czwartek, 14 lipca 2016

Lubisz gotować? To miejsce jest idealne dla Ciebie!



Cześć! Dzisiaj kochani mamy dość zimny i pochmurny dzień. Nic się mi nie chce, ale tak sobie pomyślałam, że w ostatnim czasie przybyło do mnie wielu nowych czytelników i nie wiem czy wiecie kochani, ale mam drugiego bloga, ale zupełnie o innej tematyce kulinarnej.

Pewnie już większość z was o tym wie, ale nie każdy szpera po zakładkach na moim blogu i dlatego postanowiłam jeszcze raz was zaprosić do mnie do kuchni, gdzie może się czymś zainspirujecie lub nawet coś ugotujecie z mojego przepisu? Jeśli chcecie przejść na stronę wystarczy kliknąć w obrazki :)))


Miło mi będzie jeśli zostaniecie stałymi kulinarnymi czytelnikami :)))

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Pyszny blog ;) obserwuję go już jakiś czas :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda niestety tez nie rozpieszcza :( Na drugiego bloga z przyjemnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jestem na diecie ! Alee zjadłabym taki kawałeczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadnę i rozejrzę się zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje tego jak i tamtego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zajrzę na kulinarny blog. ostatnio rzadko gotuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zostaniemy na dłużej, ponieważ twoje przepisy nas bardzo kuszą ;3 GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę zajrzeć :) Zapowiada się smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodajesz tam same pysznosci ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu tam zaglądam.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)