wtorek, 18 października 2016

Październikowe nowości / kosmetyki / książki / to co lubię najbardziej!



Cześć! Dawno już nie publikowałam takiego postu z nowościami kosmetycznymi i niekosmetycznymi prawda? Z racji tego, że ostatnio sporo produktów otrzymałam do testów, to pomyślałam sobie, że pokażę wam co będę testowała i jakie recenzje mogą się ukazywać w najbliższym czasie.

Zacznijmy od perfum jakie do mnie przyjechały w zeszłym tygodniu. Marka Lou Pre jest mi kompletnie nieznana i postanowiłam jej się bliżej przyjrzeć. Wybrałam dwa zapachy, które bardzo mnie zainteresowały swoimi nutami zapachowymi jak i oczywiście przepięknymi flakonikami. Oba zapachy są ciekawe i niepowtarzalne. Na pierwszym zdjęciu są perfumy Lou Pre Prestige sa one orientalno - kwiatowe (true colors). Zapach bardzo ciekawy i tajemniczy.

Poniżej kolejna propozycja perfum Lou Pre Prestige, propozycja kwiatowo - owocowa. Zapach też bardzo urzekający...


Kilka dni temu otrzymałam sporo nowości do testów, a między innymi znalazły się takie kostki myjące Dove. Kiedyś już ich używałam i byłam z nich bardzo zadowolona. Ciekawa jestem czy z tych wariantów również będę zadowolona :)


Poniżej duet do włosów czyli szampon i odżywka do włosów z serii Oxygen.


Serum do włosów. Już po pierwszych testach i powiem Wam, że przepięknie pachnie.


Uwielbiam masełka od Dove, a tego jeszcze nie miałam i również super pachnie.


Zestaw do włosów: szampon intensywna odbudowa i odżywka lśniący blask.


Żele pod prysznic peonia i kokos.


Jakiś czas temu kupiłam dezodorant rexona i już mam go na wykończeniu, ale w paczuszce znalazł się taki sam. Ucieszyłam się bardzo, ponieważ bardzo dobrze się spisał i są to jedne z moich ulubionych dezodorantów. Niebawem na dniach ukaże się jego recenzja.


Kolejna i zupełnie niespodziewana przeze mnie przesyłka od Joico czyli pianka do włosów.


Firma Nacomi podarowała mi kilka drobiazgów do testów, a mianowicie: przepięknie pachnące masełko.


Eco scrub - coffee


Kolejny mus do ciała, ale tym razem borówkowy, oj zatraciłam się w jego zapachu...


Odmładzający krem do rąk. Bardzo lubię ich kremy i jestem pewna, że ten również się u mnie spisze.


Jak zawsze niezapowiedzianka od Kneipp, płyny do kąpieli.


Nowość książkowa :)


Kolejna lektura :)


Przyszedł czas na naukę języka angielskiego. Od czegoś trzeba zacząć, a ja zaczynam od fiszek Beaty Pawlikowskiej :)


I to tyle Moi Drodzy!

Ps. jak Wam się podoba teraz blog po kilku zmianach? Lepiej wyśrodkowane i większe focie czy raczej stara wersja była lepsza? Pytam ponieważ to nie jest jeszcze na stałe i to jest taka wersja próbna. Miło mi będzie jeśli wypowiecie się na ten temat :)

Pozdrawiam :)


44 komentarze:

  1. Przesyłki od Nacomi zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości! ;) Kostki Dove uwielbiam, podobnie jak ich zele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne paczuszki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te perfumy. Czekam z niecierpliwością na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te żele z dove :) ciągle do nich powracam. Pięknie pachną i mają świetną konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie wytrzymałam i oczywiście tego samego dnia co dostałam paczkę poszedł z peonia w ruch i faktycznie konsystencja jest bardzo fajna.

      Usuń
  6. Szampon intensywna odbudowa od Timotei jest jednym z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości :D Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa zapachów mydełek z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo ciekawych nowości u Ciebie, ten borówkowy mus z Nacomi uwielbiam, pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie jak Ci się spodoba nauka z tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem? Nauka z jakiej książki? Z fiszek chyba....

      Usuń
  12. Też testuje produkty nacomi, mus borówkowy jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kremowe żele dove i zapachy orientalno kwiatowe. Też mam sporo kosmetyków od Nacomi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie miałam okazji nawiązać współpracy z żadną firma :( z marką perfum na pewno się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tych fiszek Pawlikowskiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne produkty. Będziesz miała co testować :) A wygląd bloga bardzo mi się podoba, ja bardzo lubię duże zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie perfum śliczne <3 Aż chciałabym powąchać :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo fajnych rzeczy, szczególnie Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nowości Nacomi ciekawią najbardziej :) a zmiany na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne nowości :) miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości. Miłego testowania życzę :) A co do bloga to tak jak jest teraz bardzo mi się podoba, lubię duży format zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po raz pierwszy muszę pochwalić firmę Timotei za szampony. Dziś kupiłam drugą butelkę i jestem bardzo usatysfakcjonowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, a paczaj ja z kolei nigdy nie miałam.

      Usuń
  23. Świetne nowości, znam większość kosmetyków Dove i bardzo je lubię, a ciekawa jestem książek i fiszek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie miałam produktów Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej jestem chyba ciekawa kosmetyków Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze ciekawi mnie ten scrub Nacomi

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię odżywki z Dove i Nacomi uwielbiam, szczególnie peelingi :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie nie przekonuje ta Rexona. Nie podoba mi sie jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super jest ta książka a w fiszki musze zainwestować :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się właśnie nie podoba za bardzo zapach musu borówkowego :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się zmiany, zdjecia są teraz chyba większe ;)
    A najbardziej ciekawi mnie mus borówkowy, zresztą wszystkie kosmetyki Nacomi, które masz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)