wtorek, 22 grudnia 2015

Geo Water Aromatico - nowość Luxure Parfumes




Cześć
W  tak piękny i słoneczny dzień, chciałabym kochani pokazać wam pewną nowość od Luxure. Perfumy wyszły w grudniu i są jeszcze cieplutkie i od razu chciałam wam je zaprezentować. Są to męskie perfumy Geo Water Aromatico. Zapach jest bardzo interesujący i niepowtarzalny...


Nuty zapachowe

Nuta głowy: bergamotka i nuty morskie
Nuta serca: geranium, rozmaryn,  szałwia
Nuta bazy: paczula i kadzidło

Dostępność w drogeriach internetowych lub mniejszych sklepach. 100 ml kosztuje ok 25 zł.


Moja opinia
Opakowanie- perfumy są umieszczone w czarnym kartonowym pudełeczku. Flakonik jest wykonany z solidnegoo i dośc grubego szkła. Nakrętka jest czarna i wyżłobionymi ukośnie paskami. Całośc wygląda elegancko To wydanie bardzo mi się podoba. Pokazując mojemu małżonkowi kolejną męską nowość, był nieco zdziwiony, że jeszcze tamtych nie zużył, a już kolejne ma. Ano tak bywa, że jak dla mnie, to perfum nigdy nie za wiele, a facet jak to facet. Lubię kiedy mój ukochany pięknie i świeżo pachnie. Pierwsze nuty są świeże i lekkie, oprócz morza czuć cytrusy. Myślę, że jest to zasługa bergamotki. Bardzo mi się w nich spodobało to jak zapach się rozwija na skórze i spod świeżych nut wydobywa się coś głębszego i ciekawszego. Nie sposób tego dokładnie opisać, to trzeba poczuć! Zapach długo się utrzymuje na skórze. Jest wyraźny, ale nie dusi i nie przytłacza. Myślę, że te perfumy będą pasowały na wyjątkowe okazje oraz wieczory. Zapach jest naprawdę fajny i nam się spodobał. Razem z mężem jesteśmy dość elastyczni pod względem perfum. Z każdej kategorii coś nam podpasuje i w tym przypadku tak było. Ciekawa jestem jakie zapachy lubią wasze drugie połówki?

Pozdrawiamy :)


27 komentarzy:

  1. nie znam tego zapachu :) paczula i kadziło hmm cos co lubie, wiec mysle ze by mi sie spodobały te meskie perfumiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Morskie nuty są najlepsze :) Myślę, że faceci w moim otoczeniu byliby zadowoleni z takiego zapaszku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj z chęcią bym powąchała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż lubi świeże zapachy. Bergamotka jest piękna i orzeźwiająca, więc myślę, że zapach mógłby nam obojgu się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę je powąchać, bo chyba takiego zapachu jeszcze nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko mi oceniać taie cuda przez neta, wole jednak wąchać , jużs ie nacięłam z woskami , wyobrażałam sobie całkiem co innego niz dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj M lubi w perfumach nute ogorka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ukochany nałogowo używa "1 Milion" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu, może będę miała okazję go powąchać. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko określić przez internet czy zapach przypadłby do gustu ale na pewno flakonik zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę powąchać! Może i mi się spodobają i mojemu kiedyś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych, ser-decznych, futrzastych świąt życzą wszystkie Myszy w okolicy! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, a nadchodzący rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich jeszcze szczęśliwszy niż obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te perfumy <3. Bardzo podoba mi się Twój blog. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ^_^. Pozdrawiam BlackLine. http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm...brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z perfumami jest tak,że trzeba powąchać i sie wie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój drugi połówek lubi zapachy te, które podobają się mnie ;)
    Ja nie potrafię podług opisu stwierdzić, czy dany zapach mi się spodoba, muszę wąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych perfum, ale chętnie bym powąchała. Przed zakupem perfum dla Ukochnego muszę stwierdzić czy będzie mi się podobało, gdy będzie tak pachniał :P Oboje jesteśmy z reguły bardzo wybredni :D
    Bardzo przejrzysty i przyjemny blog. Zostaję z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)