środa, 13 kwietnia 2016

Green T Scent Spray and Tropic Tea - zielony duet



Jaka u Was dziewczyny dzisiaj pogoda? U nas słoneczko świeci, bezchmurne niebo i bezwietrznie. Z Kubusiem byłam na wycieczce rowerowej, posprzątałam, obiad zrobiłam i teraz miałam chwilę dla siebie, aby napisać kilka słów o zielonym duecie zapachowym. Pierwszy zapach od lewej to Classic Collection Green T  Scent Spray, a drugi to Tropic Tea. Oba zapachy ciekawe na swój sposób. Co dokładniej o nich myślę? Czytajcie dalej...


Green T Scent Spray
Nuta głowy: mandarynka, hedion, czarna porzeczka
Nuta serca: jasmin, głóg, fiołek, kwiat akacji
Nuta bazy: wanilia, białe piżmo


Opakowanie green T Sccent Spray, jest bardzo proste, aż za bardzo. Nie podoba mi się kompletnie. Świeci istną prostotą i od razu zniechęca do zakupu. Do tego skuwka się zacina i ciężko ją wcisnąć.

Zapach po pierwszym spotkaniu ze skórą jest dość intensywny, orzeźwiający i lekko owocowy. Myślę, że jest on bardzo odświeżający i świetnie się nadaje w upalne i wakacyjne dni. Ten zapach nie jest zły, ale gdybym miała wybierać pomiędzy tym, a kolegą niżej, to zdecydowanie mój wybór padłby na Tropic Tea. Tak właśnie też zostało...

Trwałość tego zapachu jest średnia. Utrzymuje się ok 2-3 godzin. Potem trzeba ponowić aplikację.

Za 100 ml orzeźwiającego zapachu zapłacimy raptem coś w granicach 9,90 zł.


Tropic Tea
Nuta głowy: bergamotka, czarna herbata, limonka
Nuta serca: kwiat winogrona, orchidea, jaśmin, zielona hrerbata
Nuty bazy: nuty drzewne


Ten mały koleżka bardzo, ale to bardzo mi się spodobał. Tuż po psiuknięciu na ciało, zapach staje się bardzo wyrazisty, elegancki i kobiecy. Urzeka swoim niepowtarzalnym zapachem. Idealnie nadaje się na każdą porę roku i dnia. Zapach jest zdecydowanie bardziej trwalszy niż poprzednik, bo utrzymuje się coś ok 5 godzin i potem musimy ponownie się spryskać. Dodatkowym jego atutem jest, że ma fajną i filigranową buteleczkę, która idealnie pasuje do torebki. Skuwka się nie zacina, a aplikator rozpyla odpowiednia ilość zapachu. Ten flakonik też jest mega prosty, ale wybaczam mu ze względu na fajną i małą pojemność oraz piękny zapach. Jest on zdecydowanie MÓJ :)

Ciekawa jestem oczywiście czy znacie któryś z tych zapachów i czy kiedyś się z nimi spotkałyście?

Tropic Tea kosztuje coś w granicach 16 zł, a jego pojemność to 30 ml.

Oba zapachy są do kupienia w perfumerii internetowej APERFUMY.

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Mmmm coś mi się wydaje, ze bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam tylko i wyłącznie zapachów z nutą zielonej herbaty. Mam spory sentyment do nich. ;) na pewno by mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam fazę na zapachy herbaciane, ale mi przeszło. teraz zielona buteleczka raczej mnie odstrasza, ale chętnie wyniuchałabym tego tropika;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszalam o tym zapachuu :) ale tak jak opisujesz napewno jest boski :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę i w sumie ciężko mi powiedzieć, czy by do mnie trafiły :). Z samego tekstu stawiałabym na 2 egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten zapach od Elizabeth Arden. Idealna kompozycja na lato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych zapachów, ceny bardzo przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej stawiam na zapachy, które dłużej się utrzymują :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie spotkałam się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomina mi perfumy Elizabeth Arden

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że z tym drugim zapachem polubiłabym się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, opakowanie proste i niezbyt zachęcające...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, skromne buteleczki
    Niestety takich zapachów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś czuję, że to moje nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda w zielonym szkle ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. brzmią kusząco, szczególnie tak świeże zapachy, które lubią wiosną

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jeszcze trochę tego zapachu :) lubię na lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)