Krem do stóp odświeżający i usuwający zmęczenie z aronią / Elfa Pharm



Witam! Jaka u was pogoda? U nasbardzo cieplutko i słonecznie. Wczoraj zdążyłam jeszcze pojechać na zakupy kwiatowe i posadziłam w doniczce niecierpki i stokrotki. Kombinacja bardzo ładna i zobaczymy jak się bardziej rozkrzewią, ale dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć troszkę o kremie do nóg, który mi w ostatnim czasie pomaga na moje zmęczone stópki. Zapraszam na moją opinię, a poniżej zacznę od pokazania wam jego dokładnego składu :)

Składniki: Aqua*, isopropyl palmitate*, caprylic/capric triglyceride*, prunus amygdalus dulcis oil*, glycerin*, polyglyceryl-3 methylglucose distearate*, glyceryl stearate*, cetearyl alcohol*, alcohol*, disodium cetearyl sulfosuccinate*, menthol*aronia melanocarpa fruit extract*, troxerutin, lactic acid*, parfum, benzyl alcohol, sodium benzoate, potassium sorbate, linalool, geraniol, hexyl cinnamal, benzyl salicylate, coumarin, citronellol 
*składniki pochodzenia naturalnego


Krem kosztuje ok 6,50 zł. Dostępny jest w wielu drogeriach internetowych jak i stacjonarnych. 
Jeśli chcecie poczytać więcej o tych produktach marki Elfa Pharm to zapraszam do nich na stronę firmową.


Krem do stóp czy rąk to są tak naprawdę jedne z podstawowych kosmetyków jakie muszą się  u mnie znajdować. Wieczorem, tuż po kąpieli mam szorstką i nieprzyjemną w dotyku skórę na stopach i z pomocą przychodzą mi własnie produkty takiego typu.

Ten krem mieści się w najzwyklejszej zielonej tubce, która się nie zacina i działa bardzo sprawnie.  Z wyglądu jest bardzo przyjemna dla oka. Zapach jest dość ziołowy, ale za to przyjemny. Zapach trzyma się dość długo na skórze. Konsystencja idealna. Nie za gęsta, nie za rzadka. Bardzo szybko się wchłania, nie tworząc nieprzyjemnego tłustego filmu na skórze. Tuż po nałożeniu kremu na stopki wygładza je i zmiękcza i od razu przynosi ulgę suchym i spierzchniętym stopom. Tak naprawdę nie oczekujmy cudów niewidów od kremu do stóp. Moim zdaniem musi dobrze nawilżać i wygładzać skórę, a reszta to przy okazji. Fajne w tym wszystkim jest to, że jego cena jest bardzo przystępna, bo kosztuje zaledwie 6 zł z groszami. Jak dla mnie cena super, a i działanie spoko. Dlatego śmiało mogę go polecić ze względu na dobre nawilżanie i wygładzanie oraz dobrą cenę, ale czy się skusicie na niego? To już wasza decyzja, ale chciałabym również poznać wasze zdanie na temat tego kremiku z aronią.

Plusy
Dobrze nawilża
Wygładza
Dobra cena
Ładny lekki i ziołowy zapach


Minusy
Jak dla mnie na obecną chwilę brak.


Pozdrawiam :)



Komentarze

  1. Ciekawy, nie słyszałam o nim wcześniej. Szkoda tylko, że bardzo nie lubię kremować stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przpadam za kremami do stop..chyba jestem za leniwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze nastepnym razem na niego spojrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem z kremami do stóp nie znoszę ich smarować :D ale może kiedyś wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zapominam o użyciu kremu do stóp i zwykle smaruję je tym do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do stóp wybieram kremy usuwające zmęczenie a takich typowo pielęgnacyjnych zawsze zapominam i stopy smaruję balsamem, albo kremem do rąk :) Nie mnie, zapamiętam sobie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta cena kusi, nie miałam z tym kremem wcześniej do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram