wtorek, 23 maja 2017

Nowości Secret Garden i Secretale od Bell / prezentacja kolorówki / Część 2



Hej, hej, hej! Czy ktoś zagląda do mnie jeszcze? Jeśli tak, to kochane moje zapraszam was na pokaz nowości kosmetycznych z dwóch serii kosmetycznych od Bell. No to ruszamy!


Prawda, że ciekawie się zapowiadają?


Zacznijmy od pokazu serii SECRET GARDEN.

Poniżej lakiery do paznokci perłowy róż, mocniejszy turkus, błękit oraz wspaniała czerwień. Wszystkie są śliczne :)


Bardzo ciekawe i pięknie pachnące olejki do paznokci o zapachu brzoskwini i jagody oraz złoty lakier do paznokci :)

Trzy sztuki eyeliner, turkus, złoto i fiolet. Który byś wybrała? Ja fiolet!


Piękne pomadki do ust w płynie :)


Dwa ciekawe tusze do rzęs :)




Najbardziej przypadł mi zielony tusz z kulką :)


Puder do twarzy :)
Przepiękne tłoczenie...




Trzy sztuki wspaniałych cieni do powiek o naturalnych barwach :)




Wszystkie są idealne...


Tutaj kolejna seria Secretale, a w niej wspaniałe pomadki do ust :)
Która wam się najbardziej podoba?


Tak się prezentuje po otwarciu.


Pudrowy róż - lakier ideał :)


Puder do twarzy, ale nie mój odcień. siostra z miłą chęcią go przygarnęła :)


Kolejne fajne tłoczenie. Mała rzecz, a cieszy.


Róże do twarzy :)


Kolejny tusz do rzęs :)


Zestaw korektorów do pyszczka :)


Ciemne i bezowe cienie do powiek. Ten beż bardziej mi się podoba. 
Ciemny używam sporadycznie na większe i wieczorne wyjścia.




I to już na razie koniec. To była druga zapowiadana pokazówka kolorówki od marki Bell. Jeśli chcecie poczytać więcej o ich kosmetykach musicie zajrzeć do Bell osobiście. Oczywiście czekam na wasze komentarze z wielką niecierpliwością :)

Pozdrawiam i do następnego...


30 komentarzy:

  1. wow same cudeńka :) niczego jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bell przeżywa renesans zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nowości:) przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie WOW!!! Teraz czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Słodko i zachęcająco pachną 😀

      Usuń
  6. Ależ czeka Cię testowania, cała masa kosmetyków i zapowiadają się naprawdę ciekawie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle, najbardziej zaciekawiają mnie produkty do ust oraz oliwki do paznokci :D Mam ich w prawdzie dużo, ale przydałyby się jakieś nowe zapachy dla odmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pikowane tłoczenia są przepiękne :D Lubię produkty marki Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tłoczenia pudrów faktycznie zachęcają.

      Usuń
  9. super szminki, mam te lakiery z serii SECRET GARDEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne i jak dla mnie dość trwałe.

      Usuń
  10. Pomadki w płynie mam i są naprawdę bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości, szminki i lakiery do paznokci podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe odcienie, uwielbiam Bell

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupelnie nie znam tej marki. Ciesze sie, ze z Twoja pomoca moglam ja poznac.

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie jakoś nie przekonuje ta firma..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę się przekonać do Bell, keidyś próbowałam ich podkładów i mi całkowicie nie przypasowały i tak marka odepchnęła mnie od siebie. Jak kiedyś rimmelowy tusz uczulił mi oczy i nie kupuję nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tych nowości :) Mam nadzieję, że wszystkie będą świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)