poniedziałek, 8 lutego 2016

Paris Avenue Collection - 5 Manhattan



Zapach typowo kwiatowy

Perfumy damskie 23% zaperfumowania.  Zapach stworzony na bazie piżma, drzewa cedrowego, irysa i brzoskwini. W całość wplecione są świeże i ciepłe nuty kwiatowe konwalii, bzu i magnolii tworząc niezwykle elegancką kompozycję.


Nuty zapachowe
Nuty głowy: magnolia, konwalia, bez, lipa
Nuta serca: jaśmin, róża, brzoskwinia, tuberoza
Nuta bazy: cedr, wanilia, piżmo, irys


Co myślę o tym zapachu?
Jestem pewna, że praktycznie każda z nas uwielbia pięknie perfumy. Dzisiaj chciałabym napisać kilka zdań o nieznanym mi wcześniej zapachu 5 Manhattan od Paris Avenue. Nigdy wcześniej się nie spotkałam z tym zapachem, ale tuż po pierwszym psiuknięciu zapach mnie oczarował. Jest on typowo kwiatowy. Nie jest duszący, a delikatny i bardzo otulający. Uważam, że ta wersja zapachowa jest bardzo elegancka, zmysłowa i orzeźwiająca. Należą o one do tych z grupy lekkich i nie przytłaczających. Możemy je nosić przez cały rok i będą pasowały każdej kobiecie. Mi się bardzo spodobały, ale mojemu małżonkowi nie bardzo. Moim zdaniem zapach jest bardzo ciekawy i niepowtarzalny i należy do moich ulubieńców. Wylądował na honorowej półce z moimi perfumami. Pryskam się nimi na co dzień. Nie jest mi ich szkoda, bo kosztują grosze. Jeśli szukacie taniej i w miarę trwałej wody perfumowanej to zdecydowanie polecam miłośniczką kwiatowych zapachów. Za 100 ml zapłacimy tylko 25 zł. Dostępne są raczej tylko w małych drogeriach osiedlowych lub sklepikach. Ewentualnie możecie je kupić przez internet np. w sklepie EDP24.pl


Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że mógłby mi się podobać. Lubie kwiatowe kompozycje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam słodkie zapachy :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :) A co do samego zapachu to myślę że mógłby mi się spodobać. Uwielbiam te z dodatkiem piżma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachowo chyba coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych perfum, ale zapach bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za zapachami kwiatowymi nie szczególnie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej perfumy ale zapach kwiatowy brzmi fajnie :) Moi Ulubieńcy to : Gucci, DKNY, Calvin Klein oraz Dior

    OdpowiedzUsuń
  10. Opis jest zachęcający :) perfumka musi pachnieć bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy to taki element, który pozwala nam, także wyrazić siebie i nie raz dodaje pewności siebie, dlatego dobrze, że jest tak wiele zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kwiatowe zapachy, zapewne przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje nuty zapachowe... ciekawi mnie on :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowałaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam tego zapachu.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm...czuje, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapachu nie znam, ale po recenzji myślę że taki zapach bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)