środa, 14 grudnia 2016

Makijaż z kosmetykami Chris Cosmetics - cienie do powiek i podkład



Hejka! Dzisiaj kochani, przychodzę do Was z postem, w którym chcę wam pokazać cienie do powiek i podkład od Chris Cosmetics. Jak się u mnie spisał podkład i jak wyglądają cienie na oczach czy warto zakupić te trzy produkty do makijażu. Zachęcam do czytania dalszej notki :)

Poniżej są cienie do powiek. Pierwsze od lewej to: cienie z serii Wet&Dry Shiny Eye Shadow Mono - New, kolor numer 10 (karmelowy). Drugi cień jest z tych metalicznych, a dokładniej 09 (cooper). Oba warianty są bardzo ładne, zatem zaczynajmy prezentację!


Składniki cieni metalicznych: Mica, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Talc, Polybutene, Kaolin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 77491


Składniki cieni Wet&Dry: Mica, Talc, Titanium Dioxide, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Polyethylene(and)Synthetic Paraffin(and)Polytetrafluoroethylene, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Stearate, Cyclopentasiloxane(and)Cyclohexasiloxane, Kaolin, Polybutene, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Magnesium Stearate, Synthetic Fluorphlogopite, Silica Dimethyl Silylate, Calcium sodiumborosilicare,Phenoxyethanol(and)Methylparaben(and)Butylparaben(and)Ethylparaben(and)Prophylparaben [+/- CI 77492, CI 77499, CI 77491, CI 77891, CI 77492, CI 77288, CI 77861, CI 77266, CI 77742, Al.Oxide, CI 77711, CI 45410, CI 74160, CI 15880, CI 73360 ].



Poniżej zobaczcie jak na powiekach, wygląda cień karmelowy i podkład. Zdjęcia są bez jakichkolwiek obróbek. Pomyślałam, że wrzucę je na surowo, aby były bardzo realne. Powiem szczerze, że ten kolor karmelowy jest prześliczny, idealny jak dla mnie, no po prostu uwielbiam go! Metaliczne cienie kosztują ok 16,80 zł, a te drugie karmelowe 12,90 zł. Kupić je możemy na stronie Chris Cosmetics.


Poniżej swatche na ręku, troszkę odbiegają, od tych na oczach, ale światło niestety liche miałam. Mimo wszystko i tak są cienie ładne.


A tutaj moja słitaśna fotka i oczywiście, cienie karmelowe i podkład Ten's up vitalize, 30+ (odmładzający) kolor 02 - natural. 
Usta mam pomalowane błyszczykiem z Amway Artistry.


Składniki podkładu: Aqua, Cyclopentasiloxane(and)Dimethicone Crosspolymer, Sorbitan Olivate, Isododecyl Neopentanoate, Polyglyceryl-4 Isostearate(and)Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone(and)Hexyl Laurate, Cyclomethicone, Octyl Methoxycinnamate, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Cichorium Intybus (Chicory)Root Oligosaccharides(and)Caesalpinia Spinosa Gum, Talc, Quaternium-18 Hectorite(and)Propylene Carbonate, Magnesium Sulfate, Nylon, Boron Nitride, Lauroyl Lysine, Beeswax(Cera Alba), Olea Europaea(Olive)Fruit Oil (and)Olea Europea(Olive)Husk Oil(and)Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Magnesium Aluminum Silicate (and)Cellulose Gum, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Phenoxyethanol(and)Methylparaben(and)Propylparaben(and) DMDM Hydantoin, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, a-Isomethyl ionone, Sodium Hyaluronate, +/- Triethoxycaprylylsilane, CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 77492.


Podkład kosztuje ok 22 zł, za 30 ml. Dostępne są trzy warianty kolorystyczne. Dostępny jest w sklepie internetowym Chris Cosmetics.




Cienie do powiek WET& DRY -  bardzo lubię naturalne cienie do powiek. Kocham wręcz różnego rodzaju, odcienie brązów i beżów. W takich kolorach czuję się najlepiej, ale nie powiem, czasami trzeba zaszaleć i okazjonalnie nakładam coś mocniejszego. Wybierając, ten cień do testów, miałam cichą nadzieje, że będzie strzałem w dziesiątkę, ale wiadomo jak to bywa na zdjęciach, nie zawsze odzwierciedlają kolor. Na szczęście kolor jest moim zdaniem prześliczny, taki subtelny, delikatny, możemy sobie nasycenie stopniować. Ja kładę go zazwyczaj na maksa (kilka warstw) i wtedy  jest idealnie, ale na wyjście na zakupy nakładam już go normalnie. Cień bardzo naturalnie wygląda na powiekach, nie wyróżnia się specjalnie. Nie ściera się szybko, nie zbiera w zakamarkach,  nie roluje się oraz nie obsypuje. Powiem szczerze, że ich trwałość, bez bazy, jest bardzo dobra, a z bazą jeszcze lepiej. Ogólnie cienie bardzo mi przypadły do gustu i chyba bym się skusiła na kolejne opakowanie z tej serii. Właśnie, jeszcze kwestia opakowania. Jest ono przezroczyste, dobrze się otwiera, a szata graficzna nawet spoko. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i polecam wam, ten kolor z czystym sumieniem. Jestem na TAK!

