wtorek, 31 stycznia 2017

Czy warto korzystać z wyszukiwarki salonów fryzjerskich i kosmetycznych? Fryzjerzy i salony w jednym miejscu!


Cześć! Po dość długiej przerwie wracam do Was z utęsknieniem. Mam kilka ważnych spraw do załatwienia i jakoś ostatnio rzadko bywam na blogu, ale spokojnie długo, to nie potrwa i nadrobimy straty. Dzisiaj chciałabym wam pokazać pewną ciekawą rzecz, którą ostatnio odkryłam w internetach, a mianowicie wyszukiwarkę salonów kosmetycznych oraz fryzjerskich. Jak dla mnie jest to zupełna nowość i powiem szczerze, że brakowało mi takiej wyszukiwarki. Dobrze, że ktoś wpadł na taki pomysł i stworzył taką stronę internetową.


Wchodząc na MojSalon.eu ukazuje sie nam szaro czarna strona na której widnieje piękna Pani, a tuż obok mamy typową wyszukiwarkę, gdzie wpisujemy miasto, województwo i słowo kluczowe. a dodatkowo mamy mapkę Polski. Całość skromnie i delikatnie się prezentuje, ale czy działa?

#wyszukajsalon

Z racji tego, że mieszkam pod Krakowem, to wyszukałam salony w tym mieście i wyskoczyło mi ich ok 50. Myślę, że wynik jest ok i tak naprawdę jest w czym wybierać i przebierać. Na takiej stronie każdy salon ma swoje mini portfolio, gdzie możemy sprawdzić ( ceny za usługi, godziny otwarcia,  kontakt, i gwiazdki oceniające itp.). Ciekawą opcją jest również to, że możemy sprawdzić z jakich kosmetyków dany salon korzysta i co też ważne - możemy wyrażać tam swoje opinie o danym salonie.  Niestety salonów z mojej malutkiej miejscowości nie ma, ale kto wie? Może i z czasem się pojawią. Myślę, że taka opcja z wyszukiwarką nie jest zła i tak naprawdę każda z nas może śmiało wybrać swój salon w swojej okolicy. Ciekawa jestem waszej opinii i czy już ją kiedyś poznałyście i z niej korzystałyście? Wejdźcie na stronę Mój Salon i sprawdźcie ile salonów kosmetycznych jest w waszej okolicy

Dajcie znać co sądzicie o takiej wyszukiwarce!

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. Strona zapewne przydatna, ale nie dla mnie. Ja mieszkam na "krańcu świata" i raczej korzystam z salonów które mam najbliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w mojej okolicy też ich nie ma, ale już w Krakowie wyszukało mi 50 :)

      Usuń
  2. Ciekawa opcja. Całe szczęście ja mam swoją zaufana fryzjerkę i jak na razie nie muszę korzystać z wyszukiwarek salonów, ale kto wie co będzie kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorąc pod uwagę ile partaczy jest w tym zawodzie wyszukiwarka jest dobrym pomysłem. Podobnie jest z cenami. Niby cennik powinien być łatwo dostępny, ale różnie z tym bywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny pomysł ;-) Chociaż ja tam wolę chodzić do zaufanego jednego salonu fryzjerskiego i póki co nie szukam innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys znalazlam podobna strone, ale fryzjerow bylo tam jak na lekarstwo. Wole jednak popytac znajomych

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat z takich wyszukiwarek nie korzystam. Po pierwsze dlatego, że mieszkam w małym mieście, gdzie znam wszystkie zakłady fryzjerskie. Po drugie, mam już swoją zaufaną fryzjerkę, która jest ze mną od lat i na razie nie planuję jej zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie korzystam z takich wyszukiwarek, raczej polegam na poleceniach od znajomych;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)