wtorek, 1 marca 2016

Perfumy Maxxi czy naprawdę są takie Maxxi?



Jak wiecie kocham perfumy, mgiełki do ciala czy różnego rodzaju wody toaletowe. Po prostu uwielbiam otaczać się pięknymi i niepowtarzalnymi zapachami. Z reguły nie jestem zbytnio wybredna w stosunku do zapachów, ale bardziej wolę zapachy typowo kwiatowe. Z kolei za bardzo słodkimi jakoś mi nie po drodze, ale z domieszką cytrusów, konwalii, czy innych kwiatów mogą być. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować perfumy Maxxi.


Kategoria zapachu: Cytrusy

Nuty zapachowe

Nuta głowy: czarna porzeczka, bergamotka, cytryna
Nuta serca: jaśmin, konwalia, cytryna
Nuta bazy: drzewo sandałowe, ambra, cedr

23% zaperfumowania


Perfumy o pojemności 100 ml kosztują ok 25 zł. Dostępne są w perfumerii internetowej EDP24.


Chyba każda z nas posiada w domu swoje ulubione perfumy. Ja mam swojego ulubieńca Impressive, ale jakiś czas temu wpadł mi w łapki kolejny nowy zapach Maxxi od perfumerii internetowej. Są one dość ciekawe. Zapach jest umieszczony w szklanym flakonie, wykonanym z grubego, i solidnego szkła. Nakrętka jest w formie przeźroczystego kryształu. Całość ładnie, ale dość skromnie wygląda. Uwielbiam kiedy perfumy mają niepowtarzalne opakowania, a tutaj mamy jednak prostotę. Jeśli chodzi o atomizer, to niestety potrafi się zacinać i ciężko się go wciska. Ogólnie opakowanie nie jest zbyt wygodne.

Perfumy Maxxi bardzo mi się spodobały. Są bardzo eleganckie, subtelne i kobiece. Zapach jest bardzo wyrazisty i lekki. Myślę, że jest on bardziej dedykowany młodym i energicznym kobietom. Te perfumy kojarzą mi się z letnim i rześkim porankiem. Jeśli chodzi o ich trwałość, to nie są zbyt trwałe, ponieważ utrzymują się tylko ok 3 godzin. Po tym czasie trzeba powtórzyć aplikację. Ale jak za tą cenę można się skusić choćby dla samego zapachu i z czystej ciekawości. Jak zwykle jestem ciekawa co sądzicie o tym zapachu  i czy go w ogóle znacie? :)

Pozdrawiam :)


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Racja, ale mógłby być bardziej trwalszy :)

      Usuń
  2. Takie zapachy to Ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego zapachu, a cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Vicor&Rolf Flowerbomb...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielką fanką zapachów raczej nie jestem ale aktualnie czaję się na Black Opium ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Opium, ale chętnie bym też poznała.

      Usuń
  7. Bardzo ładny flakonik! Jestem ciekawa zapachu.... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam słodkie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda,że krótko się utrzymują,ale w sumie zawsze można się psiknąć w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je traktuje bardziej jako mgiełkę :)

      Usuń
  10. Cena jest bardzo fajna, myślę że by mi się spodobały te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym poznała zapach :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie by mi się spodobał sądząc po opisie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakonik mają bardzo ładny, ale raczej to nie jest moja kategoria zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zapach mógłby mi się spodobać , choć ostatnio bardzo lubię się z innym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ma flakonik, zapach bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i się krótko utrzymują ,ale buteleczkę mają boską :) Jestem sroką absolutną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie swieze zapachy zwlaszcza na wiosne czy lato;)))) jestem tego zapachu naprawde ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ogólnie wyglądają dosyć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja właśnie uwielbiam zapachy typowo kwiatowe z nutą miodu lub wanilii

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tym zapachu, ale mnie zainteresował :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie są tak trwałe, ale nie ma co się w sumie dziwić ;) Ale myślę że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)