Cienie do powiek METALIC CHIC - jak pisałam powyżej, czasami trzeba zaszaleć i warto mieć w kosmetyczce troszkę odważniejsze cienie do powiek. Niby nie są jakieś jaskrawe, ale jak dla mnie są odważne. Na zdjęciach nie pokazałam wam ich, ale jest za to swatch na ręku. Odcień jest złoty i fajnie się mieni, plus za świetna pigmentację! Ich trwałość jest bardzo dobra i jak kolega wyżej, nie zbiera się w zakamarkach, nie roluje i już napewno nie obsypuje. Nakładanie jest przyjemne i bez problemu. Moim zdaniem idealny kolor na Sylwestrową Noc! Opakowanie praktycznie takie same, tylko dół, jest biały i to je wyróżnia. Ciekawa jestem czy wam się podoba ten kolor? Mi tak - ale na większe wyjścia :)

Podkład do twarzy TEN'S VITALIZE 30+ - podkład mieści się w zwykłej beżowo - brązowej tubce. Z wyglądu, nie podoba mi się. Kiedyś moja babcia miała podobny podkład i te opakowanie kojarzy mi się ze starością i troszkę słabą jakością. Zdecydowanie wolałabym inne, np, w szklanej buteleczce. Wtedy bardziej profesjonalnie by wyglądał, ale cóż, nie można mieć wszystkiego.

Zapach jest lekko perfumowany i przyjemny dla noska. Konsystencja idealna, ani za rzadka, ani za gęsta. Przyjemnie się go nakłada. Podkład nie ciemnieje na twarzy, nie podkreśla suchych skórek, lekko nawilża. Nie powoduje efektu sztucznej maski. Krycie jest średnie, ale jak dla mnie wystarczające. Nie muszę się maskować nie wiadomo jak, bo nie mam problemów z cerą. Czasami przed okresem mi coś wyskoczy, ale wtedy użyję korektora i po sprawie. Co jeszcze, nie spowodował u  mnie reakcji alergicznej oraz nie zapchał mi cery. Moja skóra dobrze go przyjęła i w sumie jest spoko, ale nie wiem czy bym skusiła się na kolejne opakowanie. Wiadomo dlaczego - chęć testowania nowinek :) Ciekawa jestem co sądzicie o wszystkich trzech produktach marki E-Style.


Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Cienie bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam sobie również metaliczny cień tylko w srebrnym kolorze i jestem mega zadowolona ;) mają bardzo fajne kosmetyki
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak srebrny wygląda :)

      Usuń
  3. Cienie ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widzę, jednak wyglądają ciekawie. Ładną masz buzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! Idealne na co dzień dla zabieganej mamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie słyszałam o tej firmie i to jest plus takich recenzji jak Twoja, że coś nowego się pozna :)
    jakie długie masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włosy mam do pasa i grube jak cholera. Muszę moją czuprynę doprowadzać do normalności prostownicą czasami, a no właśnie czasami wielu ciekawych rzeczy dowiadujemy sie od innych z blogów :)

      Usuń
  7. Fajne produkty, kolory cieni bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Msuzę to powiedziec - ale jestes piekna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Karolino :)

      Usuń
  9. Fajnie ze się sprawdziły i jesteś zadowolona, także lubię takie kolorki cieni 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Cerę masz nieskazitelną, tylko pozazdrościć :) Cienie prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cerę masz nieskazitelną, tylko pozazdrościć :) Cienie prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny delikatny makijaż, a ten cień mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Mam bardzo dobre zdanie o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten makijaż bardzo do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej firmie :) Cienie wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz czytam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, ale ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś już którąś osobą, piszącą o Chris Cosmetics- ich produkty wyglądają naprawdę ciekawie, ładna pigmentacja. Patrzyłam na tą markę dość sceptycznie, ale chyba jednak niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne cienie. Szczególnie to złoto.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne cienie :) Słitaśna fotka superowa :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne cienie :D Podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale cienie wpisują sie w moje ulubione kolory ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)