środa, 4 maja 2016

Uwaga - oddaję duży zapas masełek do ciała i maseczek!



Pamiętacie jak ostatnio pokazywałam Wam nowości jakie do mnie przybyły? Znajdował się tam wspaniały zestaw kosmetyków w skład, którego wchodziły świetne masełka do ciała i maseczki. Nic Wam nie pisałam, ale właśnie tamten zestaw został przeznaczony dla Was na rozdanie. Mam nadzieję, że taka nagroda jest ciekawa :)

Do wzięcia są:
5 masełek do ciała - 3 Creme Brulee - 2 mango
5 maseczek do twarzy na noc

Ale żeby nie było tak łatwo i jak to zwykle bywa w życiu, nie ma nic za darmo :)

Poniżej zasady:
1. Obowiązkowo trzeba zaobserwować mojego bloga
2. Podać swój adres meil w celu skontaktowania się w razie wygranej
3. Odpowiedzieć na pytanie za co lubisz lub kochasz wiosnę.
4. Umieścić na swoim blogu baner lub informację o rozdaniu

Aby wziąć udział w oddaniu czy jak to zwą rozdaniu musza być spełnione wszystkie podpunkty.
Wyniki podam na blogu w ciągu 7 dni.

Na koniec jeszcze mała informacja. Na zdjęciu podałam datę, że rozdanie miało odbyć się 1 maja, ale z racji tego, że  nie miałam czasu, ponieważ miałam niespodziewanych gości, to rozdanie odbywa się od dzisiaj do końca maja.

Fundatorem nagród jest firma Dax Cosmetics.

Pozdrawiam :)


43 komentarze:

  1. Bloga obserwuję, a do udziału zgłoszę się może w wolnej chwili, co tu dużo mówić- nie mam szczęścia w tych zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako puderniczkam
    E-mail puderniczkama@gmail.com
    Lubię wiosnę bo jest nowym początkiem, wszystko na nowo budzi się do życia i uwielbiam obserwować ten cały proces. Od razy ja czuję się bardziej ożywiona, bardziej radosna i pełna optymizmu na przyszłość. W pewien sposób i ja czuję, że rodze się na nowo :-)
    Baner http://puderniczkama.blogspot.com/p/candy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo super produkty ! :)
    Obserwuje jako Frambuesa
    mój email to frambuesaa4@gmail.com
    Za co kocham wiosnę ?! Oczywiście za pierwsze promienie słońca ! Po zimie każda z nas jest przemęczona i smutna, a podczas wiosny wraca nam humorek. Od razu każdy jest w lepszym nastroju i ma więcej chęci do działania ! Teraz niestety musieliśmy bardzo długo na nią czekać, ale u mnie własnie termometr pokazuje 26 stopni ,a ja całą wysmarowana w przyśpieszaczu lecę łapać pierwsze promienie słoneczka ! <3


    Banerek dodany ! www.frambuesa-beauty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody!
    Obserwuje od dawna. ;p
    guma-balonowa@o2.pl
    Za co lubię wiosnę? Za pierwsze promienie, które dają mi mentalną siłę do życia. Po zimie jestem jak wrak. Depresyjne zachowanie i myśli. Będąc osobą ciepłolubną zimą jest jak w piekle. Dlatego tak bardzo lubię wiosnę gdy czuję pierwsze płomyczki na buzi :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super produkty, ale ja mam jeszcze spore zapasy :D
    Powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bloga obserwuję :-)
    Banerek wstawiam na blogu
    http:// mojeniebomojogrod.blogspot.com
    Lubię wiosnę bo jest po zimie. Przyroda budzi się do życia, zakwitają wyczekiwane kwiaty i krzewy,śpiewają ptaszki a trawniki zielenieją,dni stają się dłuższe i cieplejsze, co sprzyja pracom w ogródkach,leniuchowaniu :-) Budzimy się do życia my, ludzie, pełni nadziei, radości i budzą się mieszkańcy lasu,co z wielką przyjemnością mogę stwierdzić, ja która mieszka głęboko w lesie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój email: martyska1993@op.pl
    Kocham wiosnę dlatego, że budzi mnie do życia. Po smutnej, szarej zimie, gdy tylko wychodzi wytęsknione słońce, chce mi się czerpać z niego jak najwięcej. Zupełnie inaczej czuję się, gdy już kwartał roku jest za moimi plecami. A jeszcze bardziej cieszy mnie wiosną fakt, że mogę pożegnać się z grubymi kurtkami, a wyjście na podwórko zajmuje tylko chwilkę.

    Baner o rozdaniu już na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia
    mam z tej serii Spa lody melba peeling, lubię go

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : mariola mazur,
    e-mail: zmalowanalala@wp.pl
    Odpowiedź: Z racji tego, że wiosna jest porą roku w której obchodzę urodziny siłą rzeczy mam do niej sentyment.Lubię ją także za zapach świeżej ziemi przemieszany z zapachem delikatnych kwiatów.
    Banerek na https://zmalowanalala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  10. 1.obserwuje: Jogobella .J.K.
    2.e-mail: MOJE-MARZENIE-TO-TY@WP.PL
    4.baner na http://zaczarowana-romantyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloja jako Beauty B.
    e-mail: monika2003@VP.PL
    Wiosna to według mnie najpiękniejsza pora roku, to czas, kiedy wszystko budzi się do życia z zimowego snu. Ja zawsze mam o tej porze mnóstwo energii i chęci do działania, którą oczywiście wykorzystuję do realizowania marzeń.

    Baner: http://beautybeauty2003.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny warto wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję szczęścia w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Edyta ( cosmedd )
    Email: edyta.marszalik1@interia.pl
    Baner: cosmedd.blogspot.com

    Za co kocham wiosnę? Za budząca się do życia całą przyrodę - rośliny, zwierzęta, a przede wszystkim ludzi. Zaczynamy się lepiej czuć, często też stawiamy sobie nowe cele, zyskujemy motywację i nową siłę - przynajmniej tak jest w moim przypadku. Drzewa puszczają pąki, rano słychać śpiew ptaków, dni są coraz cieplejsze i coraz dłuższe. Zrzucamy grube kurtki i płaszcze, odstawiamy w kąt ciężkie buty zamieniając to na lekkie i zwiewne ubrania w wesołych kolorach. Daje mi to pokłady nowej energii, które mogę wykorzystać jeżdżąc na rowerze, rolkach czy po prostu wychodząc na spacer.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Marzena Markiewicz
    Email marzenamarkiewicz91@gmail.com
    Baner http://mmhairismylife.blogspot.de/

    Moją ulubioną porą roku jest wiosna. Wszystko wygląda wtedy tak pięknie. Świat staje się piękny i kolorowy.
    Na dworze robi się coraz cieplej, dni stają się coraz dłuższe. Słońce zaczyna mocniej przygrzewać. Przyroda budzi się do życia. Na drzewach znów wyrastają malutkie zielone listki. Spod śniegu wyłania się trawa, która z każdym dniem robi się coraz bardziej zielona. Na trawie tej wkrótce wyrosną piękne i kolorowe kwiaty, np. stokrotki,narcyzy i różnokolorowe tulipany. Zwierzęta budzą się ze snu zimowego i wychodzą ze swoich kryjówek. Ptaki, które na zimę odleciały do ciepłych krajów, wracają do Polski. Zaczynają budować gniazda, by mieć gdzie wysiadywać jaja, które wkrótce złożą. Na dworze znowu słychać odgłosy zwierząt.
    Ludzie są szczęśliwi, zaczynają częściej i chętniej wychodzić ze swoich domów,aby pospacerować, pooddychać świeżym powietrzem i podziwiać piękno przyrody.Kocham wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Szmaragd
    Mail: Mabramek9@gmail.com

    Wiosnę kocham za widok... Za zapach... Za spokoj... :-)

    Baner:http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Agnes
    E-mail agnieszka@bibaba.pl
    Lubię wiosnę, bo jestem okropnym zmarzluchem, a wiosna to słoneczko i ciepełko. Wreszcie nie marznę, budzę się do życia wraz z wiosną, mój nastrój też się poprawia. No i te kolory, feeria barw! Zielona trawa, kwiaty, moje ukochane przebiśniegi, a potem fiołki, cudowne bzy i konwalie... Uwielbiam :)
    Baner http://bibaba.pl/

    Ps. Jeśli wygram maskę do ciała, bardzo proszę o mango :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam i wiosnę i maseczki i wszelkie produkty do smarowania ciała, więc bierę udział :D!
    Obserwuję jako Ola S.
    E-mail: ol4@amorki.pl
    Baner: https://zielony-pokoik.blogspot.com/

    Za co kocham wiosnę? Wiosnę kocham za to, że przyroda po zimnej, brzydkiej zimie budzi się do życia, pojawiają się liście na drzewach, kwiaty zaczynają kwitnąć, drzewo wiśni jest piękne tylko latem, kiedy ma swoje różowe kwiatki, pogoda jest ładna, nie jest za gorąco, nie jest za zimno, można wyjść na spacer, rower. No i mam urodziny w maju :D

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuje jako: dorothxy
    2. adres meilowy: cosdladuszyidlaciala@wp.pl
    3. za co lubisz lub kochasz wiosnę. - Jest po zimie, po której zrzucamy ciepłe warstwy i możemy się lżej ubrać, łapię pierwsze promienie słońca i robię się brązowa ;) Cała przyroda kwitnie, na dworze jest pięknie i kolorowo, mogę wyjść i porobić fajne kolorowe zdjęcia i założyć moje ukochane sandałki czy półbuty ;) No i przed wszystkich wiosnę kocham za ciepło, ale jeszcze stonowane, jest ciepło ale nie upalnie :)
    4. baner: http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    ODp. Uwielbiam wiosnę ponieważ ta pora roku motywuję mnie do zmian, które myslę, że zawsze wychodzą mi na lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako Jasmine Vise
    bernadetaaa@interia.pl
    „Lubię wiosnę, kiedy kwiatem
    kwitną bzy,
    wtedy bardziej lubię Ciebie,
    a mnie Ty.
    Gdy jaśminy kwitną – wiosny pierwszy znak,
    serca łatwo znajdą jeden wspólny takt.
    Żabka kocha jeża, żabkę kocha jeż
    i wystarczy jedna chwila,
    larwa zmienia się w motyla,
    mrówki w trawie się kochają,
    świerszcze wdzięcznie przygrywają…”
    Niczym w piosence lubię, wręcz kocham wiosnę za „aranżowanie” miłosnych chwil, bo wiosną wyzwala się we wszystkich istotach chęć kochania i bratniej duszy posiadania. A wszystko to w niezwykle pięknej scenerii, zielonych dywanach traw, drzew i kobierców kwiatów, które zniewalają swym zapachem.
    Kocham wiosnę także za słońce i piękną pogodę, za śpiew ptaków i ciepły wiatr, który gładzi włosy i muska policzki. Za możliwość długich spacerów i delektowania się grillowanymi pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Joasiaczek
    asikkk2@wp.pl
    Baner: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com

    Ja wiosnę lubię za to, że wiosną zmienia się perspektywa. Ludzie się więcej uśmiechają, spędzają więcej czasu na świeżym powietrzu i świat staje się bardziej kolorowy. A przecież to ci sami ludzie, którzy chowali się w domach jesienią i zimą… Wiosną nawet deszcz inaczej „pachnie”. Uważam, że wiosna to najpiękniejsza pora roku, która we wszystkich wyzwala pozytywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Anna Łepecka
    anna.lepecka@op.pl
    Baner znajduje się na blogu wraz z linkiem przekierowującym do Twojego bloga.

    ODP: Wiosna to szczególny czas. Dla mnie osobiście, to najlepsza pora roku. Wszystko wokół pięknie kwitnie, ptaki śpiewają, słoneczko ogrzewa nasze twarze, ale co najważniejsze ludzie po zimie wychodzą na dwór. Można to zaobserwować w parkach lub nad wodą, gdy rodzice zabierają swoje dzieci na spacery lub dorośli po prostu chodzą i rozkoszują się wiosną. Uważam, że przy pięknej pogodzie ludzie są milsi dla siebie i podchodzą pozytywniej do drugiego człowieka. Spotkałam się nie raz z uśmiechami oraz życzeniami dobrego dnia. Wiosna, to również piękny czas na rozpoczęcie nowych celów życiowych. Rozpoczęcia nowego postrzegania świata. Gdy widzimy, że przyroda budzi się do życia, my czasem po zimowych i jesiennych depresjach też chcemy się obudzić, i w pewnym stopniu zmienić swoje dotychczasowe życie. Wiosną mamy więcej czasu na przyjemności na świeżym powietrzu i spokojniej nam się układa życie. Za to właśnie kocham wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: Martyna G
    E-mail: Mstrzal@gmail.com
    Dlaczego lubię wiosnę? Bo rozkwitam, okres jesienno-zimowy jest dla mnie trudniejszy, gdyż opada mi humor, łapie mnie chandra, świat staje się szary. Na wiosnę, kiedy już minie przesilenie budzę się z gorszego nastroju, uśmiecham i świat znowu nabiera barw.
    Baner: http://testujeiopiniuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Żaneta Serocka
    cytruska87@gmail.com
    baner na dole bloga: http://www.babskikacik.pl/
    Wiosnę kocham przede wszystkim za pogodę. Gdy przyroda budzi się do życia także ja wychodzę ze swojego legowiska i mam więcej energii. Od 1 kwietnia zawsze zaczynam pracę. Zajmuję się ochroną przeciwpożarową lasu. Mimo, że zajmuje mi to masę czasu to uwielbiam to co robię i ludzi, z którymi pracuję. Nie umiałabym odnaleźć się w innej branży.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuje jako: jo-jo-a
    2. E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    3. Odpowiedź: Najbardziej lubię wiosnę za kwiaty. Uwielbiam je. Moje ulubione to konwalie. Rajski zapach, który wprawia mnie w miły nastrój. Jest stonowany, delikatny. Taki bez przesady. Można się przy nim odprężyć. Ma w sobie taką świeżość, która lekko pobudza. Kojarzy mi się z jakąś łąką i dużą ilością słońca. Jest to zapach mojego dzieciństwa. Pamiętam jak konwalie rosły koło domu mojej babci i za każdym razem jak u niej byłam, biegłam żeby je zerwać. Ich zapach to dla mnie coś w rodzaju ukojenia moich zmysłów, pewna delikatność jak powiew ciepłego wiatru. Jest on dla mnie nieziemsko ciekawy, upojny, wręcz narkotyczny. Czując tak ogromne odprężenie i komfort. Również wygląd konwalii jest taki delikatny i niewinny. Małe, białe kwiatki, które chowają w sobie tak cudowną woń.
    4. Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: Lyanna
    2. Adres e-mail: ryska91@o2.pl
    3. Za co lubię/kocham wiosnę: za to że wszystko budzi się do życia! Robi się zielono, kolorowo, ciepełko i dni się coraz bardziej wydłużają ^_^
    4. Banner na blogu: http://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako: Dookola-swiata
    Moj e-mail: dookola-swiata-w-jeden-dzien@wp.pl
    Wiosne uwielbiam za to, ze na kazdym kroku widac, jak rodzi sie nowe zycie. Male piskleta w stawie, zazielenione listki na drzewach, cieply wiaterek i to motywujace uczucie, by zaczac aktywnie zyc po leniwej zimie!
    Baner na blogu: http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    E-mail: kosmetykoholiczka94@gmail.com
    Baner: Na dole bloga http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    Wiosnę uwielbiam za to że wszystko rodzi się do życia, drzewa i kwiaty zaczynają kwitnąć, ptaki ćwierkają, słońce wcześniej wstaje, a mi w końcu, po kilku miesiącach "snu zimowego" wraca energia i chęci do działania. Żyje się przyjemniej, ale i więcej planów się realizuje i celów osiąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany, co za nagrody! <3 :) Szczęście x5 :D

    Obserwuje jako: swiaturody159
    E-mail swiaturody159@gmail.com
    Wiosnę uwielbiam głównie za pierwsze promyki słońca! Co za tym idzie - pierwsze promyki wywołują u mnie uśmiech na twarzy, a ja chodzę szczęśliwa od ucha do ucha. Może dlatego, że z utęsknieniem czekam na lato, które przecież jest moją ulubioną porą roku. Wiosną wszystko budzi się do życia, staje kolorowe, nabiera pięknych, wiosennych barw. Pierwsze grillowania z rodziną, wieczorne spacery, czy nawet wiosenne porządki. Chyba większość z nas to uwielbia.. A dodatkowo nic nie zastąpi pierwszych wycieczek rowerowych! ;) To wszystko jest dla mnie jak pewien zastrzyk energii, a po nużącej zimie mogę w końcu poczuć nadchodzące lato! ;)
    Baner http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Justyna Wiśniewska
    baner http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/
    email: wisniewskajus@wp.pl

