Fluid rozświetlający, który maskuje niedoskonałości i nadaje skórze blasku



Witam!
Oj dawno nie było u mnie nic o podkładach do twarzy, ale już nadrobiłam straty i zapraszam Was na moją opinię o podkładzie do twarzy od Vivchy.

Na początek kilka słów od producenta :)

Wskazania: 
Niejednolita, szara i zmęczona skóra. 

Składniki aktywne: 
TECHNOLOGIA PŁYNNEGO 
ŚWIATŁA, aby idealnie rozpraszać światło. KOMPLEKS KORYGUJACY [WITAMINA C* + WITAMINA E** + SKŁADNIK WITALIZUJĄCY], aby dzień po dniu poprawiać jakość skóry chronić ją przed czynnikami zewnętrznymi. 

Efekt: 
Natychmiastowo rozświetlona skóra o ujednoliconym kolorycie. Dzień po dniu skóra jest nawilżona, wygładzona, naturalnie promienna. Średni poziom krycia, trwałość koloru do 14h***. 

Tolerancja:
 
Odpowiedni do skóry wrażliwej. Zawiera Wodę Termalną z Vichy. Hipoalergiczny. Bez 
parabenu. 

Pochodna witaminy C. ** Pochodna witaminy E. *** Test samooceny w grupie 55 osób dla TEINT IDÉAL Fluid oraz w grupie 32 osób dla TEINT IDÉAL Krem.





SKŁADNIKI

AQUA / WATER - CYCLOPENTASILOXANE - ALCOHOL DENAT. - BUTYLENE GLYCOL - ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE - PEG-10 DIMETHICONE - PHENYL TRIMETHICONE - SQUALANE - BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE - SORBITOL - TALC - ALUMINUM HYDROXIDE - MAGNESIUM SULFATE - NYLON-12 - DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE - TOCOPHERYL ACETATE - ASCORBYL GLUCOSIDE - MALTITOL - LACTOBACILLUS FERMENT - CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE - CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES - CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE




Podkład zakupimy w aptekach lub bezpośrednio na stronie producenta VICHY

Koszt podkładu to 69 zł. Dostępne 4 warianty kolorystyczne.


Opakowanie -  jest to szklana buteleczka z białą pompką dozującą. Z wyglądu jest ono bardzo ładne, delikatne, a zarazem eleganckie. Wizualnie bardzo mi się spodobało, a w praktyce nie sprawia najmniejszego problemu. Pompka dozująca podkład działa leciutko i sprawnie. Dozuje odpowiednią ilość produktu.


Konsystencja - lekko rzadka, ale nie stanowi ona problemu w aplikacji. Dobrze i sprawnie się go nakłada. Wrażliwce będą zadowolone :)


Działanie - na początku się troszkę bałam tej dość rzadkiej konsystencji, ale gdy już go nałożyłam stwierdziłam, że nie miałam czego się bać. Podkład bardzo fajnie się nakłada, lekko się skunie i szybko się wchłania. Nie tworząc efektu sztucznej maski. Po pierwszym nałożeniu miałam wrażenie, że jakby lekko wysuszył moją skórę, ale kiedy już nałożyłam go po wcześniejszej aplikacji kremu na twarz efekt był naprawdę dobry. Kilka lat temu kupowałam starą wersję podkładów Vichy, ale jakoś chciałam spróbować czegoś innego i ten poszedł w odstawkę. W ostatnim czasie tylko ten podkład testuję i powiem szczerze, że wracam do niego z utęsknieniem. 
Dobry podkład do twarzy powinien odpowiadać za na problemy naszej skóry. Moja skóra potrafi się błyszczeć, a ten podkład ją ujarzmia. Cera jest wygładzona, zmatowiona, wygląda na zdrowszą, nie zapycha mnie i nic mi po nim większego nie wyskoczyło. Krycie jest średnie, ale nie oszukujmy się, nie mam dużych pryszczy, abym je musiała, aż tak zakrywać. Mimo, że podkład jest dość drogi, to i tak w będę w niego dalej inwestowała. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona.  Ciekawa jestem waszego zdania na temat tego podkładu jak i innych kosmetyków marki Vichy. Na wasze komentarze czekam z wielką niecierpliwością! :)


Plusy 

Wygładza
Nie zapycha
Wyrównuje koloryt skóry
Średnie krycie (jak dla mnie plus)
Nie tworzy efektu sztucznej maski
Idealnie dopasowuje się do mojej śniadej karnacji

Minusy
Dość wysoka cena, ale jakoś to przełknę :)
Więcej opini o tym produkcie znajdziecie na stronie producenta: podkład Vichy Tient Ideal.


Pozdrawiam serdecznie :)






Komentarze

  1. Jak bylam dzieckiem, to kosmetyki tej firmy byly ciężko dostępne i co za tym idzie, jednymi z lepszych na rynku. Podkladu nie znam, ale mam swoich ulubiencow, wiec szkoda mi pieniazkow zeby inwestowac w cos, co moze mi nie odpowiadać: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku poprosiłam o próbki w aptece tego podkładu. Przetestowałam i potem kupiłam :)
      Polecam ten sposób :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się złożyło, że podkładu z Vichy jeszcze nie miałam, ale może kiedyś się zdecyduję :) W sumie jestem ciekawa ile kosztują w Uk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy podkład. Cena delikatnie wysoka ale do przełknięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem jakoś mniej używam podkładów, ale będę o nim pamiętała jak będzie już czuć jesień w powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś po niego sięgnę choć od dawna najczęściej używam kremów bb oraz podkładów mineralnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego fluidu szukałam. Muszę go koniecznie wypróbować. Ale przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami Vichy
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy podkład, nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie trwam w zachwycie nad podkładem Vichy Dermablend, ale i ten chętnie w przyszłości poznam, bo wydaje się równie wart swojej ceny jak jego "braciszek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje, ale dla mnie i tak za ciemny ..
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie probowalam podkladu z Vichy, ale krecilam sie juz kolo niego kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam go, ale u mnie niestety się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak by wyglądał u mnie kolorystycznie. Cena faktycznie dość wysoka, za taką kwotę można już kupić wiele fajnych podkładów. Ale mogłabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go ale zapowiada się ciekawie :)
    Z Vichy lubię wodę termalną,miałam też niedawno krem ale mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro dobrze się dopasowuje do skóry i tworzy efektu maski, to chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kosmetyk. Od jakiegoś czasu krążę nad takimi podkładami rozświetlającymi ale bałam się, że będę się za bardzo świecić z moją mieszaną cerą. Ale piszesz, że fajnie wygląda to kto wie może go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam go, ale mógłby mi się podobać. Ciekawe czy znalazłabym wariant kolorystyczny dobry dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzywalam jego probki, ale byl dla mnie nieco zbyt zolty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram