poniedziałek, 8 maja 2017

Zasłony w domu wcale nie muszą być nudne i oklepane! Sami zobaczcie!



Hej, hej, hej...
Tak wiem, że spodziewałyście się kolejnego wpisu kosmetycznego, ale dzisiaj chciałabym poruszyć inny temat. Kiedyś wam wspominałam, że na moim blogu nie będę zawsze pisała o kosmetykach. Będę raczej poruszała inne tematy jak ogrodnictwo, książki, ale też gadżety domowe.

Całkiem niedawno podjęłam współpracę z ciekawym sklepem internetowym, który nam proponuje ciekawe tkaniny, zasłony, firany, poduszki i inne w ciekawej odsłonie. Nasze dekoracje domowe nie muszą być wcale nudne i oklepane, a teraz jest taka możliwość, że możemy mieć różne wzory do woli i według własnych upodobań, a zatem pokazuję dzisiaj na razie tylko zasłony we zworki geometryczne, które najbardziej mi wpadły w oko. Oczywiście w komentarzach piszcie, który wzór przykuł waszą uwagę :)

Na pierwszy rzut idzie zasłona BLUE WAVES 2.
Jest mega soczyście niebieska i jest moim faworytem :)


Drugie nietuzinkowe zasłony to FLORAL TURQUOISE 2. Idealne do dziecinnego pokoiku :)


Kolejna biało pastelowa propozycja to  BUBBLES AZUL.


Ostatnia propozycja jest już spokojniejsza, bardziej stonowana, a dokładniej jest nią TRIANGLES.


Ciekawa jestem, które waszym zdaniem zasłony są najładniejsze?

Wszystkie propozycje są dostępne w sklepie TEKSTYLIALAND.  

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Pierwsze - niebieskie fale - pobają mi się najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobają się zasłony Bubbles Azul i Triangles :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, od lat w moim mieszkaniu wiszą tylko zasłony :) wspaniały dają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wolę klasyczne białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrezygnowałam z zasłon :) uważam je za niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajne, w sypialni mam też ładne zasłony

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich dużych pokojach super, mój jest taki malutki, że zdecydowałam się tylko na krótką firankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam zmieniać wystrój wnętrza właśnie za pomocą zasłon i poduszek:) Ostatnie najfajniejsze moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza propozycja zdecydowanie najfajniejsza, chociaż ja lubię jednak proste nudne zasłony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wolę jednak zasłony, które znikną w tle ściany ;p Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wlasnie na etapie szukania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne te zasłony, podoba mi pierwsza trójka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)