wtorek, 10 stycznia 2017

Pędzelki do makijażu z Chińskiego sklepu Banggood! Czy warto?



Witam! Czytając wasze blogi dość często natykam się na sklep Banggood. Ostatnio do mnie też napisała przedstawicielka z tego sklepu z propozycją współpracy. Raczej nie godzę się na propozycje z takich sklepów, ale jakoś tym razem się skusiłam. 
Do testów wybrałam sobie pędzle, ale czy warto było?


Pędzle przyszły do mnie bardzo szybko ok 1,5 tygodnia. Myślę, że nie jest to, aż tak długo.


Z wyglądu są ładne, estetycznie wykonane i włosie jest całkiem mięciutkie. 


Włoski nie wypadają, są mięciutkie i nie drapią.


Mycie pędzli przebiega dobrze. Włoski są na swoim miejscu i nic się z nimi nie dzieje. Do codziennego makijażu są dobre, ale pewnie profesjonaliści z nich nie skorzystają. Myślę, że za 42 zł i tak nie są złe. 

Mimo mojej przygody z tymi pędzelkami będę szukała kolejnych...

Do kupienia tutaj.

Ciekawa jestem co sądzicie o nich?


Co mi jeszcze wpadło w oko z tego sklepu?

Zestaw pomadek do ust. Fajne kolory prawda?

Ogromna paleta cieni do powiek i innych....
Paleta kosztuje ok 126 zł.

Na koniec ciekawe balsamy do ust z zatopionym kwiatuszkiem...
Koszt ok 25 zł.

Zamówiłam również taki box na okulary (jaśniutki).
Oraz pomadkę do ust numer 33.

Czekam jeszcze na paletę cieni, którą zamówiłam :)


Na dzisiaj tyle z nowinek :)

Pozdrawiam :)


25 komentarzy:

  1. Fajne pędzle. Ja mam sporo dobrych jakościowo właśnie z chińskich stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują te pędzelki :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie. Tyle, że ja zamawiałam z innego sklepu i służą mi do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma 2 z tego zestawu i jest zadowolona ;) Myślę, że takie chińskie puchacze są dobre dla osób, które robią makijaż tylko sobie, ewentualnie znajomym. Ja mam mnóstwo pędzli z aliexpress i wszystkie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentują się całkiem dobrze :) Zestaw pomadek mnie mega ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualnie, bardzo fajnie wyglądają te balsamy :). Co do pędzli, mam spory czas zestaw z tego typu sklepu i jak za taką cenę, są naprawdę przyzwoite, choć Zoevy mi nie zastępują :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle wyglądają bardzo ładnie! Sama zastanawiam się nad zakupem taniego zestawu z Ali, jestem ciekawa czy przynajmniej kilka sztuk przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te pędzelki, sama nie miałam jeszcze takich mega profesjonalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za recenzje, pomoże mi w wyborze dla mnie odpowiednich pędzli :) Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne tę pędzle, sama mam takie chińskie i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiatuszkowe balsamy wyglądają obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny zestaw pędzli i jestem z nich bardzo zadowolona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka mogłaby mi się przydać :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają na całkiem dobrej jakości pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ostatnim czasie zakupiłam ZESTAW z ZOEVY - ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koleżanka ma tez te pędzle i jest z nich bardzo zadowolona jednak aj referuje inne pędzle :D

    A co do balsamu do ust - to pomadka i normalnie barwi usta na piękny kolorem mam i polecam ;D

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam takie pędzle z chińskiej strony i się rozpadły po pierwszym myciu :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe. Ja mam z tej strony czarna maske i szczotke do twarzy. Obie rzeczy dobrze sie sprawdzily :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pędzel do podkładu z bangoodu i jest zacny bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobne balsamy do ust z zatopionymi kwiatkami są w Rossmanie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio zamawiałam pedzelki na Ali i jestem mega zaskoczona! za takie grosze są naprawdę godne uwagi, pomadke z kwiatkiem mam i u mnie jest mega intensywny róż;)

    zapraszam do obserwacji;)

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych pędzelków i sklepu nie znam ale trafiłam już na kilka świetnych pędzli. Tanie i na prawdę dobre. Szybko do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają bardzo fajnie i porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzle wyglądają całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)