sobota, 9 lipca 2016

Lipcowe nowinki z Natalci skrzynki!



Cześć. Dawno nie było u mnie postu z nowinkami dlatego dzisiaj w bardzo wietrzną sobotę postanowiłam napisać troszkę luźniejszy post. Może nie jest tego zbyt dużo, ale za to są same perełki. Zapraszam do oglądania :)

Na pierwszym zdjęciu widnieją najnowsze kosmetyki od Bielendy. Firma wypuściła dwie nowe serie kosmetyczne: Bikini oraz Twoja pielęgnacja. Bardzo zachęcające...

Z serii Twoja pielęgnacja wybrałam: witaminowy olejek nawilżający pod prysznic z mikrokapsułkami oraz cukrowy peeling ujędrniający również z mikrokapsułkami. Oba produkty są już w trakcie testowania i niebawem ukaże się recenzja. Tak samo z serii Bikini wybrałam mleczko do opalania dla dzieci z 50 filtrem i olejek do opalania dla mamy i taty z filtrem 6. Również te dwa kosmetyki są już częściowo przetestowane :)

Poniżej nowość od Kneipp czyli ujędrniający olejek do ciała. Powiem tylko tyle, że ślicznie pachnie :)

Tutaj z kolei kupiłam sobie kosmetyczkę i jagodowy balsam do ust.


Pierwszy raz mam styczność z firmą Dr.Hauschka, a będę testowała balsam pod prysznic z olejkiem migdałowym.

Tutaj kolejne części gier edukacyjnych dla dzieci i dorosłych Memory.


Pamiętacie jak pisałam o bardzo fajnej książce Calder? Już wyszła kolejna część *Eden* i już jest u mnie.

To na razie tyle moich przesyłek. Niebawem będą pojawiały się recenzje poszczególnych kosmetyków i dlatego zapraszam do regularnych odwiedzin i ślę buziaki dla wszystkich :*

pozdrawiam :)


50 komentarzy:

  1. Sporo nowości :) Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupić kosmetyczkę, bo moja wyjazdowa się popsuła :(
    Bielenda ma świetne kolorowe opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nowości Bielendy do pielęgnacji wyglądają bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta nowa Bielenda kusi, oj kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości Bielendy brzmią super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości, od dawna znam markę Dr.Hauschka ale ich kosmetyki dopiero od niedawna testuję na sobie. Z Kneipp miałam olejki do kąpieli , bardzo przyjemne, pachnące ziołowo i zmieniające kolor wody

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że znowu coś fajnego na rynku się pokazuje od B.Pawlikowskiej :))
    Bardzo ładne zdjęcia btw!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie się prezentują te produkty Bielendy :))

    | MONIQUE |

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Kneipp, olejki mają cudwne

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki od Bielendy wygladaja interesujaco

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te gry memory, gram w nie z moimi najmłodszymi uczniami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek ujędrniający do ciała i ten pod prysznic mnie zainteresowały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowości Bielendy kuszą mnie. Widziałam fajne olejki.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nowości, miłego testowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką ochotę wypróbować ten Kniepp ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie paczki skromne, ale tak jak piszesz - perełki :)bardzo ciekawią mnie nowości Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bielenda ostatnio wypuszcza same ciekawe kosmetyki:) Mleczko dla dzieci z tak wysokim filtrem ciężko znaleźć w drogeriach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowania nowych serii z Bielendy bardzo ładnie wyglądają. Ciekawa jestem także żelu pod prysznic Dr. Hauschka, sama uwielbiam zapach migdała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowości Bielendy mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Bielendy te olejki są genialne, chciałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa balsamu pod prysznic Dr.Hauschka

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty Bielenda mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych testów. Książka mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości,czekam na relacje jak się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne :) Ta seria twoja pielęgnacja Bielędy bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowości super, nad Bielendą się zastanawiam, a książka wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ujędrniający olejek mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe nowości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam krem do twarzy Bikini i dobrze chroni, natomiast ta druga seria wygląda bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten zestaw od Bielendy super ! Sama z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe nowości, ten olejek z Bielendy mnie zainteresował, opakowanie przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne nowowsci, mam nowości Bielendy- super są.

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego testowania :) Uwielbiam markę Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kneipp mam i ja ;) cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  35. super nowości od Bielendy - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Same świetne kosmetyki. Bielenda teraz tyle tych nowości mają. Wszystkie opakowania takie kuszące.
    Dr hauschka jestem pewna że się sprawdzi.
    Kneipp na pewno ma ekstra zapach.
    Będę wyczekiwać twoich opinii.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super nowości. Ciekawi mnie ta nowa seria ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też będę zaczynała testy olejku z Kneipp :) Do tej pory żaden olejek tej marki mnie nie rozczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Olejki Kneipp są cudowne :) Świetnie umilają kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)