wtorek, 6 grudnia 2016

U mnie też był Święty Mikołaj! Nowości marki Delia Cosmetics!



Cześć! No i są już te wyczekiwane Mikołajki. Zapewne, każdy z nas lubi dostawać prezenty, a jak dla nas blogerek kosmetycznych prezent w postaci kosmetyków, to ogólnie szał. Dokładnie wczoraj mnie odwiedził Mikołaj z piękną paczuszką wypełnioną po brzegi kosmetykami, od marki Delia Cosmetics. Kosmetyki bardzo ciekawe i zapraszam do oglądania zawartości pudełeczka.

A zapomniałam jeszcze, mamusie dałyście już prezent? Czy czekacie do wieczora? My już po, a Maja od samego rańca lata jak nakręcona, bo dostała swoją ukochaną Cadence, a Kubuś swoje BUM BUM - czyli w przetłumaczeniu na nasze - samochodziki straży i tak mam dzień z głowy, bo nie odstępują zabawek na krok, a jak tam u was sprawa wygląda?


Co tam się kryje ciekawego??


O i jakiś liścik nawet się znalazł :)


Zaczynamy! Nowości pomadkowe kolor extra czerwony ( 118 ), Kolor tak jakby wpadający w brąz ( 120 ), oraz nietypowy czarny kolor ( CG L01 ). Najbardziej wpadła mi w oko czerwień i niby brąz, ale nie wiem co z czernią? No i jak, która się wam spodobała?



Trzy nowe warianty kolorystyczne lakierów do paznokci, szary ( TC15), lekkie złoto ( TC16 ) oraz granat ( TC14 ). Kolory prześliczne i takie na czasie.


Tutaj jeszcze w przybliżeniu.


Kolejna nowość zmywacz w gąbce. Nigdy takiego nie miałam i byłam zawsze ciekawa jak się spisują takie cudaki, a tutaj taka niespodzianka. 
Już wczoraj go sprawdziłam i powiem szczerze, że fajna sprawa z nim :)


Na koniec mamy mix różnego rodzaju kredek do oczu: czerń, brąz, zieleń i szary. Jak dla mnie bardzo fajne kolory - takie jak lubię.


I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że i u was będzie Mikołaj :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko, bo na dworze zimno jak cholera :)

56 komentarzy:

  1. Też dostałam taką miłą przesyłkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę, jakie przyjemna paczuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki świetne nawet ta czarna ;D Moja siostra ma taką czarną pomadke z GR i nawt na nosi, ale ja bym się nie o dwazyla.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie dostałem, bo nie wysłałem listu???

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przesyłka, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też zawitały tylko trochę inne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paka !! ;) Chyba byłaś na prawdę grzeczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki fajne, choć z czarną nie miałabym co zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie wiem sama co z nią zrobić. :(

      Usuń
  9. Super pudełeczko, udany Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka, u mnie cisza

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :D Kolory pomadek obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zapakowany prezent. Przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka :D Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej zazdroszczę, pomadeczki są rewelacyjne i kolory lakierów, hmhmhm bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hohoho :) Ten Mikołaj wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh ale Ci zazdroszczę Mikołaja! :D Te pomadki mają przepiękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaak ta czarna szminka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie też wpadła paczuszka z kosmetykami, ale z nivea :)
    Super zawartość <3

    OdpowiedzUsuń
  19. miłego testowania, Mikołaj wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadki wyglądają ciekawie, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna paczuszka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy, bardzo spodobała mi się szmineczka wpadająca w brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie byłam aż tak grzeczna :P fajna paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super prezent mikołajkowy:) bardzo nietypowe:P kolory pomadek:) kredki do oczu też bardzo fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmywacz w gąbce to świetna sprawa jeśli chce się zrobić poprawki tylko na jednym paznokciu :)
    Ogólnie paczuszka prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem, że zmywacz daje sobie radę.

      Usuń
  26. Czerń rzeczywiście jest dość dziwacznym kolorem jak na szminkę . Moje serce skradły za to lakiery do paznokci. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mi też skradły serducho :)

      Usuń
  27. ktoś tutaj był bardzo grzeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nigdy nie uzywalam tej marki, ale mozliwosc mam, bo znalazlam sklep w Szwajcarii, ktory ma je w sprzedazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz jaka niespodzianka, że nawet tam się znaleźli, ale to fajnie :)

      Usuń
  29. Bardzo fajny ten prezent, nie ma to tamto ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna zawartość... a ta czarna pomadka - koniecznie pokaż efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow ale super kosmetyki! <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem tego zmywacza z gabką ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa zawartość :) Miłych testów i ciekawi mnie ta czarna szminka :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarna szminka dość nietypowa, ale na czerwień cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)