    Za bez! Biały, fioletowy, wrzosowy - każdy jego odciń i za ten piękny zapach ;D obok mojego domu jest małe boisko kiedyś wokół niego róśł sam fioletowy bez, kiedy wiecorem grało się tam w piłkę ten zapach był nagrodą za zdarte kolano, uderzenie w słupek czy coś ♥ Bez to wiosna, bez o moja mama bo jak tylko on się pojawia a ten w naszym ogrodzie zakwita to ona wystawia swój najlepszy kryształowy wazon i upiększa nasz dom ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako Eva Pe
    E-mail: blodka69@gmail.com
    Za co lubię wiosnę? A można jej nie lubić? I czy można wybrać jedną rzecz? chyba nie! Ja kocham wiosnę za długie, coraz cieplejsze dni. Za promienie słońca, które pobudzają wszystko do życia. Za soczystą zieleń trawy i młodych listków drzew. Za piękny zapach kwiatów wiśni i jabłoni. Za słodycz bzu i orzeźwienie po pierwszej wiosennej burzy. Za czyste błękitne niebo i małe chmurki - baranki na nim. Za radosne brzęczenie trzmieli i pracowitych pszczółek. Kocham wiosnę bo wiosna to życie. A ja kocham życie ponad wszystko.
    Baner umieściłam na pasku bocznym na blogu http://ladyinblack69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję jako Kinia Ragazza
    2. ragazzablog99@gmail.com
    3. Wszystko wygląda wtedy tak pięknie. Świat staje się piękny i kolorowy.
    Na dworze robi się coraz cieplej, dni stają się coraz dłuższe. Słońce zaczyna mocniej przygrzewać. Przyroda budzi się do życia. Na drzewach znów wyrastają malutkie zielone listki. Wiosna lubię patrzeć na ogródek mojej mamy . którym rośnie mnóstwo kwiatów.
    Kwitną w nim stokrotki,narcyzy i różnokolorowe tulipany. W okresie tym mamy duży przypływ energii i niesamowitą chęć do życia. Widać jak ludzie są weseli zaczynają częściej i chętniej wychodzić ze swoich domów, aby pospacerować, pooddychać świeżym powietrzem i podziwiać piękno przyrody. To właśnie lubię w tej porze roku
    4. Baner na blogu http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwujemy jako: Agssymi
    2. Agssymi@gmail.com
    3.Wiosną wszystko nabiera życia ! Zwierzęta budzą się ze snu, a rośliny rozkwitają tak pięknie :) To wszystko dodaje nam takiego pałera ^^ Aż chcę się wyjść i zrobić piknik z kanapeczkami i herbatką ^_^ nie jest za zimno, ani za ciepło. Nasze ogrody nabierają kolorów i to uczucie , gdy wstajesz ranu a tu co ? Słońce ! Budzi cię i wita tak miło *0* Genialne uczucie ;3 Dlatego uwielbiamy tą porę roku :)
    4 Baner na blogu http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuje bloga jako Aurelia Ch
    2. allegiant997@wp.pl
    3. Dlaczego kocham wiosne? Wtedy wszystko budzi się do życia, wtedy właśnie poznałam mojego narzeczonego i w tej porze roku oświadczył mi się w dodatku na wiosne planujemy huczny ślub! :) Kocham wszystko co zwiazane z wiosną nawet przesilenie po zimie te ciepłe deszczyki i cudowne zapachy lekko rozkwitających się kwiatków i trwa :) Kocham wiosne !

    4. baner u mnie zapraszam tez na dłużej ;) - allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. raeszka
    2. a.m.math@poczta.fm
    3. Lubię wiosnę za, to że dzięki niej wszystko budzi się do życia. Jest zielono, ptaszki śpiewają :).
    4. Baner na prawym pasku bocznym http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)