czwartek, 21 stycznia 2016

Jak ja kocham jagody czyli jagodowe masełko do ciała



Jednym z moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji ciała są masełka. Uwielbiam je za wspaniałą i treściwa konsystencję, zapachy i właściwości pielęgnacyjne. Za balsamami do ciała jakoś specjalnie nie przepadam, ale nie powiem żebym ich nie używała. Dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów na temat wspaniałego jagodowego masła do ciała z serii Dairy Fun od Delii Cosmetics.


  • Smakowite masło do ciała o delikatnej kremowej konsystencji
  • Doskonale nawilża i odżywia, pozostawiając przyjemny film na skórze
  • Ciało staje się wyjątkowo gładkie i miękkie w dotyku
  • Niezwykle aromatyczny zapach jagody pobudza zmysły i otula ciało aromatyczną aurą
  • Po zużyciu masła piękne ceramiczne opakowanie możesz wykorzystać w dowolny sposób
  • Daj „drugie życie opakowaniu", a zadbasz o środowisko i sprawiasz sobie wiele przyjemności, kreując nowe otoczenie


Cena
Za 300g masełka zapłacimy 24 zł.


Dostępność
Możemy je kupić w sklepie internetowym Delia Cosmetics lub w mniejszych drogeriach. Ostatnio widziałam je w Naturze. Myślę, że cena jest bardzo przystępna.



Moja opinia
Jakiś czas temu pisałam post o truskawkowym peelingu do ciała z tej samej serii dairy fun. Byłam nim po prostu zachwycona. To masełko również mnie zauroczyło i powiem wam, że inne warianty zapachowe napewno zagoszczą w mojej łazience. Jak widzicie powyżej na zdjęciach masełko mieści się w uroczym szklanym słoiczku. Jak dla mnie bardzo efektownie wygląda i wiecie co sobie wymyśliłam? Ano to, że zbiorę wszystkie opakowania po masełkach i zamienię je na przyprawniki w mojej kuchni. Będą się pięknie prezentowały. Jeśli chodzi o zapach to zapewne domyślacie się, że jest słodki, a zarazem orzeźwiający i mega jagodowy. Po prostu kocham takie zapachy w kosmetykach i do tego tak intensywne. Masełko jest w kolorze fioletowym co również sprawia, że ładnie wygląda, aż chce się je zjeść :) Konsystencja jest zwarta, lekko budyniowa i dobrze się je rozprowadza na skórze oraz szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na ciele. Masełko bardzo dobrze spełnia się w roli nawilżacza skóry. Pozostawia ją elastyczna i miłą w dotyku. Od takiego typu produktów wymagam zazwyczaj pięknego zapachu, nawilżenia i aby się szybko wchłaniało. To masełko spełnia te podstawowe funkcje. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Nie wymagam jakiś cudów w postaci regeneracji czy odżywienia. Podsumowując masło jest bardzo fajnym nawilżaczem do ciała i naprawdę polecam je z czystym sumieniem. Ciekawa jestem czy któraś z was by się na nie skusiła?

Plusy
Piękny owocowy zapach
Bardzo dobrze nawilża
szybko się wchłania
Efektowne opakowanie

Minusy
Jak dla mnie brak

Pozdrawiam Natalia :)

40 komentarzy:

  1. wygląda jak jogurt :) smarowałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne opakowanie a kolor masełka jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie :) uwielbiam takie masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda tak cudownie, że nie trzeba mnie długo zachęcać, wiem, że z tej serii są też kule do kąpieli i inne przyjemne różności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda niemal jak zabawka - fajnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    Chętnie bym wypróbowała ale jeszcze nigdzie ich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo jak producent zadba nie tylko o działanie, ale i opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie i opakowanie ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam, wąchałam, rozważałam wsadzenie łyżki i posmakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się znakomicie, mnie jednak bardziej kusi peeling z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to już sam wygląd jest super :) Ja zupełnie nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z tej serii peeling i go uwielbiam, a opakowania sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny słój! Piekny kolorek mazidła :) Ciekawy produkt. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie uroczę, jednak się zastanawiam czy przez ten kolor nie barwi ubrań/skóry ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ;) Wygląda jak jogurt i ma urocze opakowanie :) Pozdrawiam i przypominam o konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zrobiłam się głodna, wygląda jak jogurt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie mam ochotę go kupić :), to fajnie że coraz więcej firm stara się wprowadzić na rynek kosmetyki o owocowym zapachu - innym niż truskawkowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za samo opakowanie juz je pokochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż chciałoby się powąchać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jagodę w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłabym ten kosmetyk dla samego opakowania. Zakochałam się w tym słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglada naprawde zachcecajaco;) szybko zuzywam balsamy wiec pojemnosc jak najbardziej ok;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ! ale zaczepiste masełko !!! też chce takie

    OdpowiedzUsuń
  24. Boshe te opakowania sa cudowne, też je chcę
    Do tego dochodzi ta cudna konsystencja i zapach mnie korci

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wygląda, zarówno opakowanie jak i zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej !! Jakie cudowne :) Wygląda na prawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam słodkie, perfumy, balsamy, odżywki itd. ! Sama mam z AVONU jagodową odżywkę do włosów i balsam do ciała, ale Twój wygląda dużo bardziej kusząco !
    Bardzo ciekawy blog naprawdę :)
    Pozdrawiam !


    www.cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)