sobota, 14 stycznia 2017

Bell Hypoallergenic / nowości styczniowe / delikatny makijaż



Hejka! Dzisiaj pragnę wam pokazać ciekawy zestaw kosmetyków od firmy Bell. Są to nowości z serii HYPOALLERGENIC. Do mojego codziennego makijażu użyłam właśnie ich, ale czy są to produkty godne polecenia?

W skład zestawu wchodzą: baza pod makijaż, podkład, rozświetlasz, korektor, tusz do rzęs, olejek do ust i cienie do powiek w pięknych i naturalnych kolorach.

HYPOALERGICZNA BAZA POD MAKIJAŻ NEUTRALIZUJĄCA ZACZERWIENIENIA - bazę dobrze się rozprowadza na twarzy, ładnie się sunie. Jest raczej bezzapachowa, a zaczerwienia faktycznie rozjaśnia. Makijaż dłużej utrzymuje się na twarzy.

HYPOALERGICZNY FLUID ROZŚWIETLAJĄCY - podkład również fajnie się rozprowadza. Nie ciemnieje na twarzy, nie tworzy smug, kryje średnio, ale jak dla mnie jest to odpowiednie krycie ponieważ nie mam problemów z niedoskonałościami.  Nie zapycha, a kolor to strzał w dziesiątkę :)



HYPOALERGICZNE CIENIE DO POWIEK - brązy.... jak ja kocham wszelakie odcienie brązów i beży na oczach. Ta paletka jest idealna jak dla mnie. Cienie dobrze się trzymają na oczach, nie obsypują się, a ich pigmentacja jest ok. Spokojnie możemy sobie stopniować nasycenie.


Tutaj z bliska paletka :)


HYPOALERGICZNE ROZŚWIETLACZE DO TWARZY - tak naprawdę jestem, dopiero nowicjuszem w kwestii używania rozświetlaczy. Rozświetlasz też daje fajny efekt delikatnego muśnięcia słońcem. Drobinki są delikatne i subtelne.



BELL ALL&DAY&NIGHT NAWILŻAJĄCY OLEJEK DO UST - ten cudaczek jest fajnym nawilżaczem do ust, ale nie na długo. Delikatnie podkreśla usta i je nabłyszcza. Kolor jest mało widoczny na ustach. W sumie średnio mi się spodobał ten olejek. Chyba wolę zwykłe pomadki nawilżające w delikatnych odcieniach.




MASCARA WYDŁUŻAJĄCO POGRUBIAJĄCA - mascara nie osypuje się i nie rozmazuje. Czerń jest bardzo intensywna, a silikonowa szczotka nawet dobrze radzi sobie z rozdzieleniem rzęs. Jednak na moje cieniutkie i krótkie rzęsy mało, która mi pasuje. Na codzienny i delikatny makijaż jest spoko.




HYPOALERGICZNY KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCO - KORYGUJĄCY - korektor jak to korektor. Minimalne niedoskonałości ujarzmił. Fajna opcja aplikacji z pędzelkiem :)


A tutaj moja twarzyczka :)

Kochani mam i coś dla was. Wspaniałe nowości marki BELL. Tusz do rzęs, sztyfty modelujące do twarzy, pomadkę matującą, lakier do paznokci oraz dwa korektory do twarzy. To wszystko możecie zgarnąć, a wystarczy wejść na mojego instagrama, ale dopiero po południu ponieważ dopiero wtedy opublikuję post. Musicie być czujni....



Ciekawa jestem co was najbardziej zainteresowało z tej kolorówki?

Pozdrawiam serdecznie :)


25 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować tę bazę pod makijaż :) Paletka niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Zainteresowały mnie te sztyfty do modelowania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu za miłe słowa :)
      W takim razie wpadnij na instagrama, a może szczęście się do ciebie uśmiechnie :)

      Usuń
  3. Tez lubię cienie w takich kolorach ! z Bell nie mialam jeszcze....;)) p.s wpadnij;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki Bell i chętnie do nich wracam

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio też testowałam kosmetyki Bell, ale akurat żadnego z tych nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  6. W najbliższej Biedronce ciągle półpusta szafa Bell;/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Bell..co nie co przetestowałam... a najbardziej mnie zaciekawiłaś tym korektorem...ciekawe czy lepszy od Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem ci czy lepszy bo nie miałam catrice.
      Ale jest spoko :)

      Usuń
  8. Lubię produkty tej firmy, więc na coś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka cieni wpadła mi w oko :) Też lubię takie neutralne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne nowości i makijaż też ładny w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo rzadko używam kosmetyków Bell, a widzę, że całkiem niesłusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero też poznaję kosmetyki tej marki i jestem mile zaskoczona :)

      Usuń
  12. Ta seria od Bell jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paletka wydaje się być fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki są super, jeśli ktoś nie potrzebuje mieć dużo na twarzy ja jednak stawiam na cięższy makijaż :) Albo w ogóle :D
    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiemy, jak to się dzieje, że zawsze chcemy... wszystko!

    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie ruszył KONKURS, w którym do wygrania są dwa wybrane etui do smartfona (dla zwycięzcy i jego przyjaciela).

    OdpowiedzUsuń
  16. Bell co jakiś czas ma ciekawy produkt ale przyznam się... ile można mieć rozświetlaczy? Bardzo lubię od nich tą zieloną bazę, niestety nigdy nie miałam cieni:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)