niedziela, 7 lutego 2016

Mini Max - Eveline - Numerek 804



Witam!
Ale się dzisiaj dziewczyny nie wyspałam. Maluchy są okrutne, bo obudziły mnie o 7 rano! Normalnie same oczy mi się zamykają, ale niestety mamuśka nie ma urlopu i musi dzieciaków pilnować. W międzyczasie robię obiad i wyskrobałam dla was kilka zdań na temat słynnych lakierów z serii Mini Max od Eveline. Jestem pewna, że wiele z was je zna i lubi.  Zobaczcie jaki fajny odcień mi się trafił :)


Kilka zdań od producenta
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMax quick dry & long lasting. Zawsze wspaniałe kolory i nigdy nie wychodzą z mody...


Lakier mamy umieszczony w standardowo szklanej buteleczce o pojemności 5 ml. Pędzelek jest fajnie wyprofilowany i świetnie się aplikuje lakier na paznokcie. Tuż po pierwszej warstwie mamy dość mocno wyraźny kolor, ale żeby nadać głębi koloru konieczna jest druga warstwa lakieru. Nałożona emalia wysycha w mgnieniu oka, co mnie bardzo cieszy.


Powiem wam, że jestem zaskoczona trwałością lakieru. Pomalowałam sobie paznokcie w zeszłą niedzielę i dopiero wczoraj je zmyłam. Wynik jak dla mnie świetny. Tylko przyznam szczerze, że nie zmywałam naczyń jak zawsze, bo zainwestowałam w zmywarkę i pewnie dlatego tyle się utrzymał. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona :)


Kolor jaki jest w moim posiadaniu to numer *804*. Moim zdaniem jest bardzo ładny i pasuje niemalże na każdą okazję. Bardzo polubiłam się z lakierami MiniMax i co jeszcze jest w nich fajnego? Szeroka gama kolorystyczna. Zajrzyjcie na stronę, a zwariujecie, bo nie wiadomo na co się zdecydować. Taki lakier możecie zakupić w wielu drogeriach i tych mniejszych i tych większych, ale również przez internet są łatwo dostępne. Na stronie Eveline też możecie je zakupić za niecałe 6 zł.

Ja jestem jak najbardziej na tak, a wy?

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

53 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, spokojny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor - idealny na lato :) no i piękne kamyczkowe zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa lakiery z tej serii i jak na razie jestem z nich zadowolona :). Ciekawy, optymistyczny kolor masz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś dwa MiniMaxy tylko w troszkę starszej wersji i też były super :) jedna warstwa, szybkie schnięcie i cudowne kolorki...lakier idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny energetyzujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) Ja ostatnio głównie używam hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolor, ale moja przyjaciółka zapewne byłaby zachwycona :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny odcień! Kojarzy mi się z upalnym, letnim dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że nie miałam tego lakieru, ale jeśli chodzi o twój kolorek to przyznam, że jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No muszę przyznać,że kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten kolor ! Przykro że dzieci tak dały Ci popalić . Ja uwielbiam długie spanie i póki nie mam w domu małych brzdąców będę cieszyć się tymi chwilami. Hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki już wiosenny kolorek :)

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za eveline niestety :( ale kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier, kolorek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba mam lakier w tym samym kolorze, tak mi się przynajmniej wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodobał mi się jego odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier i bardzo go lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. cudo kolorek ;-) idealnie na wiosnę wg mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek nie dla mnie,lubię róż ale niekoniecznie taki

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek ładny, jednak ja na swoich paznokciach wolę nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba :)
    Lubie takie kolory latem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och! <3 Mam słabość do różu...

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze takie odcienie pasują prawie, że do wszystkiego :)
    mi się kolorek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie lakiery Eveline,moim ulubionym jest nr 574 idealna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)