czwartek, 10 listopada 2016

Raphael / Christopher Dark / Woda perfumowana



Ja to mam tak, że jak nie pisze długo o zapachach, to potem, co po chwila przewijają się recenzje z nimi, ale wiecie co? Mi to wcale nie przeszkadza i mam nadzieję, że lubicie czytać moje recenzje o różnych pachnidłach? Ja je uwielbiam, a dzisiaj zapraszam na moją opinię o ciekawym kwiatowo - owocowym zapachu Christophera Darka - Raphael.


Kategoria: kwiatowo - owocowe

Nuta głowy: japoński osmantus, liść jabłoni, włoska mandarynka
Nuta serca: magnolia, boronia, frezja
Nuta podstawowa; piżmo i biały irys

Wodę kupisz w perfumerii internetowej aperfumy za ok 25 zł/ 100ml.


Woda perfumowana Raphael jest umieszczona w dość masywnym flakoniku, które jest ładne, proste, a zarazem efektowne. Zatyczka przypomina swoim wyglądem kryształ. Jest to miły dodatek. który dodaje mu uroku. Z kolei sama woda perfumowana jest zabarwiona na turkusowy kolor. Całość wizualnie fajnie i elegancko wygląda. W praktyce nie sprawia problemu: zatyczka trzyma się solidnie, a atomizer działa bez zarzutu. Gdy wybierałam tą wodę sobie do testów spośród asortymentu w perfumerii, zwrócił on moją uwagę przede wszystkim fajnymi nutami zapachowymi. Bardzo lubię perfumy z domieszką kwiatów i owoców. Zazwyczaj takie kompozycje są lekkie i nie duszące. W tym przypadku jest tak samo. Zapach tuż po zetknięciu ze skórą pachnie dość słodko, a chwilkę później dochodzą nuty kwiatowe. Całość świetnie się komponuje. Ten zapach jest bardzo rześki i kobiecy. Idealny na lato jak i na zimę. Pasuje dla każdej kobiety - bez ograniczeń wiekowych. Moja teściowa bardzo go polubiła zresztą jak i ja. Jego trwałość niestety nie jest zbyt idealna, bo utrzymuje się na mojej skórze ok 3-4 godzin. Szkoda, ale w sumie można tą wodę traktować jako mgiełkę zapachową. Tym bardziej za tak niską cenę. Mimo wszystko zapach jest pierwsza klasa. Podsumowując: zapach elegancki, bardzo kobiecy, rześki, nie duszący - wprost idealny dla fanek pięknych, kwiatowo owocowych nut zapachowych.

 Ciekawa jestem co sądzicie o tej wersji wody perfumowanej?

Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. Flakon ma piękny, ciekawa jestem czy zawartość na żywo jest równie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakonik bardzo ładny, zapach też mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik super, ciekawa jestem smaku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha, no jeśli lubisz małe procenty, to spoko, ale na twoim miejscu nie próbowałabym ich :)))))))))

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie jak pachnie tak na żywo,bo po opisie brzmi fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki zajefajny flakonik błękitny ojoj:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, prezentują się ciekawie, ale czy też wpadło by w moją nutę zapachową?
    Co do tego to jestem baaaardzo wybredna, a zwłaszcza teraz w ciąży hihihi :)

    MÓJ AKTUALNY BLOG: www.xnevaeh.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że jest taki uniwersalny i tani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna butelka :D Lubię takie nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny flakonik, ciekawa jestem zapachu.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post na blogu - AUTOPORTRET 2016

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje, ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny flakon i kolor, może zapach i mnie by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)