piątek, 22 stycznia 2016

Celia - długotrwały podkład kryjąco nawilżający


Podkład Hydro Cover Perfect Look marki Celia wyrównuje koloryt skóry, a jednocześnie nawilża ją i pielęgnuje. Ma lekką formułę, dzięki której z łatwo się rozprowadza, ukrywając wszelkie niedoskonałości cery i nadając jej promienny i zdrowy wygląd. Zawarte w nim witaminy A, C i E poprawiają elastyczność skóry, wzmacniają naczynka oraz zapewniają optymalny poziom nawilżenia. Dodatkowo witamina C rozświetla zmęczoną i poszarzałą cerę. Lekka, nietłusta konsystencja fluidu zapewnia łatwą i komfortową aplikację. Podkład po nałożeniu na skórę utrwala się już po upływie 1 min. Hypoalergiczny, testowany dermatologicznie. Dla wszystkich rodzajów cery.


Podkład Hydro Cover Perfect Look marki Celia jest dostępny w czterech odcieniach: 101 wanilia, 102 piasek, 103 brzoskwinia, 104 karmel.


Cena za opakowanie o pojemności 30 ml to 11 zł.

Poniżej efekt na mojej twarzy.


Dostępność
Do kupienia w mniejszych sklepach osiedlowych i drogeriach. Na stronie firmowej Celia znajduje się zakładka, gdzie dokładnie możecie nabyć kosmetyki tej firmy i tam znajdują się punkty sprzedaży w każdym województwie. Także z dostępnością nie ma problemu.



Co myślę o tym podkładzie?
Z podkładem firmy Celia mam tak naprawdę pierwszy raz styczność. Nigdy mi się nawet w oczy nie rzuciły i wybierając kosmetyki do testów zwróciłam właśnie  na niego uwagę ponieważ zachęcił mnie swoim wyglądem oraz właściwościami kryjącymi itp. W sumie nie mam zbytnio co zakrywać, ale jakieś niedoskonałości czasami się trafią i do tego moje nieszczęsne sińce pod oczami. Niestety takie są uroki oliwkowej cery. Jak widzicie powyżej podkład ma niezwykle zgrabną tubkę. Wygląda bardzo elegancko. Ma fajny delikatny zapach i osoby wrażliwe na perfumowane podkłady będą zadowolone. Kolor jaki mam to wanilia 101. Tuż po nałożeniu na twarz mam wrażenie, że jest o ton za jasny, ale zauważyłam, że po dłuższej chwili wtapia się w cerę i nie jest tak źle. Zresztą same oceńcie. Ciekawi mnie odcień o ton wyżej i przypuszczam, że byłby chyba też dobry. Podkład dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Nie tworzy efektu maski, a delikatnie ją matuje i kryje niedoskonałości. Skóra faktycznie jest rozpromieniona i maskuje efekt zmęczonej cery. Jeśli chodzi o jego wytrzymałość to spokojnie trzyma się na buzi 5 godzin i to bez poprawki. Po tym czasie wskazane jest delikatne poprawienie makijażu. Osobiście jestem z niego zadowolona i jeszcze chciałabym wypróbować ten ciemniejszy 102. No i jak wam podoba się efekt na mojej mordce?


Plusy
Przystępna cena
Dobrze się rozprowadza
Szybko się wchłania
Nie powoduje efektu maski
Dość dobrze kryje niedoskonałości

Minusy
W sumie nie zauważyłam

Pozdrawiam :)



35 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę ten podkład, wygląda jak krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Celia ma jakieś podkłady. Wow...U Ciebie bardzo ładnie wygląda, ale podejrzewam, że to również przez to że nie masz problematycznej skóry :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady? Celia ma całą kolorówkę :)

      Usuń
  3. Nie miałam tego podkładu, narazie używam podkładu True Match na zmianę z Inglotem :) z Celii mam ochotę wypróbować pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki nie miałam, ale faktycznie ciekawie wyglądają.

      Usuń
  4. Ooo nawet nie wiedziałam, że mają też podkłady!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje. Ja na razie bardzo się lubie z podkładem z Maybelline ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go jednak kolor zdecydowanie nie dla mnie bo wpada w tony różowe a ja mam żółte.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że efekt na buzi mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mojej mieszanej cerze tego typu podkłady spływają automatycznie. Dobrze, że jesteś zadowolona:) Jak za tą cenę to faktycznie dobra propozycja dla osób bez problemów z cerą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja tez mam mieszaną cerę i jakoś nie spływa :)

      Usuń
  10. Jak będzie mój odcień, to chętnie poznam go bliżej

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na taką półkę cenową, to prezentuje się fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt, podoba mi się tak jasny odcień i ogólnie ładnie się prezentuje na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na buzi bardzo naturalny efekt. Gdybyś nie powiedziała, że jesteś pomalowana to bym pomyslala, ze nic nie masz nałożone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm mi się podoba, że jest takjasny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę, to mnie zaskoczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie prezentuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się efekt i jak gdzieś spotkam to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się efekt i jak gdzieś spotkam to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo nie znam :) fajnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale brzmi bardzo kusząco :) Masz ładny profil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pacz ja się sobie nie podobam :/

      Usuń
  22. Podkład bardzo ładnie wygląda na skórze. Poza tym masz piękną, gładką cerę, której można aby pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem dobry i polski podkład w niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wygląda u Ciebie ten podkład :) Ja używam Super Stay 24 i chyba nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny tekst ale według mnie nic nie przebije super stay 24!

    OdpowiedzUsuń
  26. Po długotrwałym stosowaniu Revlona chciałam odciążyć trochę moją cerę i na co dzień kupić coś lżejszego, z mniejszym kryciem, ale jednak utrzymującego się w okolicach 8 godzin i utrzymującego przyzwoity mat. Wiem, że to produkt nawilżający, nie matujący, ale zaczęłam się świecić już po godzinie! I to nie tylko na policzkach jak zwykle, ale cała twarz :/ Krycie ma słabe, ale można je budować. Ogólnie do cery suchej, czy normalnej pewnie byłby ok, ale ja nie jestem zadowolona.

    Kolor 101 jest dobry dla bladziochów co jest wielkim plusem, ale wszędzie stacjonarnie wykupiony ;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)