturalną betainę, olej bawełniany
  • Nie zawiera: alkoholu, silikonów, barwników


6. Woda micelarna do twarzy i okolic oczu

  • Błyskawicznie oczyszcza
  • Nie szczypie w oczy
  • Nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • Nie ściąga skóry
  • Nie podrażnia!
  • Ne wymaga użycia wody
  • Jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • Zawiera: alantoinę, D-panthenol, ekstrakt z ryżu, kompozycję zapachową bez alergenów
  • Nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników


  • 7. Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu

  • Przywraca naturalne pH skóry
  • Przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
  • Nie ściąga skóry
  • Jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • Zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową Bez alergenów
  • Nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów



Cała seria DERMO SYSEM nadaje się do każdegoo typu cery, a Delia:

PRZESTRZEGA zasad profesjonalnej etyki
BADA pod kontrolą lekarza dermatologa
UŻYWA sprawdzonych i bezpiecznych składników
STOSUJE najnowsze technologie


Zaczynam teraz skrupulatne testowanie...



Co wam najbardziej wpadło w oko?


Piszcie w komentarzu!


Pozdrawiam cieplutko :)


44 komentarze:

  1. Jak mgiełka jest bez alkoholu, to może być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny zestaw! Jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki będą się u Ciebie sprawować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba. Tez jestem ciekawa jak się spiszą.

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetna zawartość, zazdroszczę ;) Jestem ciekawa tego olejku hydrofilowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powiem szczerze, że najmniej, bo kiedyś spróbowałam podobny z innej firmy i był klapą, ale może ten inny będzie...

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bogata oferta. Warta wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile kosmetyków :) wszystkie bym polubiła oprócz olejka, trochę się go boję

    OdpowiedzUsuń
  6. Również do mnie dotarł, pewnie znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda z nas coś zapewne znajdzie dla siebie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Wszystko bym z chęcią wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te nowości wyglądają naprawdę ciekawie ;-) Pierwszy raz słyszę/widzę tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ten zestaw sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczka, nie mogę napatrzeć się na te cudowne, jasne zdjęcia, bajka,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki wielkie za miłe słowa.
      Bardzo wiele one dla mnie znaczą.
      Aż chce się latać dalej z aparatem :)

      Usuń
  11. Też mam ten zestaw. Dzisiaj dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Wczoraj widziałam zdjęcia boxa u wielu blogerek i zaczęłam im troszkę zazdrościć, a dziś wieczorem przyszła i do mnie ta super paczka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości :) Miłego testowania! Zazdroszczę! Szczególnie olejek mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna paczucha :) Testowałabym :) A z całości kojarzę z tej serii żel do mycia twarzy, tylko wcześniej miał inne opakowanie, ale cała reszta się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też otrzymałam :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie zabieram się za testowanie tych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe nowości, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing box darling, so nice products. great review.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.
    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie niespodzianki to ja lubię;) Udanego testowania!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym wypróbować ten olejek, cała seria wygląda obiecująco. Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam. Ciekawa jestem tego olejku do mycia, gdyż przeznaczony jest nawet do tłustej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej jest delikatny, ale zobaczymy.

      Usuń
  22. Też dostałam ten zestaw i jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zaprezentowane przez Ciebie kosmetyki zapowiadają się bardzo ciekawie. Sama przetestowałabym kilka pozycji z tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny zestaw i dla mnie samej i na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzieś już widziałam te kosmetyki )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)