Święta Trójca czyli wody toaletowe Świt Pharma (lilia, magnolia i sunflower)


Dzisiaj kochani coś dla fanów kwiatowych wód toaletowych. Normalnie kwiatowe szaleństwo! Świt Pharma specjalizuje się w produkcji kosmetyków do pielęgnacji ciała, ale ostatnio wypuścili na rynek całkiem ciekawe wody toaletowe i miałam przyjemność się im bliżej przyjrzeć. Zatem zapraszam na dalszą część wpisu :)


Wszystkie trzy sztuki były zapakowane w białe i bardzo skromne tekturowe kartoniki, a flakony są proste i bez zbędnych udziwnień. Jedynie na tyle buteleczek mamy wygrawerowany kwiat. Całość jest ładna i delikatna.


Za sztukę musimy zapłacić ok 15 zł. Do kupienia w sklepie internetowym Świt Pharma.
Nuty zapachowe DAGMAR LILLY:
Głowy: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt
Serca: lilia, róża, jaśmin
Bazy: bursztyn, piżmo

Nuty zapachowe DAGMAR SUNFLOWER:
Głowy: kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia
Serca: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus
Bazy: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa, piżmo, bursztyn

Nuty zapachowe DAGMAR MAGNOLIA:
Głowy: czarna porzeczka, mandarynka, grejpfrut
Serca: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy
Bazy: paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, piżmo


Wszystkie trzy zapachy są bardzo ładne, kwiatowe i mega kobiece. Idealne na każdą porę roku i dnia. Każda kobieta będzie się w nich dobrze czuła. Są to wersje bardzo lekkie  i zwiewne. Napewno nie wieje od nich nudą, a raczej wiosną, która niebawem do nas nadejdzie.

Wszystko pięknie i ładnie, ale który wariant zapachowy najbardziej przypadł mi do gustu? Jest nim oczywiście *magnolia*. Magnolia skradła moje serduszko od pierwszego zetknięcia ze skórą. Idealnie mi pasuje i dobrze się z nim czuję. Zdecydowanie wyczuwam magnolię, a dopiero potem delikatną nutę wanilii. Jest ona delikatna i subtelna.....

Z kolei *sunflower* też jest ładnym zapachem. Ta wersja jest u mnie na drugim miejscu. Zapach zdecydowanie cieplejszy i lekko otulający.  Po prostu czyście przyjemny!

Na końcu jest *lilia*, która najmniej do mnie przemawia, aczkolwiek nie jest, to zły zapach. Jednak typowo kwiecista nuta z niej bije i niestety, ale zapach wylądował u mojej siostry. Jej natomiast bardzo się spodobał. Mimo wszystko Świt Pharma mnie mile zaskoczyła i mam nadzieję, że nie skończy się to tylko na wodach toaletowych Dagmar. Zapomniałam jeszcze napisać o ich trwałości. Jest ona średnia, ale jak na wodę toaletową w cenie 15 zł - nie jest źle.  Ciekawa jestem czy już znacie, którąś z nich?


Pozdrawiam :)




Komentarze

  1. Też uważam że magnolia jest najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obiły mi się o oczy te piękne butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach magnolii mnie zaintrygował, piękne mają opakowania te maluszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zestaw, niestety nie znam tych zapachów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najbardziej do gustu przypadła mi magnolia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wszystkie trzy zapachy. Bardzo ładne. Podzieliłam sie nimi z mama i siostrą

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełna nowość jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne opakowania i zdjęcia.


    W wolniej chwil zapraszam do mnie na bloga na nowy post -CAŁA PRAWDA O BLOGOWANIU, CZYLI SPOWIEDŹ BLOGERKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego. Przyjemnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je wszystkie i póki co moim faworytem jest... Lilia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie spróbowałabym magnolii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na stronie *Natalia i jej świat* używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując przyjmujesz to do wiadomości i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

instagram