piątek, 30 grudnia 2016

250 kolorowanek, rebusów, labiryntów i wypychanki z wróżkami



Cześć! Jak tam dziewczyny żyjecie po Świętach? Były spokojne i zdrowe? U mnie dość średnio, ale mam nadzieję, że się szybko zregeneruję. Dość dawno tutaj nic nie publikowałam i postanowiłam wam pokazać dwie fajne rzeczy dla dzieciaczków, a dokładniej książeczkę z rebusami, kolorowankami i labiryntami oraz fajną wypychankę dla dziewczynek z wróżkami. Tak - moja Majka uwielbia wróżki, ale jestem pewna, że większość dziewczynek w jej wieku ma bzika na ich punkcie :)

Poniżej jest dość gruba i treściwa książka z różnego rodzaju rebusami, labiryntami oraz kolorowankami.
Całość ma fajną i kolorową okładkę, a w środku są różne ciekawe rzeczy...


Kolorowanka w środku posiada taki szarawy papier. Wydaje mi się, że jest słabej jakości. Tak na pierwszy rzut oka, ale czy dzieci na to zwracają uwagę? Wątpię... Najważniejsza jest zabawa! Kurka pomalowana przez Majuchnę :)


Poniżej jeszcze nie pokolorowany obrazek :)


250 kolorowanek, łamigłówek, kolorowanek kosztuje ok 15 zł. Dostępność na stronie Zielonej Sowy.


Oj, uwielbiam takie łączenia za pomocą cyferek. Majka nie bardzo, ale mam nadzieję, że się jeszcze do nich przekona...


Poniżej widnieje wypychanka, w skład której wchodzi gra, którą musimy częściowo sami stworzyć.


Cała książka jest bardzo barwna, nasycona kolorami, z dobrej jakości papieru.


Kółeczka z kwiatuszkami, które trzeba wypchać...


Powiem wam szczerze, że obie książki są naprawdę ciekawe. Pierwsza książka z 250 rebusami itp. może zająć naszego malucha na długi czas. Majce ta książka bardzo się spodobała. Korzysta z niej bardzo często i nawet zabiera ją do przedszkola, a w nim robi różne zadania i koloruje. Także sprawdziła się, a wypychanka? Oj tutaj, kiedy ją zobaczyła był szał. Jakiś czas temu zobaczyła niemal identyczną w biedronce i chciała żebym jej ją kupiła, ale stwierdziłam, że kupię jej pierdółki papiernicze. Wypychanka była maltretowana kilka dni i czas Majeczce płynął milej. Czyli tak naprawdę obie książeczki się u nas sprawdziły i dla 4 latki są w sam raz i mogę je polecić z przyjemnością, ale wiadomo, że każde dziecko lubi co innego...

Ciekawa jestem czy was zainteresowałam takimi książeczkami dla dzieci i czy mamuśki byłybyście skłonne kupić takie książeczki swoim maluszkom? Na komentarze czekam z wielką niecierpliwością!

Wypychanka kosztuje ok 17 zł.

Pozdrawiam serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Bardzo interesujące książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ksiązeczki bardzo ładnie się prezentują, podejrzewam, że moim córkom by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój braciszek uwielbia różnego rodzaju kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam kolorowanki! Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała, lubiłam kolorować, więc gdybym miała dzieci, chętnie zaopatrzyłabym je w takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pamiętam i ja czasy, kiedy malowałam. Teraz moi najmilsi kolorują, a ja raczej tylko wspominam :)

      Usuń
  6. Fajne, moja córka też takie lubiła :) Teraz jak już podrosła to kolorowanki dla dorosłych lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieciństwo też było pełne kolorowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałem jako dziecko kolorowanki ^^, ale jeszcze bardziej lubiłem samodzielnie rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te kolorowanki :))))

    Na progu Nowego Roku
    życzę Ci od serca,
    by każda łza w oku
    miała smak szczęścia,
    by nadziei płomienie
    nie gasły w mroku
    i każde marzenie
    spełniło się w Nowym Roku!
    Na życzeń wstążeczce,
    która jest bez końca,
    chcę zawiesić jeszcze
    ciepły promyk słońca,
    by tła błękitnego
    nie zaćmiły chmury.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak piękne życzenia i Tobie również życzę tego samego :)

      Usuń
  10. Ja do tej pory uwielbiam kolorować :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój maluch niestety jest jeszcze za mały na takie książki,ale mi osobiście bardzo się podobają:).Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz nie mam czasu na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne,ja sama czasami mam ochotę na takie książeczki,no ale wiadomo dla mnie to malowanki dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)