Klocki lego wcale nie muszą być nudne i czy warto kupować je dzieciom?




Hej, hej...
W dzisiejszym poście chciałabym troszkę zwrócić uwagę na stare i poczciwe klocki lego dla dzieci. W dzisiejszych czasach panuje zatrzęsienie różnych zabawek i gier. Od lalek, misików, gier komputerowych po inne  jeszcze mi nieznane nowości. Kiedyś, gdy byłam mała mój wujek, który jeździł do pracy do Niemiec przywiózł duże czerwone pudło klocków lego. Pamiętam jak dziś, że z siostrą cioteczną całe dnie katowaliśmy te klocki lego. Nie pamiętam jaka to była seria, a może jeszcze takich serii nie było w Polsce? No nie wiem. Mimo wszystko zobaczcie jak takie klocki lego potrafią zająć dziecku czas. Nie wspomnę, że dziecko w ten sposób uczy się myśleć i kombinować. Stymulują rozwój intelektualny malucha oraz kształtują wyobraźnię przestrzenną, a skrupulatne wciskanie poszczególnych cegiełek to świetne ćwiczenie dla małych paluszków. Układanie klocków uczy kreatywności, logicznego myślenia, precyzji oraz cierpliwości. Wszystkie te umiejętności przydadzą się za kilka lat w szkole, a potem w dorosłym życiu. Czyli tak naprawdę układanie klocków ma same zalety dlatego kupujmy klocki lego dzieciom. Moje maluchy już mają, a Twoje!?


Poniżej chciałabym jeszcze wam przybliżyć jakie klocki dla dziewczynek można dostać na rynku. Dla dziewczynek są różne zameczki, księżniczki czy znane i lubiane friends. Są to bardzo ciekawe serie i przez dziewczynki w wieku szkolnym bardzo chciane i lubiane.





Ogólnie klocki lego są dostosowane do wieku dziecka i możemy je kupić już nawet najmłodszym maluchom. Dla takich dzieci jest seria lego duplo. Chciałabym jeszcze was zaprosić do zajrzenia do pewnego salonu klocków lego, właśnie z takimi klockami. W tym sklepie jest ogromny wybór przeróżnych klocków jak i dla najmłodszych jak i dla najstarszych dzieci. Do wyboru do koloru. 




Ciekawa jestem czy któraś z mamusiek obecnych wśród moich czytelników kupuje klocki lego i czy ma podobne zdanie do mojego? Czy może wręcz zupełnie inne? Zachęcam Was do dyskusji poniżej w komentarzach :) wpis sponsorowany

Pozdrawiam i życzę miłego i słonecznego dnia


Komentarze

  1. Moja córka właśnie bawi się klockami - taki zestaw Dino Paradise, bardzo go lubi, choć to nie jest typowe Lego, ale jakaś inna marka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te czasy jak ja się bawiłam:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, klocki nigdy nie są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klocki to wiele godzin zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam klocki lego :D mimo to, że mam 20 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córeczka uwielbia klocki LEGO !
    Często i chętnie po nie sięga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój syn uwielbia klocki lego, potrafi siedzieć kilka godzin i składać przeróżne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam jak uwielbiałam klocki lego i duplo - mogłam się bawić w nieskończoność :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zachęcam córkę do układania klocków, kupiłam ostatnio takie dla dziewczynek...lecz zainteresowanie średnie na razie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jako dziecko nie lubilam ich :P

    OdpowiedzUsuń
  11. LEGO są bardzo kreatywne,ale ich ceny zdecydowanie powalają na kolana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram