niedziela, 13 grudnia 2015

Piękne kłamstwo // T.E. Siviec // Świetna książka




Dzień dobry!
Dzisiaj moi drodzy przychodzę do was z recenzją bardzo fajnej książki, która wciągnęła mnie od pierwszej strony i jeśli jesteście ciekawi tej fascynującej historii, zapraszam na dalszą część recenzji :)


Dane techniczne książki
Autor: Tara Siviec
Liczba stron: 424
Data wydania: 23.01.2015
Okładka: miękka
Format: 140x208

Wydawnictwo: SEPTEM


Co myślę po przeczytaniu książki?
Okładka - jest bardzo tajemnicza i magnetyczna. Zdecydowanie przyciągnęła moją uwagę. Od razu, gdy ją zobaczyłam w księgarni internetowej, pomyślałam sobie, że bardzo bym chciała ją przeczytać i w końcu nadarzyła się okazja i ją wybrałam. Z początku ciężko się do niej zabierałam jak przysłowiowy pies do jeża, ale któregoś pięknego wieczoru zabrałam się za nią.

Książka opowiada historię trzech przyjaciół Garretta, Mila i Annabell Parker. Cała trójka poznaje się w barze i po latach Annabell i Milo zamierzają się pobrać. Garrett zostaje ich najlepszym przyjacielem. Pewnego dnia Ana i jej przyjaciel dowiadują się, że Milo został zabity na Dominikanie. Oboje są wstrząśnięci i nie mogą się pozbierać. Garrett jest żołnierzem marynarki wojennej i dostaje zlecenie, żeby wyjaśnić okoliczności śmierci przyjaciela. Ana wie o tym i sama chce wziąć udział w akcji, ale jej przyjaciel się nie zgadza. Nie wie on, że ma do czynienia z agentką CIA i pewnego dnia biorąc udział w zebraniu oddziału, w drzwiach staje Ana. Chłopak jest wściekły i boi się, że może stracić najbliższą przyjaciółkę i ukochaną mu osobę. Akcja rozwija się w szybkim tempie i ruszają razem na Dominikanę w celu ustalenia śmierci przyjaciela.

Nikt się jednak nie spodziewał, że oboje od pierwszego wejrzenia się w sobie zakochali i tak naprawdę przez te wszystkie lata tłumili w sobie uczucie. Oboje dają upust swoim uczuciom, bo jak się okazuje muszą udawać szczęśliwe małżeństwo. Przez te udawanie jeszcze bardziej wzniecają uczucie i nie mogą żyć bez siebie.

Jak się okazuje prezydent Dominikany jest uwikłany w wielkie machlojki, ale jakie? Tego wam z pewnością nie zdradzę, ale oboje muszą się tego dowiedzieć i jak to było z Milem. Zakończenie jest bardzo ciekawe i nie spodziewałam się, że będzie miało taki obrót :)

Książka jest przepełniona  miłością, przyjaźnią, seksem i akcją. Jak dla mnie jest to świetne połączenie i nie nudziłam się podczas czytania. Książkę przeczytałam w mgnieniu oka. Po prostu moim zdaniem jest świetna, a sceny erotyczne napędzają kobiecą wyobraźnię. Muszę przeczytać kolejną część :)


Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Taką to bym chętnie poczytała:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam romansideł... raczej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie jest to typowe romansidło.

      Usuń
  3. Wygląda na to, że przy tej książce nie można się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. coś czuję, że to książka dla mnie :) zwłaszcza jeśli zakończenie nie jest takie, jakiego się spodziewałaś bo nie lubię przewidywalnych książek (chyba, że chodzi o romansidła, gdzie na końcu musi być happy end)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać. Naprawdę fajna książka :)

      Usuń
  5. Ja jak sięgam po książkę to wolę jednak coś lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale od czasu do czasu można zaszaleć. Ta jest bardzo lekka, uwierz mi :)

      Usuń
  6. Ooo po taka książkę to bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)