czwartek, 2 czerwca 2016

Wyniki, wyniki i jeszcze raz wyniki rozdania z Perfectą!



Z racji tego, że zakończyło się moje rozdanie z kosmetykami marki Perfecta postanowiłam dzisiaj jednak ogłosić wyniki. Już kilka osób nie mogło się doczekać i miałam jutro dodać ten post, ale wzięłam się w garść i dla Was dzisiaj je ogłaszam. Niestety na dworze jest dziś chłodniej i mam sporo roboty w ogródku. Sadzenie, pielenie itp. także nie mam zbytnio czasu na siedzenie przed komputerem, a już nie wspomnę o czytaniu ukochanych książek....

Nie przedłużając zestaw kosmetyków otrzymuje Pani  Marzena z bloga Hairismylife.

Serdecznie gratuluję :)


Pozdrawiam :)


26 komentarzy:

  1. Naprawdę??Nie wierzę!!!Dziękuję bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)