piątek, 10 czerwca 2016

Paris Avenue - Eau L'odesse



Dzisiaj moi mili będzie mowa o kolejnym zapachu z mojej kolekcji. Zapach jaki dzisiaj prezentuję to Paris Avenue - L'odesse. Są to perfumy, które mają 23% zaperfumowania i należą do grupy kwiatowo-wodnej. Bardzo lubię takiego typu zapachy. Czytajcie dalej moją opinię :)

Nuty zapachowe
Nuta głowy: róża wodna, melon, frezja, lotos
Nuta serca: lilia, piwonia, konwalia
Nuta bazy: drewno egzotyczne, tuberoza, piżmo


Perfumy mieszczą się w prostokątnym flakonie. Jest ono bardzo proste i skromne. Nie lubię takich nudnych opakowań perfum. Zdecydowanie czegoś mi w nim brakuje. Jak każda kobieta lubię kiedy moje pachnidła dobrze się prezentują na toaletce, a te opakowanie mi się po prostu nie podoba. Plus jest taki, że atomizer się nie zacina i rozpyla odpowiednią ilość zapachu na ciało.

Te perfumy są typowo kwiatowe. Niby wyczuwam delikatną nutę wodną, ale jest ona naprawdę bardzo subtelna. Tuż po aplikacji na skórę są bardzo intensywne i kwiatowe. Następnie z każdą kolejną minutą łagodnieją i przeistaczają się w coś pięknego i trwałego. Ten zapach mógłby przypaść do gustu Paniom, które lubią się w kwiatowych i bardzo zwiewnych perfumach. Ja bardzo lubię takie zapachy z domieszką wodną i jak dla mnie są bardzo ładne. Na mnie zapach utrzymuje się coś w granicach 4 max 5 godzin. Następnie trzeba powtórzyć aplikację na nowo. Nie oszukujmy się, nie są to perfumy z wyższej półki i napewno nie będą trwalsze, ale tak szczerze powiedziawszy za 25 zł to i tak jest dobrze. Tylko ten flakon mnie drażni i schowałam go do szafki, aby nie drażniły moich oczu. Tak jakoś negatywnie jestem do niego nastawiona, ale wybaczam mu to, że nadrabia swoim pięknym i w miarę trwałym zapachem. Ciekawa jestem czy znacie lub chociaż kojarzycie ten zapach?

Perfumy możemy kupić poprzez perfumerię internetową EDP24 za ok 25 zł.

Pozdrawiam :)


28 komentarzy:

  1. Perfum nie znam, z Twojego opisu wydają się piękne :) Flakon faktycznie bardzo minimalistyczny...
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie moje nuty, ponad to spora zawartość czystych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis wskazuje że to fajny zapach na lato ;) Ja lubię mieć perfumy z wyższej półki, ale i takie codzienne którymi nie szkoda mi się pryskać codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca moje ulubione nuty, ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest świetna jak na tak fajny produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega kuszące te kwiatowe nuty!
    Właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zapach to coś dla mnie!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuty zapachowe bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie nuty, więc pewnie by mi zapach podpasował

    OdpowiedzUsuń
  11. Po opisie czuje zapach. Myśle, ze byśmy sie polubili. Melon, lotos, konwalia <3 to sie nie moze nie udać 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny flakonik a zapach chciałabym powąchać by ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny flakonik a zapach chciałabym powąchać by ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie da się ich powąchać, przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem strasznie ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądem nie zachęcają, ale zapachem przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhh konwalia :D uwielbiam konwalie

    OdpowiedzUsuń
  18. Konwalie ślicznie pachną więc ten zapach też musi być fajny ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie zaciekawiły, maja taki zwykły prosty wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat nie znam, ale wydaje sie nawet ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakos mnie nie zachęcił. Ale dobrze że zapach Tobie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)