wtorek, 19 stycznia 2016

Bielenda - Peruwiańska sól do kąpieli Spa Ameryka



Cześć!
Moi mili jak wam mija dzisiejszy poranek? Mi strasznie zimno i coś mnie telepie i chyba napiję się kakao na rozgrzewkę. Z samego rana odśnieżyłam podwórko i troszkę się poruszałam. Nie było mnie jakiś czas na blogu, ale kochani wracam już w pełni wypoczęta i zrelaksowana i mam dużo energii do pisania. Z kolei dzisiaj chciałabym wam pokazać sól do kąpieli od Bielendy z serii Ameryka Spa z acai& awokado. Zapraszam na recenzję :)


Peruwiańska sól do kąpieli wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Amazonii – zapewnia wyjątkową kąpiel, która poprawi wygląd i kondycję skóry, odpręży, zlikwiduje stres i napięcie całego dnia. Ciało odzyska niezwykłą miękkość i właściwe nawilżenie. Świeży, egzotyczny i energetyzujący aromat soli poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje siły. O piękno Twojej skóry zadbają jagoda acai oraz awokado – intensywnie wzmacniające i regenerujące skórę, wspierające ją w walce z procesami starzenia, oczyszczające organizm. Dzięki bogactwu witamin i minerałów te amazońskie owoce przywrócą ciału jędrność i sprężystość. Stosowanie: garść soli wsyp pod strumień wody. Temperatura kąpieli nie powinna przekraczać 40st.C.


Składniki
Sodium Chloride, Sodium Chloride (Peru Salt), Euterpe Oleracea (Assai) Fruit Extract,
Pistacia Vera (Pistachio) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Laminaria Digitata Powder,
Caffeine, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Silica, Maltodextrin, PVP, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Aqua (Water), CI 42090 (Acid Blue 9), CI 19140 (Acid Yellow 23).




Moja opinia
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam się moczyć w wannie i taki seans daje mi potem wielkiego kopa. Czasami trzeba się zresetować po całym dniu pracy. Tym bardziej jak Kubuś z Majką dają niekiedy w kość, to taka kąpiel z dodatkiem pachnącego umilacza jest bardzo wskazana. Sól mieści się w zwykłej plastikowej butelce z zieloną nalepką informacyjną. Swoim wyglądem  powoduje w człowieku pozytywne uczucie. Sama sól jest w kolorze soczystej zieleni i przepięknie pachnie. Zapach jest rześki, świeży i cytrusowy. Długo unosi się w powietrzu, nawet godzinę po kąpieli zapach w łazience nadal jest wyczuwalny. Woda barwi się na limonkowy kolor. Sól jest bardzo wydajna i nie trzeba jej dużo sypać. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające i antyceluitowe to jakiejś zbytniej różnicy nie zauważyłam, ale powiem wam, że jakoś mnie to nie rusza, bo po prostu nie oczekuję tego od zwykłej soli, bo od tego mam inne nawilżacze i balsamy, ale dobrze, że przynajmniej nie wysusza skóry. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona i uwielbiam kąpiele z nią w roli głównej. Gdy mi się skończy muszę kupić inny wariant zapachowy, ale to za jakiś czas, bo jak wspominałam jest ona bardzo wydajna i cena jest bardzo fajna ok 15 zł - 480g. Ciekawa jestem czy wy lubicie takie sole umilające kąpiel?

Plusy
Piękny zapach
Bardzo wydajna
Przystępna cena
Łatwo dostępna

Minusy
Jak dla mnie brak

Pozdrawiam :)


34 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa zapachu, mój małżonek jest miłośnikiem soli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE znam tego produktu - nie mam też wanny, więc raczej nie miałabym jak wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu umilacze ;)
    Dla mnie każda sól jest taka sama i rozróżniam je tylko zapachowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie posiadam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. Nie interesuję się za bardzo solami do kąpieli z racji tego, że wolę prysznic. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam leżing w wannie ;) I takie kosmetyki są stworzone dla naszego odprężenia i relaxu! Kupię ten produkt jak tylko będę w PL ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam sole :) taki relaks w wannie przydałby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie :) jaka szkoda, że na razie nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej soli, fajny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego produktu :) często sięgam po sole z biedronki, też są całkiem niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię sole do kąpieli z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam prysznic więc o takiej kąpieli mogę jedynie pomarzyć, ale kosmetyki Bielendy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety nie miałabym jej do czego wsypać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak bym miała tylko wannę :(


    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te sole z Bielendy ! Do tego jeszcze żele dwufazowe , które często można dostać w takim dwupaku. Tego zapachu nie próbowałam ale dwa już mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sole bielendy, mają przepiękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego produktu nie miałam i soli ogólnie nie używam:)
    Jednak miałam z tej firmy i z tej serii płyn do kąpieli i był okropny.. niestety nie doczytałam, że w składzie zawierał parafinę.. i skończyło się to dla mnie wysypem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no nie wiem szkoda, że tak wyszło :(

      Usuń
  19. Nie posiadam wanny, ale z tej serii miałam dwufazówkę do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W takich chwilach cierpię na brak wanny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę sól z Bielendy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oho! Wygląda bardzo zachęcająco. Chętnie wypróbuję każdą sól, szczególnie jeśli kusi długotrwałym zapachem jak ta.... No i kolor ma piękny, a ja przecież kupuję nie tylko nosem, ale i oczyma :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii miałam tylko balsam do ciała. Był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wygląda! kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kąpiele i relaks po ciężkim dniu w wodzie z takimi dodatkami, więc pewnie wypróbuję jak mi się wszystko pokończy;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Płyny do kąpieli uwielbiam. Z solami jakoś nie mogę się polubić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę powiedzieć,że mnie skusiłaś na nią. Aktualnie sól do kąpieli mi się skończyła i chętnie przetestuję jakąś nową w większej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszelkie umilacze kąpieli są mile widziani. Tej soli jeszcze nie miałaś okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)