środa, 10 lutego 2016

IL SALONE Milano - Maska Do Włosów



Od producenta kilka zdań
Maska stosowana na co dzień w  najlepszych światowych salonach fryzjerskich zapewnia Twoim włosom całkowitą metamorfozę zwiększając ich objętość oraz poprawiając strukturę. Formuła o pH4 bogata w proteiny mleka, pszenicy oraz ceramidy kompleksowo odżywia i regeneruje włosy przywracając im zdrowy wygląd. Proteiny mleka w naturalny sposób poprawiają nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość i połysk. Aminokwasy  pszenicy stanowią niezwykle łatwo wbudowującą się w strukturę włosa kompozycje podobną do keratyny,  co znacznie zwiększa zdolność włosów do zatrzymania wody.  Włosy stają się mocne, nawilżone  i sprężyste. Ceramidy, naturalnie występujące lipidy we włóknie włosa, stanowią nieodzowny element każdej pielęgnacji nawilżającej i wzmacniającej. Maska uwielbiana na całym świecie za zapach eleganckiego salonu fryzjerskiego.


Cena i dostępność
Za 500 ml maski zapłacimy 49,99 zł. Zakupić ją możemy przez internet oraz w drogeriach Rossmann.



Składniki
Aqua (water), Mirystyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum (fragrance), Citric Acid. Imidazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Ethylparaben, Mathylparaben, Glycerin, Propylparaben, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate, lactose, Peg-8, Lactis Proteinum (Milk Protein), Peg-8/SMDI Copolymer, Palmitoyl Myristyl Serinate, Sodium Polyacrylate.


Moja opinia
Maskę otrzymujemy w dużym plastikowym słoiczku. Wieczko jest odkręcane, a cała zawartość jest dodatkowo hermetycznie zabezpieczona. Dzięki temu mam pewność, że produkt jest świeży i nieskazitelny. Maska ma dość kremową i przyjemną konsystencję o białym zabarwieniu. Tutaj się nie wyróżnia, ale jej zapach jest bardzo przyjemny dla noska. Jest mocno perfumowany i długo zostaje wyczuwalny na włosach. Zazwyczaj nakładałam ją raz w tygodniu, góra dwa, na umyte i wilgotne włosy. Trzymam ją ok 10 minut, w tym czasie zajmuję się innymi przyjemnymi rzeczami. Po spłukaniu maski wodą, włosy są pachnące, miłe w dotyku i takie mięsiste. Uwielbiam ten efekt kiedy maska tak działa na moją czuprynę. Następnie po wysuszeniu włosów, dobrze się rozczesują i się nie plączą. Kolejną fajną rzeczą jaką zauważyłam po użyciu tego preparatu jest to, że kudełki zostały nawilżone, ujarzmione w widoczny sposób i mi się już tak nie puszą. Moje brązowe włoski zyskały blask. Niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat zwiększonej objętości włosów. Ponieważ jestem posiadaczką takich grubych włosów. Oj dawno nie miałam tak sympatycznej maski do włosów. Całkiem niedawno męczyłam się z keratynową od kallosa i ponad połowę oddałam kuzynce, bo mnie wnerwiała. Praktycznie nic nie robiła z moimi włosami, a tutaj jest zupełnie inaczej. Na początku myślałam, że może mi zbytnio obciążyć włosy, ale nic takiego nie zauważyłam i całe szczęście. Jestem zadowolona z tego produktu, ale nie wiem czy bym się na nią skusiła ponownie. Na moją skromną kieszeń jest za droga, ale może kiedyś? Kto wie.... Jestem przekonana, że maska Il Salone Milano do włosów zniszczonych skusi nie jedną włosomaniaczkę.

Plusy
Nawilż włosy
Nabłyszcza
Wygładza
Nie obciąża
Dobrze się układają

Minusy
Słaba dostępność stacjonarna
Dość wysoka cena, ale jest to produkt profesjonalny.


50 komentarzy:

  1. Ja używam obecnie bardzo dobrej maski do włosów więc się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marke znam jedynie wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda mi się ją kiedyś dorwać na promocji w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że dorga ;) Może kupię ja kiedyś na pół z koleżanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w trakcie testowania innej maski, ale tej samej firmy i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobają efekty;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich produktów, więc jakoś nie bardzo jest to produkt must have dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ja czuję się skuszona, bo skład wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją, ale jeszcze nie zdążyłam użyć. Mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ani tej marki ani jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie maski, chętnie bym ją wypróbowała na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  12. na razie nie kusi :) zresztą mam kilka masek w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem ci ze mnie zainteresowała. Zwłaszcza, że włosy po niej aż tak sie nie puszą ;) tylko cena rzeczywiście wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  14. spodobał mi się w tym produkcie że ma tyle pozytywnych właściwości prawie same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię maski do włosów, obecnie stosuję maskę z Arual, o której wspomniałam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena przeraża. Dla mnie kallosowe maski rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zawsze kallosy się spisują.

      Usuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej marce.

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak jest dostępna w necie to nie uważam ,ze słaba dostępność ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie chodziło mi o dostępność stacjonarną, ale przypomnniało mi się że sa dostępne w Rosie :)

      Usuń
  21. z opisu idealna dla mnie, ale też cena mi się średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać.

      Usuń
  22. swojej mamie oddałam do testów balsam i szampon tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Za taką cenę dostanę parę kosmetyków, które a moich włosach dadzą taki sam efekt..

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ich odżywkę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie że jesteś zadowolona;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam takich profesjonalnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i cena nie jest zbyt niska, ale ważne, że robi coś z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, ale głownie używam naturalnych produktów, takie raczej omiajam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba nie skusiłabym się w tej cenie póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy jej nie widziałam na półkach sklepowych. Cena jak dla mnie trochę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po raz kolejny spotykam się z tym kosmetykiem i widzę, że opinie są podzielone.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. mam szampon i maskę całkiem ciekawe produkty, po pierwszym testowaniu jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz niebawem i ja przetestuje ten kosmetyk!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)