piątek, 22 kwietnia 2016

Riaai Riaai - niezwykły zapach w niezwykłym flakonie



Dzisiaj mam coś dla fanek pięknych i oryginalnych zapachów. Do mojej kolekcji dołączyła niedawno ciekawa woda perfumowana o nazwie Riaai Riaai. Nie dość, że zapach jest hipnotyzujący, to do tego flakonik nieziemski.  Jeśli macie ochotę na więcej szczegółów, to czytajcie wpis dalej...


Nuty zapachowe

Nuta głowy: rabarbar, bergamotka, nuty owocowe

Nuta serca: bieluń, tuberoza i esencja różana

Nuta podstawowa: drzewo sandałowe, paczula



Wodę perfumowaną o pojemności 80 ml, możemy kupić w perfumerii internetowej APerfumy za 25 zł.


Większość z nas lubi kiedy nasze ulubione perfumy mają dodatkowo piękną oprawę. Ja wprost uwielbiam ten stan, kiedy perfumy pięknie pachną i świetnie prezentują się na toaletce. A dzisiaj woda perfumowana Riaai Riaai jest umieszczona w pięknym bordowo - czerwonym flakonie, imitującym kokardę. Powiem szczerze, że gdy po raz pierwszy zobaczyłam te opakowanie urzekło mnie totalnie. Jest bardzo intrygujące, eleganckie i z pewnością przykuwa uwagę potencjalnego klienta. Atomizer się nie zacina, działa delikatnie i rozpyla odpowiednią ilość zapachu na ciało.

Sama woda należy do tych wieczorowych, eleganckich i klimatycznych. Tuż po pierwszym psiuknięciu jest bardzo ciepły, otulający, a jednocześnie ma w sobie pazur i dzikość. Zapach pasuje na wyjątkowe okazje, ale niestety nie każda się z nim polubi. Mimo, że jestem fanką innego typu zapachów, to nie wiem jakim cudem, ale przypadł mi on bardzo do gustu. Ta woda perfumowana jest bardzo trwała jak za tą cenę. Utrzymuje się ok 5-6 godzin, bez ponownej aplikacji. Jeśli lubicie bardziej cięższe, otulające i wytworne zapachy, to ta woda jest dla was stworzona. Ciekawa jestem co sądzicie o niej i jej niezwykle dekoracyjnym flakonie? Bo mnie urzekła w całości...

Pozdrawiam :)


35 komentarzy:

  1. Baaaardzo lubie takie nuty zapachoowe :) do tego ten sliczny flakonik :) mysle ze z tym prooduktem bym sie pokochala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężkie zapachy to coś co lubię. A flakonik wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawa faktycznie piękna! Jestem oczarowana tym flakonikiem. Zapachy też wydają się pasować do mnie. Może się rozejrzę za tym perfumem.
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik bardzo oryginalny, chyba pięrwszy raz taki widzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i lubię bardzo ten zapach :)
    Zgadzam się, że klimaty zapachu są klimatyczne, wieczorowe, wyjściowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo piękna perfuma :3 poniuchałabym :3

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jakie tanie, piękny flakon, nie miałam jeszcze zapachu o podobnych nutach

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny flakonik :) a zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny flakonik, ciekawa jestem zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach bardzo w moim guście...a flakonik przecudny :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam przyjemność go wąchać. Wiem, że ma ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. flakonik rzeczywiście bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 80 ml za 25 zł ?? Wow! Flakonik prześliczny, ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuty nie do końca w moim guście, ale flakon piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Flakon faktycznie jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, ze bym polubiła zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakon jest niesamowity, na początku myślałem, że jest owinięty wstążką, a jednak nie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie zapach totalnie nieznany ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. falkonik bardzo ładnie się prezentuje
    ciężkie zapachy nie są dla mnie, choć czasami na wieczorne wyjście używam, ale jednak rzadko

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się ciekawie, a buteleczka - dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakonik piękny a i po nutach zapachowych myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego produktu, ale flakonik jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. flakon niewątpliwie zwraca uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentuje ;) Rabarbar w składzie , hmm to musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie zapach nie do końca mógłby mi się spodobać, ale flakon wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)