niedziela, 6 grudnia 2015

Entirety Today - grudniowa nowość Luxure




Zapach  typowo kwiatowy


Nuta głowy: pigwa, sorbet, liczi
Nuta serca: kwiat brzoskwini, piwonia, neroli
Nuta spodu: ambroksan, drzewo kaszmirowe, piżmo


Cena i dostępność
Za 100 ml zapłacimy ok 24 zł. Do kupienia raczej przez internet lub w mniejszych sklepikach osiedlowych. Cena jest bardzo przyjazna, same przyznajcie?


Więcej na temat perfum znajdziecie na stronie LUXURE PARFUMES.



Moja opinia
Wiecie doskonale, że moją zmorą jest kolekcjonowanie perfum. W swoim asortymencie mam wiele ciekawych zapachów i ciągle jestem ciekawa nowych. Tym razem firma Luxure obradowała mnie najnowszym zapachem ze swojej kolekcji. Zapach jaki dzisiaj wam zaprezentuję to Entirety Today (odpowiednik Eternity Now). Znam doskonale pierwotną wersję i mogę śmiało porównać do siebie oba zapachy. Oryginał jest fajny, ale powiem szczerze, że mimo, że jest to produkt oryginalny to wytrzymałość nie była taka powalająca. Zapach utrzymywał się na skórze ok 3 godzin, w porywach 4. Bardzo mnie to zdziwiło i zniechęciło do marki, ale cóż, czasem tak bywa. Natomiast perfumy Entirety czyli najnowszy odpowiednik Luxure, powalił mnie na kolana, a czemu? Dlatego, że Entirety Today, przebił oryginał. Autentycznie! Tuż po psiuknięciu utrzymuje się bite 4-6 godzin. Moim zdaniem naprawdę świetny wynik. Zastanawiałam się dlaczego tak jest i czym jest to spowodowane. Nie mam pojęcia, ale fakty są takie, że czasami nie warto wydawać fortuny tylko dlatego, żeby mieć oryginalny produkt. Mi po prostu szkoda byłoby wydać tyle kasy, ale z drugiej strony osoby, które nie tolerują odpowiedników. nie polubią się z nimi napewno. Sam zapach w porównaniu z pierwotną wersją jest niemal identyczny. Powiem wam, że ta wersja znakomicie udała się firmie i jestem pod wielkim wrażeniem.Wracając do nut zapachowych są one typowo kwiatowe i takie lubię najbardziej. Zapach bardzo mi się spodobał i stoi dumnie na czele innych zapachów na toaletce. Tuż po psiuknięciu zapach jest bardzo kwiatowy i elegancki. Z biegiem czasu łagodnieje i rozwijają się inne nuty zapachowe. Myślę, że ten wariant zapachowy jest idealny na każde wyjście, nawet na co dzień i dla każdej kobiety, bez względu na wiek. Zapach jest naprawdę bardzo fajny. Zachęcam was do wypróbowania :)

PLUSY
Bardzo trwałe
Przystępna cena
Proste opakowanie

MINUSY
Słaba dostępność stacjonarna

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Osobiście nie znam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A w tle piękna polska jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kwiatowe zapachy, myślę że ten przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam;) cena rzeczywiscie przystepna az ciekawa jestem zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie przepadam za kwiatowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam nigdzie tych perfum, więc rzeczywiście są bardzo słabo dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko sięgam po nuty kwiatowe, ale lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak poprzedniczka, nie spotkałam się jeszcze z tymi perfumami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych perfum ale nazwa mi się skojarzyła z Eternity Now Calvina Klaina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie czysto kwiatowe nie zawsze wpadają w mój gust,ale żeby sie dowiedzieć czy ten mi się spodoba musiałabym powąchać

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kwiatowe nuty :) a pogody mogę pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)