czwartek, 28 stycznia 2016

Body fantasies Signature - Pink sweet Pea Fantasy



Cześć!
Po wpisie na temat blogowania chciałabym dzisiaj wam pokazać całkiem fajną mgiełkę do ciała, którą otrzymałam już jakiś czas temu od perfumerii Fragranto.  Zapraszam na dalszą część wpisu :)



Cena i dostępność
Za mgiełkę o pojemności 50 ml zapłacimy 10,50 zł. Do kupienia w perfumerii Fragranto.


Moja opinia
Mgiełka ma bardzo małą pojemność, bo zaledwie 50 ml. Niby malutka, ale jest całkiem wydajna i idealna na wyjazdy. W ostatnim czasie wraz z mężem mieliśmy wyjazd do Włoch i niestety w bagażu podręcznym mogliśmy mieć tylko pojemności do 50 ml. I tutaj spisała się idealnie. Atomizer działa sprawnie i się nie zacina, ale niestety rozpyla mgiełkę w dziwny sposób. Za bardzo ją rozprzestrzenia na boki. Jeśli chodzi o wytrzymałość też jest spoko. Zapach jak na mgiełkę utrzymuje się ok 3 godzin. Uważam, że nie jest tak źle. W końcu to tylko mgiełka do ciała. Spodobała mi się jej tak mała pojemność i śliczny kwiatowy zapach. Bardzo lubię takie nuty zapachowe. Na początku zapach jest dość intensywny, ale z biegiem czasu łagodnieje i nabiera charakteru. Jeśli lubicie kwiatowe mgiełki to znajdziecie wiele innych wariantów na stronie. Uważam, że warto taką miniaturkę zakupić w razie czego na wyjazd. Nie musimy wtedy targać szklanego flakonu. Ogólnie spoko miniaturka :)

Plusy
Długo się utrzymuje
Ładny kwiatowy zapach
Fajna pojemność w sam raz na wyjazd

Minusy
Słabo dostępna

Pozdrawiam :)


32 komentarze:

  1. Ja jej nie znam :) Nawet nigdy nie robiłam zakupów w tej perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W mgiełkach zdecydowanie wolę owocowe lub owocowo-kwiatowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na pewno by mi się spodobał. Pojemność w sam raz do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna pojemność i zapach też na pewno ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOo nie znałam marki w ogóle, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę na oczy tą mgiełkę. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu. Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo pewnei bym sie polubiła z tą mgiełką

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kwiatowe zapachy. cena jest bardzo niska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz ją widzę, ale wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawi mnie ta mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mgiełki. Stosuję je zazwyczaj latem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jej, ale po Twoim opisie wydaje się całkiem fajna. Chętnie bym ją wypróbowała, ale jakoś nigdy jeszcze nie robiłam w tym sklepie zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jej, ale bardzo chętnie bym ją powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktu. Póki co nie inwestuje w tego typu produkty.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję AVA maska enzymatyczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kwiatowe zapachy - myślę, że ta mgiełka mogłaby mi przypaść do gustu

    OdpowiedzUsuń
  16. za taką cenę można spróbować tej mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba chętniej zdecydowałabym się na jakiś owocowy zapach, ale same mgiełki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje się całkiem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kiedyś poszukam, fajnie nada się do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalio,czyli zapachniało już u Ciebie wiosną.Muszę powiedzieć że jeszcze ani razu nie kupiłam żadnych perfum ,tym zajmuje się mój mąż on kupuje i dba żebym miała zawsze pachnące perfumy i lubię te które długo utrzymują zapach.

    OdpowiedzUsuń
  22. kwiatowa mgiełka na pewno musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam mgiełki! Są idealne na lato. Kiedyś używałam namiętnie tych z avonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)