wtorek, 29 grudnia 2015

Szampon z botanicznym kompleksem roślinnym




Cześć!
Kosmetyki firmy Bingo Spa już nie raz gościły w mojej kosmetyczce. Jedne były warte uwagi, a inne były do bani. Dzisiaj chciałabym pokazać szampon z botanicznym kompleksem roślinnym od Bingo Spa. Gdy go zobaczyłam po raz pierwszy na stronie pomyślałam sobie, że jest tani, ciekawie wygląda i że go wypróbuję, a najwyżej jak się nie sprawdzi, wielkiej straty nie będzie. Jak było tym razem?


Szampon BingoSpa do pielęgnacji włosów słabych i wypadających zawiera ekstrakt z alg morskich oraz dwanaście ekstraktów roślinnych, których aktywne substancje:  flawonoidy, proteiny, saponiny, kumaryny, glikozydy, sole mineralne, olejki eteryczne, witaminy A, B1, B2, C, węglowodany, garbniki - dbają o prawidłowe funkcjonowanie skóry głowy oraz zdrowy wygląd włosów.


Składniki
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium Dedecylbenzenesulfanate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol (and) Water (and) Laminaria Digitata Extract (algae), Glycerin, Aqua, Focus Vesiculesus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Unbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothannion Calcareum Extract, Propylene Glycol, Aqua, Rosmarinus Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Amica Montana Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Hadera Helix Extract, Calendula Officinalis Extract, Tropaeolum Majus Extract, DMOM-Hydantoin, Methylchloroisothiazlinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, CI 19140.


Moja opinia
Jak widzisz na zdjęciach opakowanie bardzo efektownie się prezentuje. Mi osobiście bardzo się spodobało. W praktyce nie sprawia najmniejszego problemu. Otworek przez, który wydobywa się szampon jest dość spory, a sama butelka jest dość miękka i łatwo wydobywa się produkt do samego końca. Dodatkowo jest udekorowana w żółtą wstążkę, która dodaje całości niepowtarzalnego wyglądu. Pod tym względem firma się spisała. Szampon jest średnio gęsty, w kolorze żółtym. Bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Dobrze spłukuje się pod bieżącą wodą. Zapach niestety nie przypadł mi do gustu. Jest lekko perfumowany i mdły. Mogłabym go porównać do budyniu waniliowego.  Niestety szampon powodujecie, że włosy są szorstkie w dotyku. Nie cierpię tego uczucia. Plus jest taki, że nie elektryzują się i co najważniejsze szampon dobrze oczyszcza włosy z wszelkich zanieczyszczeń. Nie zauważyłam żadnej reakcji alergicznej typu swędzenie skóry czy łupież. Jednak sama nie wiem czy bym go ponownie zakupiła. Mam mieszane uczucia do niego, ale jeśli mimo wszystko macie na niego ochotę to nie widzę problemu, abyście same go przetestowały.

Plusy
Piękne opakowanie                                                                             
Ciekawy kolor
Świetnie się pieni
Bardzo wydajny
Dobrze oczyszcza włosy

Minusy
Nieprzyjemny zapach
Słabo dostępny stacjonarnie
Zostawia szorstkie uczucie na włosach

Szampon możecie zamówić na stronie producenta Bingo Spa za 8,5 zł.

Pozdrawiam :)



42 komentarze:

  1. Czyli taki sredniaczek, zgadzam się ze raz bingo spa zadowala a raz wprost przeciwnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś kilka ich szamponów, ale u mnie niespecjalnie się sprawdziły. Z resztą asortymentu , który miałam okazję testować się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przed chwilą czytałam o odżywce BingoSpa i użytkowniczka też nie była za bardzo zadowolona...Hmm...
    W każdym bądź razie- ja się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ostatnio testowałam szampon tej firmy - czekolada z pomarańczą i szczerze mówiąc wypadł średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, zapach budyniu waniliowego lubię, ale szorstkich włosów już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro włosy są po nim szorstkie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, wygląda bardzo ładnie, ten kolor jest przesłodki:-) aż szkoda, że ten słodki wygląd nie idzie w parze z obietnicą producenta:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię szosrstkości na włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego szamponu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za kosmetykami Bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tej marki mialam tylko plyn do kapieli. Nie zachwycil ale tez nie zniechecil mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego szamponu, ciekawy się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię jak włosy są szorstkie po szamponie i wolę gęstsze produkty, więc się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Testowałam już kilka kosmetyków Bingo i mam mieszane uczucia. Niby tanio, ładnie, dobrze ale zawsze czegoś brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy szamponu BingoSpa i jakoś mnie on wcale nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię produkty Bingo Spa, ale po przeczytaniu jakie ma minusy już wiem że raczej tego szamponu nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena zachęca, ale uwielbiam przyjemne i intensywne aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ze względu na uczucie szorstkości raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorstkie włosy są okropne...produkt nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że mają niskie ceny, ale widzę, że zawsze jest jakieś ale do ich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię szorstkich włosów więc nie dla mnie szampon

    OdpowiedzUsuń
  22. myślałam, że efekt wow a tu takie rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, myślałam że lepiej się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon musi mieć przyjemny zapach, żebym go kupiła

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubiłam ten szampon, zapach także :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi może zapach by spasował tylko na pewnie nie szorstkie włosy po jego użyciu :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że zapach by mi trochę przeszkadzał... Ale opakowanie faktycznie super!

    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję)!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,
    zapraszam do oceny kosmetyków do makijażu na http://ekosmetyczka.com/.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dla mnie ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię produktów, które sprawiają, że włosy są szorstkie, niefajne uczucie więc to skreśla ten produkt niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie te kosmetyki Bingo Spa kuszą, ale nie miałam jeszcze żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę że u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta firma mnie jakoś nie przyciąga. Ostatnio z produktami tej marki spotkałam się w sklepie typu ,,po 5 zl" . Nie wiem jak to wytłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam żadnego produktu z Bingo Spa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Minusy zniechęcają mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)