piątek, 28 października 2016

Już u mnie! Nowy Paese Box! Co mi się najbardziej w nim spodobało?



Witam! Dzisiaj dziewczyny będzie post troszkę inny, a dlatego ponieważ chciałabym Wam pokazać zawartość mojego pudełeczka od Paese.  

W ostatnim czasie jest popyt na różnego rodzaju boxy kosmetyczne. Na rynku jest ich od groma i co tu wybrać? Czy box z jednej firmy? Czy box mieszany? To już zależy od waszych indywidualnych upodobań. Ja osobiście chyba wolę firmowe boxy, a z Paese znam się już jakiś czas i mam pewien sentyment do tej firmy. Zapraszam na malutką prezentację :)

Poniżej znajduje się puder matujący. Idealny dla mojej mieszanej cery. Uwielbiam takie pudry do twarzy, a nie lubię zwykłych kolorowych. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy go otrzymałam. Cena takiego pudru to ok 45 zł.

/// Puder matujący dla cery tłustej i mieszanej. Pochłania nadmiar sebum i wilgoci zapewniając matowy efekt. Idealnie wyrównuje i wygładza skórę. Może być stosowany jako baza lub do wykończenia makijażu, przedłużając jego trwałość. Pozostawia skórę gładka i daje satynowe wykończenie. Nie zatyka porów. Bez talku, bez parabenów i bez alergenów. Pozostaje nie widoczny na skórze całkowicie się do niej dopasowując. ///


Uwielbiam lakiery do paznokci od nich. Dlatego ponieważ się u mnie bardzo dobrze trzymają i mają świetną pigmentację. Tylko troszkę drażni mnie ich cieniutki pędzelek, ale wybaczam im to. Za takiego cudaka zapłacimy ok 16 zł.

/// Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i super błyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję. Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia. //


Ogólnie podkłady Paese są spoko, to już po raz kolejny, spotykam się z takim zjawiskiem, że w tych pudełkach są te same odcienie czyli porcelana. Myślę sobie, że jeśli zamawiamy pudełko z podkładem, to warto byłoby mieć wybór w tej kwestii. Jestem osobą, która ma oliwkową karnację i podkład będzie za jasny, będzie leżał bezczynie i czekał na kogoś, a wielka szkoda....
Podkład kosztuje ok 29 zł za 30 ml.

/// Multiwitaminowy podkład rozświetlający z wyciągiem z owoców tropikalnych. Wygładzający podkład rozświetlający zapewniający efekt subtelnego blasku. Idealnie nadaje się do zmęczonej, pozbawionej blasku cery. Zawartość witamin (A, C, E, grupa witamin B) i minerałów oraz pierwiastków wpływa na poprawę kolorytu skóry, ożywiają ją i pielęgnują. Dodatkowo aktywny kompleks biopierwiastków reguluje wydzielanie sebum, wspomaga syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze oraz spłyca drobne zmarszczki. Podkład zawiera naturalny filtr UV. ///




Trafił mi się naturalny kolor błyszczyka. Bardzo lubię takie naturalniaki :))) Cena to ok 21 zł.

 /// Rozświetlajacy błyszczyk do ustDzięki zawartości drobinek odbijających światło, tworzy na powierzchni ust połysk imitujący taflę wody. Niepowtarzalny lustrzany połysk sprawia, że usta stają się optycznie pełniejsze i bardziej ponętne. Koktajl witamin E i C w połączeniu z olejkiem rycynowym pielęgnuje usta i zapewnia im długotrwałe nawilżenie. ///

Kredka do oczu, to u mnie podstawa w makijażu, a więc mam zapas na jakiś czas :) Za nią zapłacimy 27 zł

/// Metaliczna kredka do oczu o miękkiej konsystencji, przedłużonej trwałości i metalicznym blasku. Sztyft opakowany jest w wygodną i trwałą plastikową oprawkę. Wykręcana kredka posiada strugaczkę do naostrzenia sztyftu oraz gąbeczkę do blendowania.///



Jak widzicie jeszcze w zestawie był korektor do twarzy, ale zapomniałam pstryknąć mu oddzielną fotkę, ale spokojnie widać go na pierwszym zdjęciu. Niestety też jest jasny i nie dla mnie :(

Najbardziej jestem zadowolona z pięknego i soczystego lakieru do paznokci, pudru oraz kredki. Te produkty wywołały na mojej twarzy uśmiech, ale jestem zawiedziona jasnym odcieniem podkładu. Szkoda, bo świetnie się prezentuje i coś czuję, że bym się z ciemniejszą wersją bardzo polubiła :)

Ciekawa jestem co sądzicie o tych Paese Boxach i czy warto w niego zainwestować? Cena i jak je zamówić poniżej na zdjęciu.


Zapraszam do dyskusji poniżej!

Pozdrawiam :)


38 komentarzy:

  1. Świetny box, bardzo lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość, lakier ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne to pudełko i na pewno się opłaca je kupić. Ja mam jednak tyle kosmetyków kolorowych że muszę się chyba wstrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go miałam i byłam bardzo zadowolona z tego boxu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam produktów tej firmy, ale co raz częściej zastanawiam się nad zakupem tego boxu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, pokusilabym się ale po tych wszystkich promocjach Rossmanowskich ie chce robić zbiorów :(

    Ale pudełeczko super!

    Already long ago, I sent you these reviews :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się obkupiłaś na promocjach? A ja niestety tylko tusz kupiłam :(

      Usuń
  7. Zazdroszczę boxa! <3 Uwielbiam kosmetyki Paese - puder jest dla mnie kozacki! Do tego używałam fluidu i bazy z próbki i nawet ta minimalna ilość mnie zauroczyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda puder jest fajny, a lakiery sa jeszcze lepsze.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Poprzedni miałam, a o tym to kompletnie zapomniałam i w sumie, to chyba i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze nie widziałam, że Paese ma boxy ! :)
    Kupiłabym, ale w tym listopadzie stawiam na zamówienie z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Paese uwielbiam lakiery, lubiłam tez fluidy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ich produkty i te boxy są fajnym pomysłem, ale jedynie co mnie powstrzymuje to niestety kolor podkładu czy korektowa który też jest losowo wybierany... W innym wypadku box byłby u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna zawartość pudełeczka. Dla mnie podkład byłby pewnie dobry, bo zazwyczaj używam najjaśniejszych odcieni, ale faktycznie lepiej jakby przynajmniej w tym jednym przypadku możliwy był wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier ma cudny kolor. Uwielbiam czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pudełeczka, chętnie sama bym takie zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder mnie kusi muszę powiedzieć. Nie wiedziałam nawet,że Paese ma boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym miała pewność, że otrzymam puder to też bym zamówiła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny, jasny odcień podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mało znam kosmetyków Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa, aż 6 pełnowymiarowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy zestaw od Paese. :) Zainteresował mnie ten rozświetlający błyszczyk do ust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)