środa, 9 grudnia 2015

Halle Berry // Exotic Jasmine // Moje ulubione




Cześć!
Pragnę wam dzisiaj pokazać perfumy znanej i lubianej aktorki Halle Berry. Aktorkę wcześniej znałam i oglądałam w filmach, ale kompletnie nie wiedziałam, że ma swoje perfumy. Zresztą teraz co druga gwiazda ma swoją linię kosmetyków czy perfum. Gdy byłam na przechadzce po internetowej perfumerii, moim oczom ukazały się właśnie one (Exotic Jasmine). Przykuły moją uwagę dlatego, że uwielbiam zapach jaśminu. Nie muszę wam wspominać, że pachną wspaniale.


Halle Berry `Exotic Jasmine` to zapach łączący dwa, intrygujące oblicza jaśminu: nieskazitelnie czysty, bogaty, ale niewidoczny w powietrzu zapach oraz uwodzicielski czar. Ta podwójność w idealny sposób oddaje fascynację, z jaką Halle Berry odnosi się do klasycznego piękna oraz tlącej się pokusy


Nuty zapachowe:
nuta głowy: dzika malina, nuty ozonowe
nuta serca: fiołek, mimoza, lilia wodna, akord fougere, jaśmin
nuta bazy: cedr, wanilia, mahoń, piżmo kaszmirowe



Flakonik jest w kolorze różowym, a z wytłoczonymi kwiatami jaśminu bardzo efektownie wygląda. Atomizer się nie zacina i rozpyla odpowiednią ilość perfum. Perfumy kosztują ok. 43 zł za 30 ml. Do kupienia w sklepie internetowym PERFUMY-PERFUMERIA.PL


Perfumy Exotic Jasmine są moim zdaniem bardzo ładne. Tuż po psiuknięciu na ciało czuć intensywny zapach jaśminu z mieszanką kwiatów. Zapach jest mocny, ale po chwili łagodnieje i uwydatniają się przepiękne nuty zapachowe. Perfumy są stworzone dla kobiet, które uwielbiają typowo kwiatowe zapachy. Jednak nie każdej kobiecie będzie odpowiadał. Exotic Jasmine jest bardzo dziewczęcy, delikatny i pudrowo-kwiatowy, z dodatkiem odrobiny słodkości. Idealnie nadaje się na wiosnę, lato czy wczesną jesień. Kojarzy mi się ze świeżym wiosennym porankiem. Nuta jaśminu jest jak dla mnie najbardziej charakterystyczna. Zapach może nie utrzymuję się bardzo długo na skórze, ale nawet po 3 godzinach jest jeszcze delikatnie wyczuwalny. Ja się z nim na razie nie rozstaję i jestem nim zachwycona. Jestem bardzo ciekawa czy lubicie jaśminowe zapachy i czy znacie te perfumy?

Pozdrawiam i do usłyszenia :* 


30 komentarzy:

  1. Wąchałam, bardzo podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich, ale na pewno nadrobię :) Opakowanie mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny flakon, uwielbiam gdy w nutach jest jaśmin i wanilia

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie jest śliczne. Muszę je kiedyś powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra ma te perfumy, ale w ogóle ich nie czuć, może tylko przez chwilę zaraz po psiknięciu. A tak zapach ładny i naprawdę jaśminowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, do trwałych to one nie należą, ale mimo wszystko zapach piękny.

      Usuń
  7. nie znam tych perfum,ale coś czuję,że zapach by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo opakowanie już przyciąga <3
    Czuję, że polubiłabym się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję go powachac, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go poznać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze względu na owocowe nuty, chętnie poznałabym jego zapach, o tak :) Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tego zapachu, chętnie bym powąchała

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale opis. Aż chce się powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś gdzieś kojarzę ale nie do końca, kuszą :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ten zapach nie urzekł. Ale od Halle Berry uwielbiam perfumy o nazwie "Closer" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Closer dużo słyszałam. Chyba będą następne na liście.

      Usuń
  16. Nie znam tego zapachu, ale jestem fanką białego piżma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszym raz spotykam się z tym zapachem ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego zapachu,ale jaki przyjemny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam pojęcia jak pachnie ten flakonik, ale jaśmin mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzika malina, jaśmin, wanilia... ciekawa kompozycja zapachowa :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kocham wszystkie zapachy, więc na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa zapachu, flakonik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również bardzo lubię w perfumach woń jaśminu. Tych perfum akurat nie wąchałam. Moimi ulubieńcami w tej kategorii są Bvlgari Mon Jasmin Noir:)

    OdpowiedzUsuń
  24. och coś czuję, że też bym go uwielbiała :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)