Dove Derma Spa Goodness - pięknie pachnący balsam do ciała i krem do rąk!



Kurcze jaka dzisiaj paskudna pogoda. Non stop leje deszcz i tak cały dzień....

Dlatego dzisiaj na poprawę humorku postanowiłam napisać kilka zdań o przepięknie pachnącym duecie do ciała od Dove.
Zapraszam kochani na moją opinię o tych dwóch produktach.



Składniki kremu
Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Hydrostearic Acid, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Dimethiconol, Disodium EDTA, Glucose, Hippophae Rhamnoides Oil, Hydroxystearyl Alcohol, Hydroxystearyl Glucoside, Isohexadecane, Palmitic Acid, Parfum, PEG-10 Dimethicone, Pehnoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891.

Składniki balsamu
Aqua, Glycerin, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Hydroxystearic Acid, Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate, Petrolatum, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Cetearyl Alcohol, CetearylGlucoside, Citrus Aurantifolia Peel Powder, Citrus Limon Peel Powder, DimethiconeCrosspolymer, Disodium EDTA, Glucose, Glyceryl Hydroxystearate, HippophaeRhamnoides Oil, Palmitic Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid,Tapioca Starch, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, ButylphenylMethylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891

Za krem zapłacimy ok 17 zł, a za balsam ok 22 zł. Kosmetyki dostępne są w wielu drogeriach stacjonarnych oraz internetowych.


Oba produkty Dove ukryte są w plastikowych białych tubkach. Cała szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka. Powiewa delikatnością i elegancją. W praktyce również dobrze się spisują. Nie mam zastrzeżeń. Oba produkty maja piękny, bardzo intensywny zapach, który bardzo długo utrzymuje się na skórze. Zapach jest tak intensywny, że osobom, które lubią delikatne nuty zapachowe i są choć troszkę wrażliwe na mocne zapachy, może on drażnić. Ja jednak należę do fanek mocnych zapachów i ta wersja jest jak najbardziej dla mnie.

Konsystencja kremu jest dość rzadka, ale spokojnie daje rade. Dobrze się go rozprowadza i szybko się on wchłania w skórę. Dłonie bardzo pięknie i długo pachną, są miękkie i przyjemne w dotyku, ale niestety ich nawilżenie nie jest na najwyższym poziomie. Jest ono dostateczne. Krem idealnie pasuje na codzień. Jeśli macie bardziej przesuszone dłonie, to niestety musicie sięgnąć po coś mocniejszego. Mimo wszystko jest to lekki krem, który przepięknie pachnie.

Z kolei balsam jest dużo lepszy. Spisał się lepiej niż poprzednik. Nawilżenie skóry jest na bardzo dobrym poziomie. Skóra jest wygładzona, delikatna w dotyku, pięknie pachnąca przez długi czas i nawilżona. Z tym balsamem się bardzo polubiłam. Nie podrażnił mojej skóry nawet po depilacji. Balsam szybko się wchłania w skórę i nie zostawia tłustych warstw. Na składach się nie znam i moja opinia jest z punktu zwykłego konsumenta, który nie studiuje składników. Podsumowując - jestem jak najbardziej na tak. Ciekawa jestem co sądzicie o nim i może znawczynie składów coś napiszą o tych produktach?

Balsam moim zdaniem zasłużył na 5+, a krem na 4, a to ze względu na dość słabe nawilżenie.


Pozdrawiam serdecznie :)


Komentarze

  1. bardzo lubię tą serię, krem do rąk już dawno zimą zużyłam a teraz kończę balsam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy markę Dove i chętnie testujemy ich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje recenzja balsamu bardzo mnie zaciekawiła. Wydaje się być świetną propozycją dla mojej suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo chętnie zaopatrze się w ten balsam. Lubię ich kosmetyki także pewnie będę zadowolona podobnie jak Ty😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Silikony na początku, więc mnie zupełnie nie kusi. Oczekuję bardziej długofalowego efektu niż maskowania problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic z tej firmy. Wczoraj się z mężem przekomarzałam, że Dove, to po angielsku gołąb. Nie chciał mi uwierzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam coś z tej serii w zapasie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm produkty Dove są super :) Te też muszą takie być.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej nowej serii Dove, aczkolwiek zawsze będę miała sentyment do tej firmy, bo każdy z ich produktów ma tak nietypowy i elegancki zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przekonują mnie produkty Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie Dove nie korci:) mnóstwo silikonów;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam ze względu na zapach ale i tak polegam głównie na mojej uzdatnionej wodzie z filtra prysznicowego z systemem kdf - ta woda pomaga utrzymać dobre nawilżenie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapachy kosmetyków w Dove, więc pewnie by mi się spodobał :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram