środa, 23 marca 2016

Dwa ciekawe zapachy od Pachnącej szafy



Nie wyobrażam sobie nie mieć w domu jakiegoś ciekawego odświeżacza powietrza. Jakiś zapach zawsze musi być w moim domu. Zazwyczaj korzystam z tych do gniazdka ponieważ najlepiej się u mnie sprawdzają, ale ostatnio miałam okazje spróbowanie, zupełnie czegoś nowego. Są to dwie wersje dekoracyjnych odświeżaczy do pomieszczeń od Pachnącej szafy. Zapraszam na dalszą prezentację :)

Powyżej mamy bardzo elegancki odświeżacz w szklanej buteleczce, która jest wypełniona bardzo ciekawym zapachem gruszki z czekoladą. Do tego zestawu są dołączone patyczki oraz bardzo ładne i dekoracyjne ozdoby z filcu. Całość bardzo ładnie i efektownie prezentuje się w pomieszczeniu. W moim domu odświeżacz stał na stole i wydobywał się z niego bardzo ładny i intensywny zapach. Taki zapach starczył nam na ok 2,5 tygodnia. Myślę, że mogłoby być ciut dłużej. Mimo wszystko ten wariant zapachowy przypadł mi bardziej do gustu, niż kolega niżej.

Za 50 ml zapłacimy ok 16 zł. Do kupienia w Rossmanie oraz na stronie internetowej Pachnącej Szafy.


Tutaj mamy już inny dyfuzor i zapach, a mianowicie orchidea z dziką jagodą. Wybierając ten zapach do testów myślałam, że będzie rześki i bardziej kwiatowy, ale niestety on mi się zbytnio nie spodobał. Jest dość duszący i ciężki, dziwne? Prawda? Ale tak jest, ale zaskoczę Was tym, że kolega jest dużo bardziej wydajniejszy. Wystarczył mi na ponad miesiąc czasu. Ten odświeżacz gorzej uwalniał swoje aromaty. Nie był już tak bardzo wyczuwalny w pomieszczeniu. Ten dyfuzor kosztuje coś ok 8 zł. Jeśli miałabym wybierać pomiędzy tymi dwoma to z pewnością bym wybrała pierwszy wariant.

Jestem przekonana, że też lubicie, kiedy w waszym domu pięknie pachnie. Jeśli jesteście ciekawe jak one pachną i jak się sprawdzają, to możecie je zamówić i spróbować u siebie w mieszkaniu.


20 komentarzy:

  1. Muszę się przyjrzeć tym zapachom jak będę w Rosmanie :)
    Orchidea z dziką jagodą brzmi ciekawie. Szkoda, że zapach okazał się ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam biała herbate z miętą i jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich, ale chętnie bym poznała
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dziś wybieram się do Rossmana, więc zerknę na te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę zapachy elektryczne, są bardziej wyraziste. Te z pałeczkami też się sprawdzają, zależy jednak od firmy. Niektóre mają mało intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poznać ich zapachy, na razie stale u mnie goszczą woski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze odświeżaczy w takiej postaci, ale nic straconego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich produkty ;) Zawsze mam takie zapaszki w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukam dziś w Ross, bo idę na te przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miała jeszcze tego typu zapachów, nie wiem jednak czy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię świeczki. Niestety sa raczej słabe, a czegoś w tym stylu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę mieć jakiś odświeżacz powietrza zawsze :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie pierdołki pachnące

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam, ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię firmę Pachnąca Szafa. I chyba się skuszę na ten produkt, bo cena 16 zł jest śmiesznie mała :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam! u mnie mandarynka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ozdobami mam dwa dyfuzory. Pachną bardzo ładnie i ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam odświeżaczy w takiej formie, ale wydaje mi się, ż emogą stanowić ciekawy element wystroju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)