niedziela, 18 grudnia 2016

Czy szara bluza może być fajna? Myślę, że z Little Things - tak!



Hejka! Jak wiecie kochani, że mój blogasek jest typowo urodowy i głównie piszę na nim recenzje kosmetyków, perfum, ale i czasami zdarzają się inne tematy takie jak: ogrodnictwo, książki czy zabawki dla dzieci. Ostatnio miałam możliwość testowania na sobie sympatycznej i wygodnej bluzy z napisami od Little Things i myślę, że raczej nic nie stoi na przeszkodzie, abym od czasu do czasu pokazała jakieś ciekawe ciuszki, które mi się bardzo podobają. Poniżej znajduje się zdjęcie bluzy na moim drobnym ciałku. Wybaczcie za zdjęcie, ale mój małżonek, nie ma daru do robienia zdjęć :)

Na bluzie widnieje śmieszny napis: ŻYJ CHWILĄ!   ...CHYBA, ŻE CHWILA JEST NIEPRZYJEMNA - WTEDY ZJEDZ CIASTECZKO!


Bluza jest bawełniana, dość cienka, ale bardzo wygodna. Ciastek się do Was uśmiecha :)


Tutaj Markowi udało się lepsze zdjęcie wykonać, hihi...


Bluza po praniu fajnie się zachowuje. Napis się nie uszkodził podczas prania, nie skurczyła się i nie straciła fasonu. Mimo, że jest ona dość cienka, bez obszycia polarowego, to i tak przyjemnie się ją nosi. Taka cudaśna bluza kosztuje ok 59 zł. W sumie może posłużyć jako prezent na gwiazdkę lub inną okoliczność. Ciekawa jestem czy się wam podoba bluza?

Pozdrawiam :)


27 komentarzy:

  1. O jejciu! Jaki fajny napis! Bardzo motywujący ^^ My kochamy ciasteczka i taka bluza to strzał w dziesiątkę <3 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe genialna jest ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawny napis - to może być coś fajnego dla wyrośniętych "fanów" Ciasteczkowego Potwora :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem już stara, ale czasami można zaszaleć prawda? :)

      Usuń
  4. Szara bluza nie tylko JEST ale i ZAWSZE będzie fajna! Tyle możliwości i alternatyw łączenia jej z mnóstwem rzeczy! Z resztą ta z Twoich zdjęć pokazuje, że w żadnym wypadku szare bluzy nie mogą być nudne:D Super zdjęcia!
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie generalnie bardzo podobają się szare bluzy, a z takim napisem tym bardziej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor szary, a bluza jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię szare bluzy i dresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię szare bluzy :-) fajna jest twoja, bardzo sympatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza jest genialna! :D szare bluzy są najlepsze moim zdaniem :D no i czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że mi się podoba :) Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna BLUZA :) Takie ciuchy z przekazem są na prawdę oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)