piątek, 8 stycznia 2016

Saisona - upiększająca BB emulsja z filtrem SPF 10


Opis produktu
Upiększająca BB Emulsja SPF 10 skutecznie nawilża (nawilżenie zewnętrznych warstw skóry) skórę i likwiduje połysk. Reguluje pracę gruczołów łojowych, ściąga pory oraz przywraca balans skórze podatnej na przetłuszczanie się lub skórze wymagającej oczyszczenia. Jej subtelny różowy odcień ukrywa niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry i wzmacnia cerę w celu uzyskania natychmiastowego zdrowego efektu. Odcień skóry wygląda na jednolity z przejrzystym blaskiem. Cera jest rozpromieniona. Nawet „nago” błyszczy świeżością i młodością.


Działanie Zielonej Glinki w połączeniu z wyciągiem z Irysa pomaga uregulować produkcję łoju skórnego nie wysuszając skóry. Wyciąg z Pąków Buku oraz Emidermist Ekstrakt Morski wygładzają powierzchnię skóry i poprawiają jej nawodnienie. Wyciąg ze Stewii z opatentowanym działaniem napinającym pomaga zredukować występowanie zmarszczek i bruzd. Testowane pod kontrolą dermatologiczną. Posiada certyfikat Naturalnych i Organicznych Kosmetyków Ecocert Greenlife w zgodzie ze Standardem Ecocert.

98% wszystkich składników ma pochodzenie naturalne
66% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego


Składniki
MALUS DOMESTICA FRUIT WATER*, AQUA (WATER), PONGAMIA GLABRA SEED OIL*, GLYCERIN**, TITANIUM DIOXIDE, COCONUT ALKANES, NELUMBO NUCIFERA ROOT WATER, STEVIA REBAUDIANA LEAF/STEM EXTRACT, FAGUS SYLVATICA BUD EXTRACT*, PLANKTON EXTRACT, IRIS FLORENTINA ROOT EXTRACT*, MONTMORILLONITE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SQUALANE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SUCROSE STEARATE, POLYGLYCERYL-2 CAPRATE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, LYSOLECITHIN, SCLEROTIUM GUM, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SORBIC ACID, BENZOIC ACID, PHENETHYL ALCOHOL, GLYCERYL CAPRYLATE, XANTHAN GUM, PULLULAN, SODIUM PHYTATE, STEARIC ACID, MICA, ALUMINA, CI 77491, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, CITRONELLOL, CITRAL, ALCOHOL.


Moja opinia
Emulsja znajduje się w bardzo ładnej i estetycznie wykonanej białej tubce. Wizualnie bardzo zachęcające. Otwarcie jest w postaci zwykłego koreczka. W sumie mi ono nie przeszkadza, ale chyba wolałabym otwarcie na zatrzask. Ten produkt praktycznie jest bezzapachowy i osoby, które są bardzo wrażliwe na intensywne i perfumowane zapachy będą zachwycone. Mi osobiście to nie przeszkadza i nawet wolę kiedy krem delikatnie pachnie. Konsystencja jest dość płynna i bardzo dobrze się ją rozprowadza na twarzy.  Emulsja wchłania się w mgnieniu oka. Dodatkowo jest bardzo wydajna i potrzeba tylko odrobinę kremu, aby pokryć nim całą buzię. Nigdy wcześniej nie miałam takiego typu emulsji do twarzy i byłam jej ogromnie ciekawa, ale po przetestowaniu nie jestem jakoś do niej przekonana. Niby bardzo dobrze nawilża skórę i wyrównuje koloryt cery, ale za to błyszczy się i muszę sięgać po puder matujący. Tuż po nałożeniu na skórę jest ona bielsza i wyglądam jak anemik, ale z upływem czasu krem się wchłania i tego nie widać. Większych efektów nie zauważyłam. Za emulsję, która tylko nawilża moją skórę nie dałabym, aż 77 zł. Co z tego, że ma składniki pochodzenia ekologicznego skoro jest bardzo droga. Myślę, że można znaleźć podobny produkt nawilżający  i z również z dobrym składem w znacznie niższej cenie. Ciekawa jestem co wy myślicie o tej emulsji. Czekam na wasze komentarze :)

Jeśli same chcecie ją na sobie wypróbować to można ją kupić na stronie Erato Organic za 77 zł.

Pozdrawiam :)


29 komentarzy:

  1. Dla mnie zdecydowanie za droga, nie lubię przepłacać. Zwłaszcza, jak napisałaś, można znaleźć coś równie dobrego w dużo niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie także cena tutaj jest zbyt wysoka :(

      Usuń
    2. Dla mnie chyba również. Szczególnie, że cera się po tej emulsji świeci, a ja tego bardzo nie lubię.

      Usuń
  2. Cena kosmiczna jak za taki produkt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moja studencką kieszeń za droga:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekologiczne składniki brzmią zachęcająco, ale niestety samo działanie mnie nie przekonuje. Pozostanę przy sprawdzonych nawilżaczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie na rynku kosmetycznym są podobne produkty w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tej emulsji nie znam, firmy zresztą też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie znam, ale inne kosmetyki szczerze mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny skład i w ogole, ale rzeczywiscie wole cos sama zrobić niz dac tyle kaski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena droga jak na taki produkt... Myślę, że średnio bym ją polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten produkt jest zdecydowanie za drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mimo wszystko chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również nie dałabym za niego tyle kaski ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście trochę drogo, w tej cenie można kupić ze trzy dobre kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście nie przekonuje do użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super - ale troszkę droga :) Nie znam w ogóle tej firmy :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena naprawdę duża, a i samej firmy nawet nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojoj, cena jest bardzo duża, gdyby emulsja była chociaż o połowę tańsza, to pewnie bym ją zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli miałaby mnie upiększyć, to fajna sprawa :D Ale cena faktycznie nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio bardzo polubiłam kremy BB , te z naturalnym składem bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Stwierdzam, że coraz ciekawsze są produkty na rynku :P Ale faktycznie cena jest zaporowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)