czwartek, 21 kwietnia 2016

Paczki i paczuszki czyli mix nowości



Oj dawno nie pisałam na blogu o nowościach jakie do mnie przywędrowały. Musze się przyznać, że totalne lenistwo mnie opętało w tym temacie. Jakoś nie chce mi się, ale dzisiaj naszła mnie ochota na pstrykanie zdjęć i zobaczcie same co do mnie przybyło. Nie ukrywam, że paczuszki są bardzo fajne. Zresztą spójrzcie poniżej...

Pierwsza przesyłka to nowości od Kneipp czyli olejki do masażu. Nigdy wcześniej nie używałam takich specyfików i muszę chyba męża zatrudnić, aby razem ze mną je przetestował. W końcu sama się nie wymasuję prawda?


Druga przesyłka przyjechała do mnie od Hendsome. Są to kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów farbowanych od Goldwell. Zestaw już trakcie użycia :)


Trzecia przesyłka to kosmetyki oraz produkty spożywcze od La Chinata. O spożywce przeczytacie na moim blogu kulinarnym, a o kosmetykach rzecz jasna tu :)


Te dwie książki przywędrowały do mnie od wydawnictw.


A te zakupiłam w antykwariacie po 6 zł w Krakowie, a dokładniej przy Jubilacie.


I ostatni zestaw od Perfecty :)


To by było na tyle z moich nowości. Oczywiście czekam jeszcze na kilka przesyłek, ale one w swoim czasie. Ciekawa jestem co najbardziej przykuło waszą uwagę?

Pozdrawiam :)


57 komentarzy:

  1. nic tak dobrze nie rozsmarowuje olejków jak męskie dłonie;]

    zazdraszczam wszystkich przesyłek!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super rzeczy ! Njabardziej mnie ciekawią te olejki do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy to wszystko używać :D Zapasy widać rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ;-) Olejki z Kneipp stały się teraz niezwykle popularne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka od Kneipp wzbudziła u mnie największą ciekawość, olejki do masażu brzmią cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych nowości, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee duuzo noowosci :) kiedy Ty to zuzyjesz :)) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi olejkami to nie wiem. Jeden sobie zostawię, a drugi dam mamie, a trzeci siostrze chyba sprezentuję.

      Usuń
  8. super nowości:) wszystkich jestem ciekawa bo nic z tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę te olejki do masażu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypasione nowości. No te olejki to super sprawa, oczywiście mąż masażysta jakby inaczej. Hihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdraszczam tych olejków,wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie La Chinata, nie znałam wcześniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie nowości są super. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie przybyły inne wersje Kneippa, tez boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kneipp ostro wchodzi na nasz rynek. Perfecta fajny zestaw :) no i książki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo do testowania teraz masz :) No i masz też co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zestawy kosmetyków, a książki mnie bardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przesyłki :) Olejki z Kneipp też dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacne paczuszki. Kosmetyki do włosów ciekawią najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo proszę ile fajnych produktów ! Takie paczuszki to ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe przesyłki :) życzę miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  22. Super przesyłki. Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne i kolorowe przesyłeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej ciekawią mnie oczywiście kosmetyki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne paczuszki do ciebie przywędrowały

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Goldwell. Jej super sprawa
    tez chcę książki:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, świetne przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  28. Marka La Chinata mnie zaciekawiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. La Chinata to kompletnie nieznana dla mnie marka. Fajna przesyłka od Perfekty !

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją uwagę przykuły oczywiście książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę, że dużo testowania przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zupełnie nie znam La Chinaty - ładnie prezentują się ich produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko? :) Najbardziej chyba La Chinata bo brzmi tak orientalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A co to za słodkości od Perfecty? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki na noc, masełka do ciała Creme Brule i mango.
      Te produkty są na rozdanie dla Was :)

      Usuń
  35. Ciekawa jestem składów olejków, a i masło do ciała z Perfecty ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy zestaw produktów dla farbowanych włosów. Czekam na recenzję bo szukam czegoś dla siebie :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Same wspaniałości w tych paczuchach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta linia do włosów, to świetne produkty. Na pewno będziesz zadowolona!^^ Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jako, że lubięm kosmetyki Kneipp to ta przesyłka najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow, ile nowości, doskonale znam olejki z Kneipp . ja skusiłam się na zestaw mini buteleczek ale już je wszystkie zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie ciekawią kosmetyki do stylizacji włosów Goldnwell :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Olejki do masażu kuszą :) Ciężko byłoby mi się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne paczuszki, jest w czym wybierać:) można zafundować sobie dzień relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Paczka od Perfekty to istny raj dla ciała i duszy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)