Szampon i odżywka do włosów Swiss Image Elder Flower



Helloł :)
Kochani, pogoda jeszcze nas rozpieszcza, ale już w kościach czuję, że zima nam się powoli zbliża i dlatego też postanowiłam w tak ciepłe dni wyskoczyć do lasu i porobić ciekawe zdjęcia na bloga w dobrym świetle. Wiele poczyniłam zdjęć w tym lesie i niebawem będą ukazywały się posty z kosmetykami, a w tle las.

Dzisiaj chciałabym wam pokazać dość ciekawy duet do włosów, który otrzymałam bardzo dawno temu, ale niestety aparat miałam rozwalony i nie miałam czym robić zdjęć, ale już go mam sprawnego i dalej działam w blogowym  świecie :)


Zacznijmy od odżywki czyli Swiss Image Advanced Care, Elder Flower czyli kwiat czarnego bzu

Przeznaczenie

Włosy zniszczone, z tendencją do przetłuszczania się

Również pielęgnacja włosów ciemnych i rudych w celu pogłębienia ich barwy
Skóra głowy z tendencją do łupieżu


Składniki
Aqua/[Water], Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Sambucus Nigra Flower Extract, Tocopherol, Ascrobyl Palmitate, Lecithin, Cetrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Glycerin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Parfum/[Fragrance].



Poniżej znajduje się szampon z tej samej serii, który:

Włosy zniszczone, z tendencją do przetłuszczania się

Również pielęgnacja włosów ciemnych i rudych w celu pogłębienia ich barwy
Skóra głowy z tendencją do łupieżu

Składniki
Aqua/[Water], Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Glycerin, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Sambucus Nigra Flower Extract, Panthenol, Actinidia Chinensis Fruit Juice/[Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Juice], Citrus Aurantium Dulcis Juice/[Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Juice], Pyrus Malus Juice/[Pyrus Malus (Apple) Juice], Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract/[Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract], Polyquaternium-74, Polyquaternium-10, Hydroxypropyltrimonium Honey, Dimethicone, Butylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Distearyl Ether, Sodium Sulfate, Laureth-2, PEG-4 Distearyl Ether, Sodium Polyacrylate, Laureth-7, Trideceth-9, Disodium Acetate, Isopropyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Sorbic Acid, Malic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum/[Fragrance], Butyphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol.


Szampon do włosów SWISS IMAGE

Opakowanie -  najzwyklejsza na świecie biała tubka. Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Szata graficzna skromna. Otwarcie jest za pomocą najzwyklejszego, ale i najlepszego zatrzasku. Po dłuższym otwieraniu i zamykaniu wieczko się nie domyka. Pomimo użycia siły. Chyba taka wada...

Konsystencja - gęsta i bardzo treściwa. Muszę go zawsze rozcieńczać z wodą ponieważ umycie samym szamponem idzie bardzo ciężko.

Zapach - delikatny dla nosa o lekko kwiatowym zapachu.

Działanie - po jego użyciu moje włosy są dobrze oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń. Moja praca jest taka, że pracuję na kuchni i włosy chłoną wszelkie zapachy oraz opary i to wszystko niestety osadza się na moich włosach i ten szampon po każdym użyciu jest w stanie sobie poradzić z nimi, dobrze je oczyszczając. Moje włosy dobrze się układają, są lśniące, nie uczulił, ani się nie elektryzują. Podczas szczotkowania dobrze się rozczesują i nie plączą się. Niestety ten lekki kwiatowy zapach nie pozostaje długo wyczuwalny na włosach i się ulatnia. Włosy tuż po umyciu są dość tępe w dotyku i konieczne jest nałożenie jakiejkolwiek odżywki. Tak naprawdę ten szampon krzywdy mi nie zrobił, ale i jakoś specjalnie mnie nie zachwycił. Zapach średni, ale dobrze że chociaż bardzo dobrze sobie poradził z zanieczyszczonymi i tłustymi włosami. Czy bym do niego wróciła? No nie wiem.... Fakt jest taki, że fajnie i dokładnie oczyszcza, ale jakoś średnio przypadł mi do gustu jego zapach, a ja lubię mocno perfumowane szampony jak i odżywki...

Plusy - super oczyszcza i nie elektryzują się włosy, nie uczula, treściwa konsystencja.

Minusy - słaby zapach


Odżywka SWISS IMAGE

Konsystencja - bardzo gęsta o mleczno białym zabarwieniu.

Zapach - lekko kwiatowy, delikatny.

Działanie - tuż po pierwszym użyciu odżywki moje włosy są gładkie, ujarzmione i nawilżone. Są mięciutkie i bardzo przyjemne dotyku. Nie obciążyła ich nadmiernie i nie spowodowała reakcji alergicznej. Z tego duetu najbardziej odpowiada mi ta odżywka. Mimo dość mało intensywnego zapachu, dobrze działa na włosy, ale i jestem zaskoczona jej bardzo gęstą i treściwą konsystencją. Takie najbardziej lubię w odżywkach. Chciałabym jeszcze wspomnieć, że zarówno szampon jak i odżywka są bardzo, ale to bardzo wydajne. Także kolejny plusik. Do odżywki bym wróciła, ale do szamponu nie wiem. Mam jakoś mieszane uczucia.

Plusy - nawilża, odżywia, delikatne i przyjemne w dotyku włosy, nie uczula, bardzo wydajna.

Minusy - słaby zapach (wolę mocno perfumowane).

Będąc ostatnio w Rossmannie zauważyłam produkty tej marki na półce z szamponami i odżywkami do włosów. Tak więc z dostępnością nie ma najmniejszego problemu, bo tych drogerii jest od zatrzęsienia. Ceny tych produktów zaczynają się od 15 zł w górę. Ostatnio były na promocji w Rosku, ale wiem jeszcze, że ich kosmetyki są dostępne w Super-Pharm.

Ciekawa jestem czy znacie ich produkty do pielęgnacji włosów czy jeszcze nie?


Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Nie znam ich jeszcze, ale z opisu pasują do moich włosów, może wypróbuje jak mi się zapas trochę wykruszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest w Rossmannie? jeszcze nie używałam tych produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opisu brzmią fajnie, może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już sama nie wiem ci używać na włosy, aby w końcu były zdrowe :( może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inną serię produktów tej marki. Niby całość jest ok, ale bez większych rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. znam i polecam, bo u mnie sprawdziły się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używałam szamponu i odżywki tej firmy lecz do włosów farbowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków tej marki nie miałam jeszcze okazji wypróbować. Fajnie, że są tak łatwo dostępne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie czekam na moją przesyłkę od nich! świetna marka, już jestem ciekawa efektu. Obserwuję blog i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, czy pomaga w przypadku wypadania włosów? Jeżeli tak, to chętnie przetestuję, bo szukam czegoś, co powstrzyma wypadanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram