środa, 17 lutego 2016

Nature moi - włosowy duet do włosów farbowanych



Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o sympatycznym włosowym duecie. W ostatnim czasie kosmetyki do pielęgnacji włosów spisują się u mnie bardzo dobrze i cieszę się z tego, że nie muszę niczego wyrzucać i dalej oddawać. Zazwyczaj tak mam, że jak coś się u mnie nie spisuje, to jedzie do siostry :) Dzisiaj pokażę wam szampon i odżywkę do włosów farbowanych z olejem z pestek winogron i organiczną czerwoną porzeczką. Zestaw bardzo zacny i zapraszam na dalszą relację z testów.


Kilka słów o szamponie
Bardzo często jest tak, że farbowane włosy wyglądają pięknie tylko do pierwszego mycia, potem kolor się zmywa, a blask gaśnie. Nature Moi pomaga zachować go na dłużej bez zbędnego obciążania włosów szkodliwymi substancjami chemicznymi. Szampon wspomaga piękny wygląd włosów, zamyka łuski, aby jego struktura była jednolita, dzięki temu włosy pięknie lśnią. Dodatkowo produkt regeneruje pasma uszkodzone wysoką temperaturą podczas stylizacji na gorąco oraz innych zabiegów fryzjerskich z użyciem ciepła. Wspomaga powrót do dobrej kondycji włosów, które były poddawane przez długi czas zabiegom rozjaśniania. Niepodważalnym atutem szamponu jest jego piękny owocowy zapach, który utrzymuje się na włosach jeszcze długo po ich umyciu. Po zastosowaniu szamponu, warto jako uzupełnienie użyć również odżywki z tej samej serii Nature Moi, a od czasu do czasu również głęboko regenerującej maski.

Składniki
AQUA, DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DECYL GLUCOSIDE, COCO-BETAINE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GLYCOL DISTREARATE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POLYQUATERNIUM-10, CITRIC ACID, SODIUM CHLORIDE, ACRYLATES/ C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SALICYLIC ACID, VITIS VINIFERA SEED OIL, GLYCERIN, RIBES RUBRUM FRUIT EXTRACT, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, POTASSIUM SORBATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, BUTYLHENYL METHYLPROPIONAL.

Moja opinia
Oba produkty zamknięte są w zwykłych tubkach z otwarciem na zatrzask. Opakowania są bardzo wygodne w użyciu i nie musimy ich odkręcać. Zapach szamponu jest bardzo ładny i słodki. Nie ukrywam, że jestem fanką owocowych zapachów w kosmetykach do pielęgnacji włosów. Także zapach jest super, ale niestety, nie czuć go po umyciu i wysuszeniu. Konsystencja jest lejąca, jak typowy szampon, w kolorze śnieżnobiałej bieli. Pod tymi względami jakoś specjalnie się nie wyróżnia, ale za to bardzo dobrze się pieni i wystarczy odrobina, aby dobrze nim umyć włosy. Do tego jest bardzo wydajny. Podczas mycia nie mam mu nic do zarzucenia. Również po umyciu włosy są miłe w dotyku i świeże. Nie obciąża włosów, nie elektryzują się po nim i nie powoduje łupieżu. Do tego ma składniki z pochodzenia organicznego. Myślę, że wart jest uwagi. Za taki szampon o pojemności 250 ml zapłacimy 23 zł. Myślę, że cena jest do zniesienia i chyba bym go ponownie kupiła, gdyby nadarzyła się ku temu stosowna okazja :)


Kilka słów o masce
Odżywka jest remedium na blaknący po pierwszym myciu kolor oraz na uszkodzenia powstające w wyniku częstych zabiegów fryzjerskich takich jak kręcenie czy prostowanie włosów przy użyciu wysokiej temperatury. To wszystko sprawia, że kosmyki stają się matowe, przesuszone i źle się układają. Odżywka Nature Moi przywróci włosom blask i piękny wygląd od cebulek aż po końcówki poprzez zamknięcie łusek włosów, aby ich struktura była jednolita, dzięki temu będą pięknie lśniące jak tafla. Wspomaga powrót do dobrej kondycji włosów, które były poddawane przez długi czas zabiegom rozjaśniania. Wszystko dzięki dodatkowi oleju z winogron, który nawilża i odżywia włosy. Jej piękny owocowy zapach długo utrzymuje się na włosach. W celu uzupełnienia działania odżywki warto najpierw umyć włosy szamponem z tej samej serii Nature Moi. Jeśli potrzebujesz silniejszej regeneracji, zastosuj maskę z serii odżywiająco- nawilżającej.

Składniki
AQUA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, DISTEAROYLETHYL DIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, CETRIMONIUM CHLORIDE, VITIS VINIFERA SEED OIL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, CITRIC ACID, RIBES RUBRUM FRUIT EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, BENZYL BENZOATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL

Moja opinia
Maska ma identyczne opakowanie i konsystencję jak szampon. Tylko zapach jest bardziej intensywny i dłużej pozostaje wyczuwalny na włosach. Włosy po jej przetestowaniu są zdecydowanie bardziej lśniące, gładkie i miluśkie w dotyku. Również nawilżenie włosów jest na przyzwoitym poziomie. Odżywka się u mnie też spisała i nie mam jej nic do zarzucenia. Też nie spowodowała żadnej reakcji alergicznej czy łupieżu. Jak dla mnie jest ok i jest tańsza od szamponu ponieważ jej cena to 20 zł, a nie 23 zł. Z kolei w większości drogerii dostaniecie jakieś odżywki w podobnych cenach. Jednak wolałabym tą kupić niż byle jaką z drogerii.


Dodatkowo produkty są:
Bez SLS-u, silikonów i parabenów
Powyżej 96% naturalnych składników
Biodegradowalna, neutralna dla fauny i flory
Organiczne składniki z poszczególnych regionów Francji
Dostosowane do konkretnych rodzajów włosów i skóry głowy
Szampon i odżywkę Nature Moi dostaniecie w drogerii internetowej EKODROGERIA.
Raczej stacjonarnie ich nie dostaniecie :)


Pozdrawiam :)


25 komentarzy:

  1. Ładna szata graficzna ;) co do działania to maska zdaje się mnie przekonywać, jednak nie spotkałam się wcześniej z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie z wyglądu słodko wygladają :)

      Usuń
    2. Ja też w pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na opakowanie. Kosmetyki są jak najbardziej warte uwagi z uwagi na skład. Polecę siostrze :)

      Usuń
  2. Fajny duet, z ciekawości bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Szata graficzna jest tak ładna , że ze względu na nią wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosów nie farbuję, więc nie dla mnie. Ale szata graficzna baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem,szata graficzna mi się podoba,działanie także z tego co piszesz jest całkiem przyzwoite ale nie wiem,czy zdecydowałabym się na zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opakowanie, a i zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie już zwraca na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ciekawości odwiedzę ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że tak dobrze się sprawdziły u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla moich włosów ale w sumie to nie wiem czy bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. produkty wyglądają słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, ale lubię testować produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam testować kosmetyki do włosów :)

      Usuń
  13. Nowość, ale jak do włosów to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej marki nie znam kompletnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania mają prześliczne i mimo, że marki nie znamy to nas przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam marki co ciekawe, ale trochę wypadłam ostatnio z obiegu;) Śliczne te opakowania, takie wesołe no i działają, a to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie kolorowe opakowania :)
    Zupełnie mi nieznane kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie próbuje z tej firmy tylko z innej serii do włosów przedłużających się.. nie znalazłam niestety odżywki..ale co się dziwić wyprzedaż i każdy za 10 zł.
    Natomiast gorąco polecam figowy żel pod prysznic tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, mam z tej serii szampon i odżywkę do włosów normalnych z olejem ze słodkich migdałów, myłam drugi raz I moje włosy trudne, ciężkie do stylizacji a tu proszę fryz jak z salonu / jest jedno ale, odżywki używam raz na jakiś czas, inaczej się nie uczeszę/ Polecam tę serie.
    ps. ceny w doz to szampon-16,49, odżywka-14,49

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam, pisałam chwilę temu,/anonimowy/ że w aptece doz są inne ceny, tylko nie dopisałam,że zamówione do apteki stacjonarnej przez stronę internetową. pozdrawiam, miło tu było.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)