piątek, 16 grudnia 2016

BELLA VITA KREM DO RĄK / POP SUGAR BALSAM DO CIAŁA / SAMPLE COLLECTION



Siemanko! Dzisiaj, moje drogie Panie, przychodzę z recenzją dwóch pięknie pachnących kosmetyków do pielęgnacji dłoni i ciała, a dokładniej, balsam i krem do rąk, o pięknych perfumowanych zapachach. Zapraszam...

Krem do dłoni Indigo podobnie jak balsam łączy w sobie unikalną odżywczą recepturę wielu składników aktywnych wzbogaconych o przepiękne zapachy. Posiada jednak gęstszą konsystencję. Tak samo jak balsam kompleksowo pielęgnuje skórę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że jest elastyczna, jędrna i gładka. Swój przepiękny zapach krem zawdzięcza wybranym zapachom z linii perfum Indigo, a także lekkim, słodkim i owocowym kompozycjom oraz aromatycznym, świątecznym zapachom z przyprawami. 
Na odżywczą recepturę  kremów Indigo składają się:
  • Wosk pszczeli - działa ochronnie, natłuszcza skórę nie zatykając porów.
  • D-panthenol - poprawia barierę lipidową naskórka, regeneruje, nadaje miękkość
  • Kompleks witamin AEF - odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka, wygładza skórę, wyrównuje koloryt
  • Masło Shea - regeneruje, odżywia, przywraca blask 
  • Alantoina - zapewnia naturalną okluzję, zapobiega utracie wody
  • Olej Słonecznikowy - natłuszcza nie tworząc zaskórników
  • Gliceryna -  silnie nawilża
  • Ekstrakt ze skrzypu - produkuje kolagen, odpowiada za sprężystość i nawilżenie
  • Lanolina - oczyszcza, wygładza i natłuszcza
100 ml kremu jak i balsamu kosztuje ok - 19 zł.

Słodki zapach perfum Pop Sugar w połączeniu z formułą 9 składników aktywnych gwarantuje najwyższą jakość. Przepiękny zapach Pop Sugar poprawia nastrój i działa relaksacyjnie. Doda Ci energii w codziennych wyzwaniach, a także otoczy Cię swoją zmysłowością, abyś zawsze czuła się kobieca i piękna. Aromat nadaje się do noszenia o każdej porze dnia i nocy. Zapach który na długo pozostanie w Twojej pamięci. Balsam skutecznie chroni skórę przed wysuszeniem i zapobiega jej szorstkości. Stosowany codziennie sprawi, że Twoja skóra będzie aksamitnie gładka, miękka i elastyczna po prostu piękna.


BELLA VITA KREM DO RĄK - oba opakowania są niemal identyczne. Jedynie wyróżnia je naklejka informacyjna. Butelki są bardzo solidnie wykonane. Dozownik jest w postaci pompki, która dozuje małą ilość kremu czy balsamu. Musimy się na wciskać kilka razy i wtedy dopiero uzyskamy odpowiednią ilość produktu potrzebnego do wysmarowania się. Ogólnie opakowanie jest spoko, tylko mogłoby dozować trochę więcej kremu i balsamu. Wizualnie jest fajne i proste. Nie mam się czego czepić. Bella Vita pięknie, intensywnie i długo pachnie. Zapach jest wyczuwalny przez bardzo długi czas. Nie powiem, uwielbiam, kiedy tak krem pachnie. Zapach jest tajemniczy i elegancki. Działanie jest przyzwoite. Krem na długo pozostawia nawilżoną skórę, delikatnie wygładza i przynosi ulgę spierzchniętym dłoniom, a do tego pięknie i niepowtarzalnie pachnie. Tak naprawdę nie oczekuję więcej od kremu do rąk, prócz solidnego nawilżenia, wygładzenia i przyjemnego zapachu. Jestem jak najbardziej na tak :)

POP SUGAR BALSAM DO CIAŁA - opakowanie identyczne jak i u kolegi, ale moim zdaniem jak na balsam powinno być ono większe i bardziej pojemne, ale cóż, trudno się mówi. Te dozowanie wkurzało mnie troszkę. Musiałam się konkretnie namachać. Ale zostawmy już te opakowania i przejdźmy do konkretów. Zapach jest bardzo słodki, mocno perfumowany i bardzo długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja jest idealna, jak i u kolegi powyżej. Oba produkty się szybko wchłaniają i nie zostawiają tłustych warstw. Balsam fajnie nawilża skórę, ale mam wrażenie, że krem jeszcze lepiej. Nie jest zły balsam, ale wolałabym chyba go w formie masełka. Pop Sugar, nawilża, wygładza, nie podrażnia i pięknie pachnie. Z niego też jestem w sumie zadowolona.


Poniżej znajdują się próbki kremów, które możecie sobie zamówić, jeśli nie możecie się zdecydować, który krem wybrać. W sumie fajna opcja, ale próbki wolałabym otrzymać bezpłatnie np. do jakiegoś zamówienia. W końcu, to tylko próbki, które się próbuje, ale cóż....

14 mini kremików, to koszt ok 12 zł. Fajnie, że można wszystkie zapachy poznać :)
Wszystkie produkty znajdziecie na stronie INDIGO NAILS.



28 komentarzy:

  1. nie wiem czy jest sens zamawiać próbki, ale kremy wyglądają fajnie ;) tyle że w większych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby do zamówień dorzucali taki komplet, to fajnie, ale żeby kupować?

      Usuń
  2. Mam w innych wersjach zapachowych i abrdzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że produkty mają wady, jednak nic nie jest idealne ;) Problemy z dozowaniem są najgorsze, nie cierpimy się z tym bawić :D Super recenzja! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam właśnie kremu do rąk Indigo, całkiem go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. perfect review ! i like ;)


    would you like to follow each others blog ?

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na taki fajny krem do rąk to mogłabym zakupić, nawet cena nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym oba. Ostatnio sporo dobrego czytam o kosmetykach Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie,ale na razie mnie nie kuszą te kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk wydaje się fajny, choć do ich mocniejszych zapachów podchodzę ostrożnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie - własnie lubię mocniejsze :)

      Usuń
  11. Te zapachy są naprawdę przeboskie... <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też myślę, że lepsza opcja była by na próbki w gratisie albo cena taka by nie było to dużym kosztem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie sie prezentują i chętnie bym je wypróbowała :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy o niespotykanych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam ten pełnowymiarowy balsma do ciała, jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze okazji poznania kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie stosowałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wszystkie te mini kremiki :)) Akurat będę testować te zapachy:) Chciałabym kupić jakiś krem do ciała, tylko będzie mega ciężka się zdecydować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm fajny pomysł na prezent z takim zestawem mini kremów ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki indigo cudnie pachną. Mam ich oliwki primery i lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy wysuszonych dłoniach wiele może poprawić stosowanie uzdatnionej wody z filtra prysznicowo-kąpielowego z systemem kdf. Filtr zatrzymuje w sobie chlor oraz fluor oraz osad mineralny czyli wszystko to co przesusza skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)