środa, 24 lutego 2016

Kamień i sól - Victoria Scott - 2 część


Dane techniczne książki
Autor: Victoria Scott
Data wydania: 17.02.2016
Liczba stron: 368
Cena detaliczna: 34 zł


Wydawnictwo: IUVI 



Moje przemyślenia na temat tej książki.
Okładka książki jest jak zawsze zaskakująca, tajemnicza i pobudzająca moją wyobraźnię, ale śmiem twierdzić, że nie tylko moją. Kamień i sól jest drugą częścią powieści Victorii Scoot * Ogień i woda*. Pierwszą część przeczytałam jednym tchem i byłam pod wrażeniem całej historii i nie mogłam się doczekać kiedy będzie premiera drugiego tomu. Pewnego dnia zupełnie niespodziewanie otrzymałam przesyłkę, w której znalazła się druga część. Moja radość była nie do opisania i od razu wzięłam się za czytanie. Niestety czasami tak bywa, że pierwsza część książki jest super, a druga i trzecia już nie. Tym razem tak było. Książka mnie lekko rozczarowała. Fakt jest taki, że cała historia dalej się toczy. Tella z innymi uczestnikami przemierza morze i góry oraz inne etapy gry, ale nie było jakiejś ostrej akcji jak w pierwszej części. Jednak nie mogę powiedzieć, że była nudna. Po prostu historia toczyła się dalej, ale jakoś bez rewelacji. Zakończenie mnie całkiem rozwaliło ponieważ było dziwne. Uczestnicy mieli rozwalić od środka całą tą szajkę, a tu koniec i bez niczego. Myślę sobie, że że będzie kolejna część i coś czuję, że będzie ciekawsza od drugiej. Coś czuję, że w tej trzeciej części rozwalą te całe wyścigi. Jak zawsze książkę czyta się szybko i lekko. Jest napisana prostym dla czytelnika językiem. Przeczytam trzecią część jak wyjdzie....


Pozdrawiam serdecznie :)


9 komentarzy:

  1. znam pierwszą część, więc muszę drugą przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka ma takie dobre recenzje. Zapewne warto będzie ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego tytułu, za mało ostatnio czytam ach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jak w pierwszej, tak i w drugiej części bardzo mi się podoba. Książka zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę mam już na swojej liście do przeczytania. Jestem naprawdę bardzo ciekawa czy ta seria mnie powali na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie powiem Ci:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to często jest właśnie,pierwsza część fajna,kolejne słabsze...podobnie jest z filmami :)
    Pozdrowionka,miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)