poniedziałek, 27 czerwca 2016

Kolejny mini i dość interesujący zapach



Cześć. Dawno mnie nie było na blogu, a to dlatego, że miałam bardzo ciekawy i udany wyjazd do stolicy. Nie miałam dostępu do internetu i w sumie miałam odwyk blogowy, ale czytałam wasze komentarze i bardzo dziękuję za ciekawe wypowiedzi :) Ostatnio pisałam wam o dość ciekawej książce, a dzisiaj dla odmiany ciekawy zapach, który testowałam praktycznie codziennie, aż sięgnął dna....

Zapraszam na dalszą i ciekawą część wpisu :)


Nuta głowy: kiwi, czerwone liczi i pigwa
Nuta serca: biała czekolada, jaśmin, orchidea i muffinka

Nuta podstawowa: piżmo, korzeń irysa i nuty drzewne


Jak widzicie na moim blogu bardzo często ukazują się recenzje dotyczące przeróżnych perfum i wód toaletowych. Dzisiaj opowiem wam o kolejnym zapachu, który miał przyjemność gościć na mojej półeczce z moimi innymi okazami. Mimo, że Mysterious są tanie, to świetnie pachną i niestety już mi się skończyły, ale nie martwię się na zapas i szukam dalej kolejnych ciekawych pachnideł :)

Mysterious mieści się w małej i filigranowej buteleczce o pojemności 30 ml. Opakowanie jest małe i praktyczne w użyciu. Bez problemu mogłam je wrzucić do torebki. Wizualnie jakoś specjalnie się nie wyróżnia, ale za to nadrabia swoim zapachem. Atomizer się nie zacina, a zatyczka trzyma się solidnie. Całość mamy zapakowaną w malutki kartonik, który przyciąga wzrok swoimi soczystymi kolorami.

Woda perfumowana mysterious tuż po zetknięciu ze skórą pachnie bardzo kwiatowo i po kolei wyłaniają się nuty zapachowe w postaci owoców. Zapach z biegiem czasu traci na intensywności, ale nadal pachnie wyraziście i pięknie. Moim zdaniem ta woda idealnie pasuje na co dzień i dla każdej z nas bez względu na wiek i porę roku. Chyba, że będziemy miały znów takie mega upały jak wczoraj i wtedy raczej ich nie polecam, a bardziej owocowe i orzeźwiające zapachy. Mimo wszystko zapach jest bardzo ładny, dość trwały, wytrzymał u mnie ok 4-5 godzin. Nie jest duszący. Myślę, że nie jest aż tak źle jak na zapach za 15 zeta. Powiem szczerze, że w ostatnim czasie te mini wody perfumowane przemawiają do mnie i trafiają mi się interesujące zapachy. Ciekawa jestem czy znacie i kojarzycie te wody perfumowane? Ja znam, lubię i zapewne wrócę do niej za jakiś czas :)

Zapach dostępny jest np w perfumerii internetowej aperfumy - 30 ml - 15 zł.

Pozdrawiam :)


31 komentarzy:

  1. nie znam tego zapachu, jestem ciekawa czy by mi się podobał, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach liczi bo za smakiem to nie przepadam ale zaciekawiła mnie perfumka :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/majoweczka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zwróciłaś na tą wodę uwagę :)

      Usuń
  4. Nuta serca jest fantastyczna już wyobrażam sobie co to za słodziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taki słodziak to nie jest, ale fajnie pachnie :)

      Usuń
  5. Nie znam, ale na lato może być fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale w sumie bym widziała je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak podróba britney spears. ja bardzo lubię jej zapachy, a mój ulubiony to CURIOUS, jak guma balonowa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kwiatowo -owocowe nuty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zapach by Ci się bardzo spodobał :)

      Usuń
  9. Buteleczka mi się spodobała, szkoda, że nie mogę poczuć tego zapachu. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie zapachowe, ale zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chyba bym polubiła :) Ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u mnie zostałaś :) Ja jestem u Ciebie od dawna ;) jako magda leszcze, buźka :* pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Coś czuję, że wpisał by się ten zapach w moje gusta ;)
    No i za tą cenę, to całkiem nieźle się utrzymuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy by mi się spodobały....

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kwiatowe nuty,więc perfum dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba wolałabym jednak za tą cenę kupić jakąś fajną mgiełkę :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak szczerze to niczym ona nie odstępuje od mgiełki i wydaje mi się te rozwiązanie jest nawet lepsze, bo mgiełka szybciej wietrzeje :)

      Usuń
  16. Szata graficzna bardzo fajna, jednakl latem preferuję przede wszystkim rześkie i cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupuje w ciemno obcych perfum. Lubię poznać najpierw jego zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)