poniedziałek, 25 stycznia 2016

Twój ogrodnik - co znajdziemy w lutowym wydaniu?


Witam!
Za oknem pełno śniegu i jest zimno, ale za to jak jest pięknie. Mamy naszą ukochaną i wyczekiwaną zimę. Jestem osobą, która lubi lato i nie ukrywam, że zimy zbytnio nie lubię, bo najzwyczajniej zimno mi w tyłek. Dzisiaj chciałabym wam pokazać co możemy przeczytać w lutowym wydaniu miesięcznika.


Jak wiecie od zeszłego sezonu mam fioła na punkcie roślin i co po chwila w sezonie kupuję jakieś roślinki do ogródka. W tym roku mam już kilka ciekawych roślin upatrzonych i nie mogę się doczekać kiedy nadejdzie wiosna...

Na stronie 4 mamy bardzo fajny artykuł dotyczący pierwszych kwiatów jakie nam się ukazują po zimie. Warto przeczytać jakie kwiatki mogą nam się pokazać. Ja osobiście wolę późniejszą porę i wolę bardziej okazalsze egzemplarze.


Z następnego artykułu dowiemy się jak i kiedy wysiewać nasiona.


Następny artykuł ukazuje nam śliczne kwiaty czyli znane i lubiane przebiśniegi. Też warto przeczytać.


Jeśli mamy problemy w ogrodzie różne porady znajdziemy na stronie 20.


Jeśli macie  w ogrodzie świerki i inne iglaki dowiecie się jak je prawidłowo przyciąć.


A jak wam coś nie idzie z roślinkami to tutaj też otrzymacie wiele porad...


Jeśli lubicie prasę ogrodniczą i chcecie rozwijać swoją wiedzę o prawidłowej pielęgnacji roślin to zachęcam was, abyście zajrzały do lutowego numeru, bo wiosna już niebawem...

Jeszcze jedna taka ciekawostka. Wiecie, że redaktorzy pisma znają ogrodnictwo od podszewki? Piszą oni o własnych doświadczeniach, o problemach, z którymi boryka się większość z nas. Sami testują różne gatunki czy odmiany roślin pod kątem ich wytrzymałości i przydatności w naszym klimacie.

Jeszcze chciałabym was zaprosić na stronę sklepu Byliny Lucyny. Tam znajdziecie wiele roślinek.


Na koniec chciałam wam pokazać jak jakiś czas temu zasiałam z samodzielnie zebranych nasion Hibiskusa. Nawet nie liczyłam na to, że mi coś wyrośnie, a tutaj taka miła niespodzianka. Zdradzę wam, że mam dwa kolory biały i różowy :)

Pozdrawiam ogrodomaniaków :)

14 komentarzy:

  1. Niech kwiatuszki zdrowo rosną :))
    JA zdecydowałam się ostatnio na prenumeratę, ale o robótkach na drutach. Pierwszy numer kupiłam w kiosku z wełną i drutami i... przepadłam :)) podstawowe ściegi już umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam cierpliwości do takich robótek :)
      Zdecydowanie wolę roślinki :)

      Usuń
  2. Wiosną taka gazetka jak znalazł ;-) Póki co o ogrodzie nie myślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj nie tylko wiosną. Cały rok jak znalazł :)

      Usuń
  3. nie czytam takich gazet - zupełnie nie moja tematyka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kwiatuszkow, niech urosna Ci duże i piękne :) bo takie beda:) u mnie też szaleństwo gazet, zakupy nasionek i planowanie rabat:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja dopiero zaczynam, ale aż strach jak nadejdzie sezon :))))

      Usuń
    2. To bedzie dopiero bombowo:) :) :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem jak wyrośnie hibiskus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tą wiosnę w końcu i ja dołączę do grona ogrodniczek, bo prZeprowadzę się do nowego domu, taka gazetka i mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zajęcie będziesz miała na cały sezon :)
      Zajrzyj do sklepu Byliny Lucyny.
      Mają tam świetny asortyment w niskich cenach :)

      Usuń
  7. Jakiś czas temu u mnie gościły tego typu gazety :D, jednak ja nie mam ręki do roślin :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam. Każdy kwiatek u mnie zdychał, ale zawzięłam się i nie jest tak źle :)

      Usuń
  8. U mnie rośliny niestety się nie trzymają ,choć chciałabym bardzo ładnie wyhodować kilka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)