środa, 27 września 2017

Czego pragną kobiety? Nowa odsłona dermoboxu!



Witam :)
W ostatnim czasie coraz popularniejsze są różnego rodzaju boxy z kosmetykami. Będąc w blogosferze już tyle się ich naoglądałam, że szok, ale firmy nam proponują coraz to ciekawsze odsłony. Całkiem niedawno otrzymałam taki jeden box z dermokosmetykami i chciałam wam pokazać jego zawartość i czy warto zwrócić na niego uwagę. Zapraszam do oglądania :)

W skład boxu wchodzi 5 produktów, których wartość to  ok 120 zł, ale pudełeczko możemy sobie zamówić za 59 zł.
Myślę, że cena jest bardzo korzystna :)


Pudełeczko jest filigranowe w czarnym kolorze z białymi napisami, a w środku kosmetyki są owinięte w czarny papier i turkusową wstążeczkę. Całość wygląda ciekawie, a zarazem mrocznie....



W skład zestawu wchodzą:

Bioliq Pro intensywne serum rewitalizujące, 30 ml - cena regularna 30 zł.

Redblocker płyn micelarny, 200 ml - cena regularna 21 zł.


Simplic (2 saszetki), 30g - cena regularna 12 zł


Regeneracyjne serum do twarzy, 50 ml - cena regularna 22 zł


Regeneracyjne serum do paznokci, 5 ml - cena regularna 29 zł.


Moim zdaniem box ma fajną i ciekawą zawartość i uważam, że warto go zamówić ponieważ się opłaca. Cena bardzo przystępna, a jakość super. Ciekawa jestem co sądzicie o nim i czy byście go zamówiły?

Jeśli chcecie zamówić takie pudełeczko zapraszam na stronę internetową DROGERIUM.


Pozdrawiam
Wasza Natalia :)


16 komentarzy:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczona :D Bardzo podoba mi się ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku! naprawde pozytywne zaskoczenie i super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie bardzo podoba się ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty wydaja sie byc ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw, nie wiedziałam o istnieniu tego boxu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość prezentuje się ciekawie, ale nie czuję się skuszona do złożenia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw i rzeczywiście niedrogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,fajny box,wreszcie coś co mnie interesuje,bo te wszystkie boxy to jakoś mnie nie kręcą :)
    A serum Regenerum do twarzy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetna paczka :D Fajny mix kosmetyków. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)