poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Kolejna porcja nowości do testów



Cześć! Dzisiaj tak z poniedziałku przychodzę z ciut luźniejszym postem zakupowo - nowinkowym. Do mojej kosmetyczki wpadło kilka fajnych drobiazgów do makijażu jak i do pielęgnacji ciała, a nawet znalazło się coś dla najmłodszych.

Na pierwszym zdjęciu kosmetyki od mojej ulubionej marki Egulilibra. Od lewej maseczka do twarzy, preparat przeciw odparzeniom, szampon do włosów, chusteczki nawilżane, antyperspirant dla mamusi, a na końcu kolejna maseczka. Są to produkty z nowej serii dla dzieci i z miłą chęcią je będziemy testować z moimi malcami.

Poniżej prezentuje się zupełnie nowa kolorówka. Kosmetyki od Chris Cosmetics. Do testów wybrałam podkład, tusz, dwa cienie do powiek i dwie pomadki do ust.


Tutaj dokładne odcienie pomadek.


Całkiem niedawno przyszła do mnie paczuszka z nowościami od Perfecty, a w niej znalazły się:
Rewitalizujący żel micelarny (pomarańcza)
Energizujący żel scrub (limonka)
Orzeźwiająca woda micelarna (multiwitamina)


Z kolei Celiia wypuściła nowe błyszczyki i pomadkę.


Oraz nowy tusz do rzęs Total Efect 3w1


Pomadka dokładnie prezentuje się tak...


Kolejne nowe kremy do twarzy w saszetkach bardzo mnie zaciekawiły :)


Krem do twarzy będzie idealny na wyjazd.


Żel do mycia twarzy od Mama Mio.


Teraz czas na zakupy. Są to mini produkty, które zamierzam zabrać ze sobą na wyjazd. Żel do mycia twarzy, krem do rąk. i dezodoranty.


Tutaj zakupy z Avonu czyli perfumy Celebre Ice.


Trafiłam na fajną promocję żeli pod prysznic w cenie 3,90 zł. Żal było nie skorzystać tym bardziej, że mnie nie uczulają, ani nie wysuszają mojej skóry i do tego pięknie i rześko pachną.


Dla Majki pomadka jagodowa.


Kolejna nowość do testów od Kneipp - aromatyczny płyn pielęgnujący pod prysznic.


Chusteczki do torebki.


Nowości dla dzieciaków od Aleksandra :)



I to na razie tyle z moich nowości. Ciekawa jestem czy coś Was najbardziej zaciekawiło z moich nowości?

Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tych nowości Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka z Celii wydaje się idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam w takim razie na opinie ;D
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawią mnie rzeczy z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie, przyjemnego testowania, prześliczne kolory szminek

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał ale świetne nowości, odcienie pomadek bardzo mi się podobają ciekawa jestem jak wypadną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo fajnych rzeczy i marek. Ciekawa jestem tych kremów w saszetkach. Dałaś mi fajny pomysł żeby zakupić mini produkty na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super!!! Wszystkiego jestem ciekawa ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę same wspaniałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowości Perfecty mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tusz z Celi jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kremy w saszetkach bardzo ciekawe. Udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co zaciekawiło mnie najbardziej? Chyba wszystko :) Jednak z powodu miłosci do pomadek bede sie przygladac ich testom :) No i produkty perfecty zwróciły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo nowości. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wyjazdy również zaopatruje się w mini produkty
    Udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy do testowania. Ładny kolor szminek

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale duzo nowosci! Bardzo ladne odcienie pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego testowania :) Ja znam jedynie wodę micelarną z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te żele pod prysznic z Avonu pachną ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwo ciekawych nowości, dla każdego coś dobrego :) Udanych testów :)
    Markę Equilibra też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dużo nowych kosmetyków, przyjemnoś ci przy stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)