czwartek, 24 listopada 2016

Kim jest ta dziewczyna? Mhairi McFalrlane



Dane techniczne książki
Autor: Mhairi McFarlane
Liczba stron: 512
Data wydania: 5.10.2016
Okładka: miękka

Wydawnictwo: Harper Collins


Zacznę jak zwykle od okładki. Jest ona w kolorze turkusowym, bardzo pozytywnie nastrajającym. Na okładce widnieje para, która niby pracuje na laptopach. Całość ciekawie się prezentuje i jestem przekonana, że w bibliotece czy księgarni bym się na nią skusiła. Także okładka jak najbardziej na plus.

Główną bohaterką w tej powieści jest Edie Thompson, która pracuje w agencji PR. Bardzo kocha swoją pracę i spełnia się w niej zawodowo. Jej przyjaciele są głównie z pracy. Pewnego dnia dziewczyna dostaje zaproszenie na ślub pary, która poznała się w ich biurze razem pracując. Kiedy odbywa się ślub Jacka i Charlotte w pewnym momencie na tarasie Jack podchodzi do Edi i całują się przez chwilkę. Całe zdarzenie widzi panna młoda, która od razu dostaje szału. Edie cholernie źle się czuje z tym faktem. Luis jej przyjaciel z pracy, podtrzymuje ją na duchu, ale niestety już dotarło to do wszystkich gości i od tego momentu wybuchła wielka wojna, ale o co dokładnie chodzi, nie powiem dalej.

Z racji tego, że szef odsuwa dziewczynę od pracy trafia ona do rodzinnego miasta Nottingham. Ma za zadanie napisać autobiografię znanego i lubianego aktora. Od tego momentu w życiu Edie nie ma mowy na nudę. Oj dzieje się i to dużo. Całość fajnie jest napisana, lekko i przyjemnie się ją czyta. Cała historia jest lekko smutna, a zarazem śmieszna momentami. Wychodzę z założenia, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.  Historia Edie mi się spodobała - można pobujać w obłokach. Jestem ciekawa czy was choć odrobinkę zainteresowałam tą powieścią?

________________________________________________________________________________________________


PS. ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE GDZIE DO ZGARNIĘCIA JEST ZESTAW ZAPACHÓW - KLIK



Pozdrawiam :)


14 komentarzy:

  1. nie czytałam tej książki, oprawka też mi się spodobała fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo musi być bardzo ciekawa ta ksiażka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wydana, zerknę na stronę wydawnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się dobrze, ale ja nie mam czasu na książki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęca od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam - przyjemna lektura. Szkoda, że tak mało napisałaś na temat swoich odczuć względem powieści.Okładka bardzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam. Lekka, przyjemna, ale to jedna z tych, o których się po jakimś czasie po prostu zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie się prezentuje, Nie miałam jeszcze okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fabuła! Może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytałam jeszcze tej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)